تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 13 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانايى، ريشه همه خوبى‏ها و نادانى ريشه همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804086378




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در حاشيه ديدار سايپا - پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: در حاشيه ديدار سايپا - پرسپوليس
اولين ديدار ليگ برتر دور هشتم در حالى در ورزشگاه آزادى و بين ۲ تيم سايپا و پرسپوليس برگزار شد كه حاشيه هايى جالب و خواندنى در برداشت. با هم اين حاشيه ها را مى خوانيم.
توره هم آمد
تا دقايقى قبل از مسابقه هواداران نگران غيبت ابراهيم توره بودند. آنان فكر مى كردند اين مهاجم سنگالى به خاطر مشكل ITC نمى تواند در بازى با سايپا به ميدان برود. با اين حال وقتى ابراهيم روى نيمكت حاضر شد موجبات شعف تماشاگران پرسپوليس را فراهم آورد. گفتنى است، ITC اين بازيكن روز يكشنبه توسط فدراسيون مراكش تسليم فدراسيون ايران شده بود و او به دليل سرماخوردگى بازى نكرد.
تمرين بازيكنان خارج از ليست
بازيكنان خارج از ليست پرسپوليس كه صبح ديروز در آكادمى ملى المپيك و زير نظر پرويز كماسى تمرين كرده بودند، بازى تيم خود را مقابل سايپا از روى سكوها تماشا كردند. سيد محمد علوى، بهادر عبدى، فرانك آتسو، مسعود زارعى و مهران فرضيات بازيكنان خارج از ليست ۱۸ نفره بودند كه صبح دوشنبه به مدت ۳۰ دقيقه بدنسازى كردند و در ادامه به تمرينات استقامتى روى موانع به مدت ۵۰ دقيقه پرداختند. مهدى واعظى در اين جلسه تمرينى غايب بود.
تجليل از حسين كلانى
باشگاه پرسپوليس در راستاى تجليل از يك پيشكسوت در بين ۲ نيمه در مسابقه خانگى، روز گذشته از حسين كلانى، مهاجم خود در دهه هاى ۴۰ و ۵۰ تقدير كرد. اين پرسپوليسى قديمى يكى از اعضاى كميته فنى باشگاه ياد شده است.
تذكر و گلايه
غير از جلسه اى كه مسئولان پرسپوليس در خصوص جنجال عابدزاده در برخورد با خبرنگاران داشتند، فرخزادى با حضور در اردوى شبانه پرسپوليسى ها به احمدرضا تذكر داد كه روابط بهترى با نمايندگان رسانه هاى گروهى داشته باشد. در همين رابطه شنيديم مصطفوى نيز در محل اردو از شيوه برخورد مربى دروازه بانان پرسپوليس با خبرنگاران گلايه كرده است.
نمايندگان خردسال ۱۸ تيم ليگ
۱۸ خردسال با داشتن بادكنك هاى رنگى به عنوان نمايندگان ۱۸ تيم حاضر در ليگ برتر دوره هشتم قبل از شروع مسابقه وارد زمين چمن شدند.
استقبال قطبى از ليت بارسكى
افشين قطبى به محض مشاهده ليت بارسكى مقابل نيمكت سايپا به سمت وى رفت و به سرمربى حريف تبريك گفت.
حرف هاى مصطفوى و انتقاد هواداران
داريوش مصطفوى اخيراً حرف هايى زده كه باعث تعجب حتى هواداران پرسپوليس شده است روز گذشته روى سكو ها يكى از حرف هاى او دهان به دهان مى چرخيد. «توره به استقلال ۳ گل مى زند.» تماشاگران با انتقاد از مديرعامل مى گفتند؛ او بايد ادعايى كند كه منطقى باشد!
لقب زارع
هرچند تماشاگران پرسپوليس عادت ندارند به بازيكنان تازه وارد تيم خود لقب دهند اما روز گذشته بارها زارع را با لقب «مازيار قايقران» تشويق كردند.
جروبحث نورى با نيكبخت، زارع و ايوان
پژمان نورى در بازى ديروز عصبانى بود. او در دقايق ۲۰و۲۵ با عليرضا نيكبخت جروبحث كرد. در ادامه با مازيار زارع و ايوان پتروويچ درگيرى لفظى پيدا كرد. اين هافبك آن قدر عصبانى بود كه حتى بعد از زدن گل برترى در نيمه اول نيز شادى قابل توجهى نكرد. البته پژمان در نيمه دوم كمى آرام تر به نظر مى رسد.
اعتراض به كعبى
حسين كعبى روز گذشته بيشترين شعارها را عليه خود شنيد. هواداران پرسپوليس هرگاه اين بازيكن پا به توپ مى شد او را «هو» مى كردند و كعبى را از اعتراضات گسترده خود به نصيب نمى گذاشتند.
پخش بازى هاى پرسپوليس از اسكوربورد
قبل از شروع مسابقه صحنه هايى از بازى هاى پرسپوليس در فصل گذشته از اسكوبورد ورزشگاه آزادى پخش شد و مقدمات هياهو و شادى هواداران اين تيم را فراهم آورد.
تشويق كاشانى و استيلى
براى چند لحظه تصوير حبيب كاشانى وحميد استيلى از اسكوربورد پخش شد. همين كافى تا تماشاگران هر ۲ نفر را حسابى تشويق كنند.
تماشاگران ويژه
ناصر شفق، سعيد راد، مهدى دادرس ، الونگ، آتسو، محمد پروين، مسعود زارعى ، حميد درخشان، داريوش مصطفوى، على دايى، فرخزادى، شهريارى ، نژاد فلاح و مسئولان بلند پايه سفارت آلمان تماشاگران ويژه اين مسابقه بودند. گفتنى است على دايى در اوايل نيمه دوم به ورزشگاه آمد.
اعتراض به محمد پروين
محمد پروين كه در جايگاه ويژه حضور داشت مورد اعتراض تنى چند از هواداران قرار گرفت. آنان در ادامه قصد داشتند پسر على پروين را مورد ضرب و شتم قرار دهند كه با دخالت به موقع عوامل حراست اين اتفاق رخ نداد.
اشتباه داور چهارم
داور چهارم در دقيقه ۷۵ وقتى قصد داشت يار تعويضى سايپا را به ميدان بفرستد به جاى شماره ۱۸ بازيكن ذخيره، شماره ۱۰ را روى بورد خود روشن كرد. اين در حالى بود كه كيانوش شماره ۱۰ قبلاً تعويض شده بود.
صحنه مشكوك به پنالتى
در دقيقه ۷۱ فرهاد خيرخواه بعد از نفوذ به محوطه جريمه سايپا قصد ارسال توپ را داشت كه كاظم برجلو در صحنه اى مشكوك به پنالتى با ضربه دست مانع از اين كار شد.
اعتراض شديد شريفى نسب
در اواخر بازى وقتى يك خطا به نفع پرسپوليس اعلام شد اميد شريفى نسب به نشانه اعتراض توپ را با عصبانيت تمام به بيرون زمين شوت كرد اما داور اين صحنه را نديد و اخطارى هم نداد.
ليت بارسكى هم شروع كرد
ليت بارسكى در نيمه دوم برخلاف نيمه اول زياد لب خط مى آمد و سر بازيكنانش فرياد مى كشيد.
سكوت كامل ماركو
ماركو، دستيار برزيلى قطبى طى ۹۰ دقيقه هرگز از جاى خود تكان نخورد و حرفى هم نزد. در مقابل عابدزاده و پيروانى با بازيكنان صحبت هايى داشتند.
شعار عليه آقايى
زمانى كه عباس آقايى براى تعويض از روى نيمكت سايپا بلند شد با شعارهاى هواداران پرسپوليس مواجه شد. وى در عكس العمل به اين شعارها فقط سر خود را تكان داد.
استقبال سرد از دايى
على دايى در نيمه دوم وارد ورزشگاه شد اما مورد استقبال قرار نگرفت. وقتى هم تصويراش از اسكوربورد پخش شد هواداران عليه سرمربى تيم ملى موضع گرفتند.
دادوبيدادهاى ميرقربانى
صابر ميرقربانى كه اولين بازى خود را با پيراهن سايپا انجام داد از زمان ورود به ميدان مسابقه سر همه داد مى زد و توپ مى خواست. حسين كعبى وعباس آقايى كه فصل قبل براى پرسپوليس توپ مى زدند قبل از شروع اين مسابقه هرگز به سمت نيمكت اين تيم نرفتند.
تعويض بازيكن دبيرستانى سايپا
كريم انصارى فرد كه سن وسال زيادى ندارد و در دوره دبيرستان مشغول تحصيل است اولين بازيكن تعويض اين مسابقه بود. او جاى خود را در سايپا به صابر ميرقربانى داد.
قدم زنى مسئولان بيرون از ورزشگاه
مصطفوى؛ فرخزادى، تاج و... از جمله مسئولان فدراسيون فوتبال و باشگاه پرسپوليس بودند كه پيش از شروع مسابقه بيرون از ورزشگاه قدم زدند. آنان در خصوص محروميت (بازى بدون تماشاگر) پرسپوليس در هفته هاى آتى صحبت كردند.
حساسيت هواداران روى ميرزاپور
هواداران پرسپوليس حساسيت ويژه اى روى ابراهيم ميرزاپور داشتند. آنان فشار روانى را عليه اين دروازه بان آن قدر بالا برده بودند كه وى يكى، دو بار در دفع توپ با پا دچار مشكل اساسى شد و به همين دليل مورد تشويق هواداران قرار گرفت .
تعويض بى سروصداى نيكبخت
همچون فصل گذشته در اين مسابقه نيز افشين قطبى، عليرضا نيكبخت را تعويض كرد. كسى انتظار نداشت بعد از آن همه سختگيرى باشگاه ، اين بار نيز عليرضا اعتراضى به تصميم سرمربى كند. نيكبخت بعد از تعويض وقتى قطبى را پيش روى خود ديد به سمت او رفت و با وى دست داد.
توپ ها كجاست؟
توپ جمع كن هاى ورزشگاه با تأخير به نيمه دوم مسابقه رسيدند كه در نوع خود جالب بود. در دقيقه ۴۷ اين بازى وقتى پتروويچ در ضلع جنوب غربى براى ارسال توپ از منطقه كرنر به اين محل رفته بود براى چند دقيقه سرگردان بود چرا كه توپى نبود تا او كارى از پيش ببرد. در ادامه و با تلاش يكى از عكاسان، يك توپ در اختيار هافبك پرسپوليس قرار گرفت.
حيدرى نتوانست!
سپهر حيدرى تلاش زيادى كرد تا به عنوان آخرين زننده گل در ليگ فصل قبل در فصل جديد هم به عنوان اولين زننده گل مطرح شود اما اين مهم هرگز ميسر نشد.
2 انگشت ليت بارسكى
ليت بارسكى در نيمه اول براى تفهيم خواسته هايش به دستيار خود و بازيكنان سايپا از حركات عجيب و غريب ۲ انگشت دست راستش بيش از حد تصور سود مى برد.
 سه شنبه 15 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 210]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن