تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خوشا بحال كسانى كه براى خدا گرسنه و تشنه شده‏اند اينان در روز قيامت سير مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820488471




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پيام معاون هنري وزير ارشاد:جشنواره تئاتر عروسكي آغازي براي همراه شدن با روزگار كودكي است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: پيام معاون هنري وزير ارشاد:جشنواره تئاتر عروسكي آغازي براي همراه شدن با روزگار كودكي است
محمدحسين ايماني‌خوشخو در پيامي جشنواره بين‌المللي تئاتر عروسكي را سرفصلي مبارك براي همراه شدن با روزگار كودكي و روزگاري دانست كه امروز از آن فاصله گرفته‌ايم.

به گزارش خبرگزاري مهر،‌ ايماني‌خوشخو در ابتداي پيام خود به مناسبت آغاز دوازدهمين دوره جشنواره بين‌المللي تئاتر عروسكي تهران- مبارك با اشاره به رسالت سترگي كه بر‌دوش نمايش عروسكي است،‌ عروسك را وسيله‌اي در دست هنرمند براي بيان دوست داشتني‌هاي غير‌قابل دسترس در دنياي واقعي دانست.

در ادامه اين پيام مي‌خوانيم: چوب، پارچه و رنگ و نقش، همه و همه دست به دست هم دادند تا ذهن خيال‌پردازانه هنرمند از همين اشياي به ظاهر ساده، جهاني خلق كند مملو از رمز و راز و شگفتي و در ترسيم اين جهان شگفت تا آنجا پيش رود كه ما مرز ميان خيال و واقعيت را كم كنيم و با شادي اين اشياء به هم پيوسته شاد شويم و با غم آن‌ها غمگين.

در بخش ديگري از اين پيام آمده: جان دادن به عروسك و قدم نهادن در ‌راه پر فراز و نشيب خيال‌سازي،‌ كوله‌باري از عشق مي‌خواهد، ايمان،‌ قصه عروسك‌ها و همراه شدن با آن‌ها گذر از زندگي ماشيني مدرن امروز ماست. گذر از دل مشغولي‌هاي روزمره و درگيري‌هاي هر ساعته‌اي كه هر روز ما را از خيال دورتر و به واقعيت نزديك‌تر مي‌كند.

معاون هنري وزير ارشاد در بخش پاياني اين پيام با اشاره به اينكه جشنواره بين‌المللي تئاتر عروسكي سرفصلي مبارك براي همراه شدن با روزگار كودكي و ‌روزگاري است كه از آن فاصله گرفته‌ايم، برگزاري اين جشنواره را به ميهمانان ايراني و خارجي تبريك گفته و روزهاي خوش تئاتر‌عروسكي را پردوام‌تر از پيش آرزو كرده است.

دوازدهمين جشنواره بين‌المللي تئاترعروسكي تهران ـ مبارك از 19 تا 27 مرداد در تهران برگزار مي‌شود.
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 148]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن