تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820527941




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه مشهد : صدور ارزش هاي انقلاب زمينه ساز ظهور ولي عصرعج است


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: امام جمعه مشهد : صدور ارزش هاي انقلاب زمينه ساز ظهور ولي عصر"عج" است


مشهد- خبرگزاري ايسكانيوز: آيت اله علم الهدي درخطبه هاي نماز جمعه اين هفته مسجد مقدس با اشاره به اينكه پرچمداري يك ورزشكار زن ايراني در المپيك چين مغاير ارزش هاي ديني است خطاب به مسوولان تاكيد كرد: در جمهوري اسلامي ايران صدور ارزش هاي انقلاب زمينه ساز ظهور امام عصر است.

به گزارش روز جمعه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، آيت الله سيد احمد علم الهدي درخطبه هاي نمازجمعه اين هفته در حرم ملكوتي امام رضا "ع" با اشاره به بركات ماه شعبان و عظمت اين ماه اظهار داشت: از جمله بركات امام خميني (ره) توجه دادن مردم به مناجات شعبانيه و مضامين عالي اين مناجات دركانون ذهن و انديشه مردم بود.
وي با اشاره به فرازهايي از مناجات شعبانيه افزود: در اين مناجات خاصيت تكويني، نافرماني خداوند، خواري و رسوايي بيان شده است و در نتيجه آن رابطه انسان با خداوند قطع شده و در منجلاب معصيت فرو مي رود.
امام جمعه مشهد رسوايي در عالم آخرت را سخت ترين عذاب الهي برشمرد و خاطرنشان كرد: شعبان ماه مغفرت و رحمت الهي است و مومنان، دقايق و لحظات اين ماه را غنيمنت بدانند.
وي تاكيد كرد: نبايد صرفا با برنامه هاي هنري و احساسي مفهوم فرج و توسعه زميه فرج را منحرف كرد و زمينه سازي فرج، تثبت ارزش ها درمقابل فرهنگ هاي غربي است.
امام جمعه مشهد خطاب به مسولان تاكيد كرد: اگر از اصول و ارزش هاي انقلاب عدول كنيد درحقيقت در زمينه سازي ظهور امام زمان سنگ اندازي كرده ايم.
آيت اله علم الهدي ورزشكاران المپيك را نمايندگان ملت مسلمان ايران در عرصه هاي جهاني دانست و ابزار داشت : اين كه يك زن ورزشكار مسلمان پرچمدار و جلودار تيم ورزشي ايراني در المپيك چين شود، اين حركت غيرديني بوده و درمقابل ارزش هاي اسلامي است.
وي شركت بانوان درمسابقات ورزش بين المللي را مخالف ارزش هاي اسلامي برشمرد و خاطرنشان كرد: آواز خواني زنان با حركات خاص در راهپيمايي مردم قائم شهر در جمعه نيز مخالف مفاهيم ارزشي و ديني بوده و با آن كه با عنوان پياده روي براي انتظار در ظهور امام زمان"عج" برگزار مي شود ولي حركتي دشمن شاد و در تضاد ارزش هاي ديني است.
وي در بخشي از خطبه هاي نماز جمعه نيمه شعبان و ميلاد امام عصر را يك تحول عظيم دانست و افزود: همه مردم دنيا انتظار يك تحول جهاني را دارند و اين مفهموم همان فرج امام موعود ما شيعيان است و وظيفه همگان توسعه زمينه فرج ولي عصراست.
آيت اله علم الهدي در پايان با بيان اينكه دوام و پايداري نظام اسلامي ايران با امدادهاي غيبي الهي و مقاومت مردم هميشه در صحنه بوده ابراز داشت: دركشور ي كه خون هزاران شهيد براي احيا و ادامه آن ريخته شده نبايد حركت هاي غيرارزشي از سوي مسوولان و ورزشكاران مشاهده شود./02/120
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن