تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820356810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علم‌الهدي: آيا پرچم‌داري زن ايراني در المپيك،چيزي جز سرپيچي از فرمايشات معصومان(ع) است؟ مسوولان‌وجريانات حزبي نبايدمانعي برسرراه ظهور امام زمان(عج) ايجادكنند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: علم‌الهدي: آيا پرچم‌داري زن ايراني در المپيك،چيزي جز سرپيچي از فرمايشات معصومان(ع) است؟ مسوولان‌وجريانات حزبي نبايدمانعي برسرراه ظهور امام زمان(عج) ايجادكنند


خبرگزاري دانشجويان ايران - مشهد
سرويس: شهرستان‌ها

امام جمعه مشهد گفت: انقلاب ما انقلابي نيست كه بخواهد با لشكركشي خود را صادر كند، بلكه انقلاب ما مي‌خواهد در پرتو يك نظام ارزشي اصول خود را به دنيا ارائه دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، منطقه خراسان، حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيداحمد علم‌الهدي امروز در خطبه‌هاي نماز جمعه مشهد در رواق امام خميني(ره) حرم مطهر رضوي، افزود: ارزش‌هاي ما زماني در دنيا تصويب خواهد شد كه فرهنگ ما در كشورهاي ديگر احيا شود.

وي تصريح كرد: با چنين رويكردي زمينه فرج امام زمان(عج) قوي‌تر خواهد شد و نكته ديگر اين است كه مسوولان و جريانات حزبي نبايد مانعي بر سر راه ظهور ايجاد كنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين علم‌الهدي در خصوص انتظار براي فرج گفت: انتظار به اين معني نيست كه فقط دعاي فرج بخوانيم و با شعر و ترانه و برنامه‌هاي هنري يك قشر را به صورت مبهم و نامعلوم و احساسي پرورش دهيم.

امام جمعه مشهد با اشاره به برگزاري بازي‌هاي المپيك در پكن گفت: اينكه در رقابت‌هاي المپيك در چين تيم ورزشي ما وقتي مي‌خواهد حركتي بين‌المللي انجام دهد، نبايد پرچمدار آنان خانم ورزشكار باشد، چرا كه اين موضوع جنگ با ارزش‌ها و آماده‌سازي مردم براي فرج امام زمان(عج) است.

وي تصريح كرد: آيا مي‌فهميد چه مي‌كنيد؟ اين كه در حركتي بين‌المللي زن را جلودار مي‌كنيد، به غير از سرپيچي از فرمايشات معصومان(ع) است؟

وي ادامه داد: با اينكه جمعه اول ماه شعبان زماني براي احياء كردن ارزش‌هاي ديني است، در اين روز در عرصه بين‌المللي حركتي تند و ضد ارزشي انجام مي‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمين علم‌الهدي با بيان اينكه زماني در خطبه نماز جمعه گفتم، شركت زنان در مجامع ورزشي با ارزش‌ها سازگار نيست، تاكيد كرد: با چه كسي مقابله مي‌كنيد؟ آيا معناي پذيرفتن اين حرف اين است كه نه تنها شركت كردند، بلكه پرچم‌دار هم زنان بودند؟

امام جمعه مشهد گفت: ندانم كاري‌هاي بسياري رخ مي‌دهد از جمله اين كه تربيت‌بدني يكي از شهرهاي شمالي راهپيمايي به نام امام زمان(عج) راه مي‌اندازد و در آن يك عده زن، آوازه‌خواني مي‌كنند. اين موضوع خلاف شرع است، اينكه زير سن با نصب پرچمي بگويند "مهدي بيا" و بالاي آن خلاف دين كار كنند.

وي با بيان اينكه امام جمعه آن شهر مردي معتهد است، گفت: تربيت‌بدني از ايشان دعوت كرده در اين راهپيمايي شركت كند و ايشان هم شركت كرده‌اند و نمي‌دانسته چنين اتفاقي خواهد افتاد.

او ادامه داد: اين برنامه كه در يكي از شبكه‌هاي تلويزيون پخش شده در بيشتر جاهاي دنيا قابل دريافت است و در اين زمينه مسوولان ما اجتهادي در برنامه‌هاي خود ندارند، لذا بايد در كارهاي مختلف به مجتهدين مراجعه كنند.

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام‌والمسلمين علم‌الهدي با بيان اينكه مسوولان بايد از مرجعيت متخصص در برنامه‌هاي خود استفاده كنند، افزود: مسوولان منتخب مردم هستند و بايد هوشيار باشند كه بر خلاف نظام ارزشي مردم نبايد كاري انجام دهند.

وي با طرح اين سوال كه شما مي‌خواهيد چه كسي را راضي كنيد؟ گفت: فكر مي‌كنيد استكباري كه هميشه عربده‌اش بلند است، با كارهاي شما در عرصه بين‌المللي دهان گنديده‌اش بسته مي‌شود و رضايت پيدا خواهد كرد؟

عضو مجلس خبرگان رهبري تصريح كرد: اگر هم استكبار با اين كارها رضايتش جلب شود، آيا به نارضايتي خيل مردم ايران مي‌ارزد و واقعا چه كسي را مي‌خواهيد راضي كنيد؟ لذا چنين خطاهايي نبايد انجام شود.

انتهاي پيام
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن