تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بى نيازى و عزّت به هر طرف مى گردند و چون به جايگاه توكل دست يافتند در آنجا قرار مى گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820698184




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دادستان كل كشور : پيام نهضت حسيني، امر به معروف و نهي از منكر بود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دادستان كل كشور : پيام نهضت حسيني، امر به معروف و نهي از منكر بود


تهران – خبرگزاري ايسكانيوز:دادستان كل كشور در جمع بسيجيان وزارتخانه ها و سازمان هاي كشورگفت: پيام نهضت حسيني، امر به معروف و نهي از منكر و مبارزه با فساد و مجاهدت در راه خدا بود .

به گزارش روز چهارشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"به نقل از روابط عمومي دادستاني كل كشور آيت الله دري نجف آبادي در اين ديدار تاكيد كرد: ايمن سازي جامعه در برابر جرايم و آسيبهاي اجتماعي نيازمند تشريك مساعي مجدانه مردم با ارگانهاي مسول است.
آيت الله دري نجف آبادي ضمن تبيين شخصيت بزرگوار امام حسين(ع)، تصريح كرد: امام حسين سيد جوانان اهل بهشت و سفينه نجات و مصباح هدايت است و برماست كه با تأسي از آن بزرگوار، متخلق به اخلاق حسنه و مشتري حيات طيبه شويم .
وي با بيان اينكه امام حسين(ع) تا قيام قيامت اسوه حسنه براي تاريخ است گفت: امام حسين الگوي رفتاري و اعتقادي و فردي و خانوادگي و سياسي و مبارزاتي در همه عرصه هاست و خوشا به سعادت كسي كه همگام با نهضت حسيني عضوي از اردوگاه عدالت و فضيلت و حقيقت باشد .
وي افزود: انقلاب اسلامي راه امام حسين را احيا كرد و موقعيت شيعه و جهان اسلام را متحول ساخت اگرچه كارشكني ها و دشمني ها و مكايد دشمنان داخلي و خارجي و استكبارجهاني همواره جريان داشته است .
وي مقاومت و مجاهدت و ايثارگري و شهادت طلبي و عمل براي خدا را از جمله مؤلفه هاي سيره حسيني دانسته و گفت: درس ها و عبرت هاي مكتب حسيني امروز و فردا و آينده نيز براي ما راهشگا و تعيين كننده است .
دري نجف آبادي ايستادگي و استقامت در راه خدا و امر به معروف و نهي از منكر و ظلم ستيزي و مبارزه با جباران و جنايتكاران و مفسدان عالم را از ديگر خصايص اين مكتب دانسته و گفت: پيروان امام خميني نيز بايد با تأسي به اين رهاورد سترگ، زيربيرق حسيني و در اردوگاه امام حسين، ثابت قدم باشند و با مجاهدت و پشتكار و فداكاري براي پيشرفت و عزّت كشور همت گمارند .
وي تهاجم سياسي و شبيخون فرهنگي و اعتقادي دشمن را يك هجمه جدي دانسته و گفت: امروز بايد مجاهدت و همت كنيم و نعمات الهي را با همت تبديل به فرصت كنيم .
دادستان كل كشور با بيان اينكه پيروان مكتب حسيني را با عمل آنها مي شناسند افزود: اگر امروز از جايگاهي كه شايسته آن هستيم فاصله داريم و اگر نرخ بهره وري در كشور ما 64 درصد است، اين شرايط زيبنده كشور اهل بيت نيست؛ بايد بصورت جدي، موضوعات مهمي چون افزايش نرخ بهره وري ـ افزايش راندمان كاري ـ قناعت ـ صرفه جويي ـ پرهيز از اسراف و تبذير بصورت يك فرهنگ عمومي تبديل شود .
وي گفت: اسلام دين عقل و خرد و شعور است و بهمراه شعور، شعار و احساس مطرح مي شود و جامعه حسيني بايد دانش محور و خردورز و متفكر و توليدگر دانش و فعال در عرصه نهضت نرم افزاري باشد .
دري نجف آبادي گفت: نظام اسلامي، از افراد بي بند وبار ـ رسانه هاي غربي و ماهواره ها و سايتهاي كذايي الگوپذيري ندارد بلكه الگوهايي چون اهل بيت اسوه هاي حسنه جامعه هستند و بايد اين الگوها معرفي شوند و اجازه ندهيم در جامعه الگوها تخريب و يا تبديل شوند .
دادستان كل كشور در ادامه گفت: نبايد اجازه دهند فساد در جامعه رخنه كند و براي تحقق انضباط و اخلاق و سلامت اجتماعي همه بايد مسئولانه و متعهدانه همت گماريم .
وي در ادامه گفت: بايد آحاد مردم در كنار دستگاههاي قضائي و انتظامي براي ارتقاي امنيت و مبارزه با فساد و پيشگيري از جرم تلاش كنند و براي صلاح و اصلاح جامعه، به فريضه امر به معروف و نهي از منكر جامه عمل بپوشانند .
به گزارش ايسكانيوز دادستان كل كشور در پايان ضمن تبريك اعياد پرخير شعبانيه و تأكيد بر قدرداني ازفرصت عبادي و خودسازي ماه شعبان ياد آور شد : بار مسئوليت نظام اسلامي و امانتداري خون شهدا و امام (ره) و صيانت از ميراث ملت بزرگ ايران و پاسباني از كيان همه مسلمين و آزاديخواهان عالم، رسالت بزرگي است كه بسيج بايد ملتزم بدان باشد و از فرصتهايي چون ماه شعبان براي خودسازي و ارتقاي اخلاقي بيش تر استفاده نمايد .
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 100]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن