تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):زيارت امام حسين عليه السلام را رها نكن و دوستان خود را هم به آن سفارش كن، كه در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820521815




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«عمو علي» امشب به تلويزيون مي‌آيد مرور زندگي يك جانباز 70 درصد در يك مستند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: «عمو علي» امشب به تلويزيون مي‌آيد مرور زندگي يك جانباز 70 درصد در يك مستند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: تلويزيون و راديو

مستند «عموعلي» در مركز مستندسازي سيما توليد و آماده پخش شد.

توكلي ـ تهيه‌كننده و كارگردان اين مستند ـ در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس تلويزيون خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: «عموعلي» يك مستند 32 دقيقه‌يي است كه زندگي يك جانباز 70 درصد را از جواني تا به امروز مرور مي‌كند.

اين مستندساز ادامه داد: علي ملامهدي با شروع جنگ به جبهه‌هاي جنگ مي‌رود و با ماشينش شروع مي‌كند به خدمت‌رساني در جنگ شيميايي مي‌شود، تركش مي‌خورد، يك پايش را از دست مي‌دهد و دچار مشكلات تنفسي و فراموشي مي‌شود. او در جواني از ورزشكاران به نام بوده است و در ركاب پهلوان تختي تمرين مي‌كرده است.

وي ادامه داد: اين فيلم يك مستند روايي است كه البته بخشي كه خبرنگار در منزل با او مصاحبه مي‌كند، بازسازي شده است. قسمتي از فيلم‌برداري اين‌كار در بيمارستان ساسان، بخش‌هايي در يكي از محله‌هاي قديمي نزديك بازار تهران به نام در خانقاه و قسمتي نيز در شهرك صدرا تصويربرداري شده است.

توكلي گفت: قرار بود مجموعه‌يي درباره جانبازان ساخته شود ولي با وضعيتي كه براي مركز مستندسازي سيما پيش آمد، اين طرح متوقف شد.

وي ابراز عقيده كرد: ويژگي خاص اين مستند اين است كه «عموعلي» تا زماني كه براي عمل جراحي به بيمارستان مراجعه كرد هيچ پرونده‌يي در بنياد جانبازان تشكيل نداده بود، اين هيچ‌گاه به دنبال سهم‌خواهي نبوده است و خود مسوولان بنياد براي تشكيل پرونده او اقدام كردند.

وي كه تدوين اين مستند را نيز برعهده داشته است درباره ديگر عوامل مستند عموعلي گفت: سعيده ملامهري در انتخاب موسيقي و تدوين، احمد تجويدي به عنوان صدابردار، عليرضا سليماني به عنوان مديرتوليد و پيام دادخواه به عنوان دستيار تصويربردار و كارگردان در ساخت اين مستند همكاري كرده‌اند.

به گزارش ايسنا، مستند «عموعلي» امشب همزمان با ولادت حضرت اباالفضل عباس ساعت 10 و 45 دقيقه از شبكه اول سيما پخش مي‌شود.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 124]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن