تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812830329




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اين برنامه‌ريزي‌ها را درك نمي‌كنم! انتقاد افشين قطبي از مربيان تيم ملي: چرا در بازي با فلسطين نفرات اصلي دعوت مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: اين برنامه‌ريزي‌ها را درك نمي‌كنم! انتقاد "افشين قطبي" از مربيان تيم ملي: چرا در بازي با فلسطين نفرات اصلي دعوت مي‌شوند


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: ورزشي - فوتبال

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس گفت: برنامه تيم ملي در استفاده از بازيكنان اصلي براي مسابقه با تيم‌هايي چون «فلسطين» را درك نمي‌كنم.

افشين قطبي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با انتقاد از مربيان تيم ملي به خاطر دعوت از "مجتبي شيري" براي حضور در مسابقات فوتبال غرب آسيا، اظهار كرد: من برنامه تيم ملي را درك نمي‌كنم؛ واقعا نمي‌دانم كه چرا تيم ملي ما براي بازي با تيم ضعيفي چون فلسطين، از نفرات اصلي خود استفاده مي‌كند؛ در همه جاي دنيا تيم‌هاي ملي كه براي حضور در جام جهاني خيز برمي‌دارند، سعي مي‌كنند تيم‌شان را بزرگتر كرده تا قدرت انتخاب آنها بالاتر رود اما، اكنون دليل تصميمات مربيان تيم ملي در دعوت از بازيكنان اصلي را نمي‌فهمم.

وي افزود: ما بايد در اين‌گونه بازي‌ها از نفرات دوم استفاده كرده و به جوان‌ترها ميدان دهيم تا بزرگ‌تر شوند؛ بزرگ‌تر شدن تيم‌ها يكي از سياست‌هاي فيفا است و زماني كه بازيكنان حقوق‌شان را از باشگاه‌ها مي‌گيرند، بايد بيشتر در اختيار آنها باشند. اكنون بازيكن مهمي چون مجتبي شيري را از ما گرفته‌اند و يك‌روز قبل از بازي در هفته سوم، او را به ما پس‌ مي‌دهند كه عملا نمي‌توانيم در دو بازي ليگ از او استفاده كنيم. بدون شك در تقويم فيفا هم چنين مساله‌اي وجود ندارد و تيم‌هاي باشگاهي بزرگ دنيا كه بازيكنان بزرگ زيادي دارند هم، اجازه خروج بازيكن از باشگاه را در اين‌گونه موارد و مواقع نمي‌دهند.

قطبي تاكيد كرد: درست است كه وطن مهمتر از باشگاه‌هاست و من هم به اين مساله اعتقاد دارم اما، بهتر است تيم ملي و تيم‌هاي باشگاهي هماهنگي بيشتري با يكديگر داشته باشند. اين مشكل تنها در ايران و كشورهاي آسيايي ديده مي‌شود و به هيچ وجه در اروپا و كشورهاي آمريكايي وجود ندارد.

سرمربي تيم فوتبال پرسپوليس هم‌چنين درباره بازي هفته‌ي دوم تيمش مقابل تيم پاس همدان، به ايسنا گفت: در نبود شيري، خوشبختانه ما بازيكنان مختلفي داريم كه بتوانند جاي او را پر كنند؛ فكر مي‌كنم پژمان نوري و عليرضا محمد بازيكناني هستند كه بتوانند با كيفيت مناسبي در جناح چپ خط دفاعي هم بازي كنند. ضمن اينكه از نظر زماني هم بايد در هواي خنك‌تري نسبت به ديدار هفته اول، بازي كنيم كه اين شرايط را بهتر مي‌كند.

قطبي هم‌چنين درباره دليل حضور كمرنگ‌ "احمدرضا عابدزاده" و پررنگ "كوسا" در تمرين‌دهي دروازه‌بان‌هاي پرسپوليس در تمرينات روز گذشته اين تيم، تصريح كرد: اين مساله را قبول ندارم؛ عابدزاده هم‌چنان در تمرينات فعال است اما، ما دوست داريم تا تمرينات توسط افراد مختلف انجام شود؛ كوسا دستيار فني من در پرسپوليس است كه در مواقعي براي كمك به من بازيكنان را تمرين مي‌دهد و زماني هم او را براي كمك به عابدزاده مي‌فرستم.

وي ادامه داد: گاهي دروازه‌بانها را يكي از اين دو نفر تمرين مي‌دهد، گاهي يكي ديگر و گاهي هم هر دوي آنها. من دوست دارم همه مربيان تيم با هم رشد كنند، از اين رو فضايي ايجاد مي‌كنم تا به يكديگر كمك كنند؛ ما همه همدل هستيم و مي‌خواهيم با كمك يكديگر در راه موفقيت پرسپوليس قدم برداريم. عابدزاده شخصيت بزرگي در فوتبال ما داشته و اكنون هم مربي دروازه‌بانهاي پرسپوليس است.

سرمربي تيم پرسپوليس در مورد اعتراضاتي كه در بازي مقابل سايپا نسبت به داور مسابقه داشت نيز به ايسنا گفت: من به چهار يا پنج تصميم داور در آن بازي معترض بودم. معتقدم اين كار مربي است كه در مواقعي كه احساس مي‌كند داور به اشتباه سوت زده، اعتراضش را همراه با احترام نشان دهد تا داور متوجه اين مساله شود. البته داور هم وظيفه‌اش را انجام داده و به تصميم خود سوت مي‌زند. شما شاهد بوديد كه به هيچ وجه پس از آن بازي نسبت به قضاوت داور، هيچ اعتراضي نكردم و تمامي مسايل تنها در حين مسابقه بود.

وي درباره نحوه‌ي بازي بازيكنان سابق پرسپوليس در تيم سايپا، مقابل تيمش، خاطرنشان كرد: اين مسايل مهم نيست؛ هميشه گفته‌ بودم كه كعبي و آقايي از بازيكنان خوب پرسپوليس هستند و به قهرماني فصل گذشته ما كمك كردند. آنها بازيكناني در حد تيم ملي هستند و من به تصميم‌شان در خروج از پرسپوليس احترام مي‌گذارم. بهتر است ما نسبت به يكديگر با ادب و احترام برخورد كنيم و معتقدم باشيم هر زمان علم بيشتري داريم، مي‌توانيم بازي را ببريم.

قطبي در پايان تاكيد كرد: اميدوارم در فصل جديد و با حضور بازيكنان جديد كه به تيم پرسپوليس اضافه شدند، بتوانيم حضور موفقي در ليگ امسال داشته باشيم. البته مهمتر از حضور بازيكنان جديد، نحوه بازي ما در مسابقات است؛ من به سهم خودم از هيچ تلاشي در اين تيم دريغ نمي‌كنم و اگر موهايم هم در اين راه سفيد‌تر مي‌شود، بايد بگويم كه اين موهاي تجربه است.

انتهاي پيام
 جمعه 18 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 187]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن