تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812698015




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شمارش معكوس براي بزرگ ترين المپيك تاريخ


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: شمارش معكوس براي بزرگ ترين المپيك تاريخ
صدها هزار عدد از عروسك موسوم به فوا در مراسم افتتاحيه به عنوان سمبل بازي ها دراختيار شركت كننده گان قرار خواهد گرفت.


هموطن آنلاين- سايه نيكانلو- بزرگ ترين المپيك تاريخ تا ساعاتي ديگر در ورزشگاه موسوم به آشيانه پرنده پكن در كشور جمهوري چين برگزار خواهد شد . سايت رياست جمهوري چين نيز دقايقي قبل از حضور رئيس جمهور اين كشور و هزاران مقام عالي رتبه از سراسر جهان در افتتاحيه مسابقات خبر داد.
به گزارش هموطن آنلاين ،‌ صدها هزار عدد از عروسك موسوم به فوا در مراسم افتتاحيه به عنوان سمبل بازي ها دراختيار شركت كننده گان قرار خواهد گرفت.
بزرگ ترين موتور جست و جوي اينترنت _ گوگل- نيز لوگوي خود را از ديشب به سمبل هاي المپيك تغيير داد و بيش از شش ميليون نتيجه جست و جوي متني و تصويري براي واژه هاي مربوط به المپيك دراختيار ميلياردها كاربر خود قرار داد.
به گزارش خبرگزاري ها ،‌پيش از افتتاحيه رقابت ها ،‌ ابتدا پيش مراسمي به مدت 75 دقيقه برگزار خواهد شد كه در آن آداب و سنن 28 تيم از سراسر جهان به تصوير كشيده مي شود. به دليل اهميت فوق العاده عدد هشت براي چيني ها ،‌افتتاحيه المپيك پكن در ساعت هشت و هشت دقيقه و هشت ثانيه به وقت پكن آغاز خواهد شد . شبكه خبر ايران نيز اعلام كرد به محض آغاز برنامه هاي افتتاحيه المپيك 2008 پكن ،‌هشت هزار زوج چيني مراسم ازدواج خود را برگزار خواهند كرد.
جهان تا ساعاتي ديگر ،‌بزرگ ترين المپيك تاريخ و با شكوه ترين مراسم افتتاحيه اي مسابقات ورزشي را مشاهده خواهد كرد.
شبكه تلويزيوني يو رو نيوز اروپا نيز بارها ،‌ از برگزاري باشكوه مسابقات افتتاحيه خبر داد. علاوه بر اين ،‌دفتر اطلاع رساني ستاد برگزاري المپيك 2008 پكن اعلام كرد قريب به يكصد و شصت هزار نفر افتتاحيه اين بازي ها را مشاهده خواهند كرد. اين در حالي است كه youtube كه مالكيت اصلي ان را گوگل بر عهده دارد اعلام كرد بخش هايي از افتتاحيه و مسابقات روزهاي آتي را پخش خواهد كرد. بيش از 40 كانال تلويزيوني در سراسر جهان ،‌مسابقات افتتاحيه را به صورت مستقيم پخش خواهند كرد. به دليل تخصص چين در برگزاري مراسمات افتتاحيه ،‌كارشناسان انتظار دارند زيبا ترين و پرتجمل ترين افتتاحيه تاريخ بازي هاي المپيك را مشاهده كنند. پيش بيني ميشود قريب به سه ميليارد نفر در سراسر جهان اين افتتاحيه را امشب مشاهده كنند. المپيك تابستاني ۲۰۰۸ كه به طور رسمي با نام «بازي‌هاي المپياد بيست و نهم» شناخته مي‌شود از ۸ اوت ۲۰۰۸ تا ۲۴ اوت ۲۰۰۸ ميلادي در شهر پكن در كشور جمهوري خلق چين برگزار خواهد شد. بازي‌ها دقيقا در ساعت ۰۸:۰۸:۰۸ شب به وقت پكن (۱۲:۰۸:۰۸ به وقت UTC) با روشن شدن مشعل المپيك و به طور رسمي آغاز خواهد شد و با حضور تقريبي ۱۰٬۵۰۰ ورزشكار در ۲۸ رشته ورزشي به كار خود ادامه خواهد داد.
شبكه تلويزيوني بي بي سي نيز اعلام كرد حامد كرزاي به عنوان اولين مسئول دولت افغانستان در مراسم افتتاحيه حضور خواهد يافت. اين در حالي است كه حضور جورج بوش در مراسم افتتاحيه با بازتاب كمي در رسانه هاي جهان همراه شده است .
فروش رسمي بليت‌هاي مسابقات المپيك تابستاني ۲۰۰۸ پكن، از روز يكشنبه ۱۵ آوريل ۲۰۰۷ ميلادي رسماً آغاز شد.] همچنين شمارش معكوس بازي‌هاي المپيك تابستاني ۲۰۰۸ پكن در جشني در روز ۸ اوت ۲۰۰۷ و در ساعت هشت و هشت دقيقه و هشت ثانيه شب به وقت پكن آغاز شد. از آنجا كه عدد «۸» در فرهنگ چيني عدد خوش شانسي است، شماره معكوس از اين شماره آغاز شد. نشان رسمي بازي‌ها، پكن رقصان نام دارد. نمادهاي خوش‌يمني پكن ۲۰۰۸ نيز پنج عروسك فووا هستند كه هركدام نشانگر يكي از حلقه‌هاي المپيك و نمادي از فرهنگ چيني‌اند.
بسياري از تحليل گران ورزشي بر اين عقيده هستند كه بازي‌هاي المپيك تابستاني پكن، سياسي‌ترين دوره در تاريخ بازي‌هاي المپيك در دوران معاصر مي باشد.
به گزارش هموطن آنلاين ، سايت رسمي برگزاري بازي هاي المپيك پكن كه در نشاني http://en.beijing2008.cn قرار دارد نيز اعلام كرد بيش از يك ميليارد و هشتصد ميليون دلار براي فراهم كردن تدابير امنيتي در طول بازي ها هزينه شده است و اين در حالي است كه براي نخستين بار ده ها رئيس جمهوري و معاون نخست وزير در افتتاحيه بازي ها شركت خواهند كرد . از ايران ،‌مهندس علي آبادي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان تربيت بدني در صدري هيات بلند پايه در افتتاحيه بازي ها حضو رخواهند داشت . با وجود ان كه مسابقات پكن تا ساعاتي ديگر آغاز خواهد شد ،‌پايگاه اطلاع رساني رسمي بازي ها تبليغات گسترده اي را براي المپيك 2012 لندن آغاز كرد ه است . سايت رسمي المپيك 2012 لندن نيز از كليه علاقمندان در سراسر جهان براي همكاري در اجراي مقدمات اين الپيك اروپايي در چهار سال آينده اعلام امادگي كرده است . علاقمندان مي توانند به نشاني http://www.london2012.com مراجعه كنند.
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن