تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بزرگ ترين مصيبت ها، نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820284092




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استان اصفهان با انتقال امتياز تيم سپاهان نوين موافقت نكرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: استان اصفهان با انتقال امتياز تيم "سپاهان نوين" موافقت نكرد
رييس هيات فوتبال استان اصفهان گفت : استان اصفهان باانتقال امتياز تيم سپاهان نوين به فولاد خوزستان موافقت نكرد.


"علي اكبر ابرقويي نژاد" روز دوشنبه در گفت و گو با ايرنا، افزود: در مورد انتقال امتياز تيم سپاهان نوين به فولاد خوزستان عصر امروز جلسه اي با حضور رييس فدراسيون فوتبال ، مدير عامل باشگاه فولاد خوزستان و كامران نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.
وي افزود: دراين جلسه، هيات فوتبال استان با واگذاري اين امتياز مخالفت كرد و نماينده مردم اصفهان در مجلس شوراي اسلامي نيز از فدراسيون فوتبال خواست در اين خصوص براساس قانون عمل كند.
رييس هيات فوتبال استان اصفهان ، درپاسخ به اين پرسش كه احتمال لغو ديدار فردا بين تيم هاي فولادخوزستان و مقاومت سپاسي شيراز وجود دارد ، گفت: در اين خصوص فدراسيون فوتبال بايد تصميم گيري كند.
تيم فوتبال فولاد خوزستان پس از ناكامي در راهيابي به مسابقه هاي ليگ برتر باشگاههاي ايران اعلام كرد كه باتوافق مديران دو باشگاه فولادمباركه سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان ، امتياز تيم ليگ برتري سپاهان نوين اصفهان را از فولاد مباركه خريداري كرده است.
اعلام اين خبر، موج اعتراض علاقه مندان به فوتبال در استان اصفهان، بازيكنان تيم سپاهان نوين و نمايندگان اصفهان در مجلس شوراي اسلامي را در پي داشت و در پي اعتراضات انجام شده ، باشگاه فولاد خوزستان اعلام كرد كه اين انتقال به دستور وزير صنايع و معادن انجام شده اما براساس دستورالعمل فدراسيون فوتبال ،اين انتقال بايد به تائيد اداره كل تربيت بدني و هيات فوتبال استان اصفهان نيز برسد.
پيش از اين ، يك مسوول در اداره كل تربيت بدني استان اصفهان با بيان اينكه تاكنون موافقتي در اين زمينه انجام نشده است ، افزود: در صورتي كه اداره كل تربيت بدني و هيات فوتبال استان اصفهان با اين درخواست موافقت نكنند و تيم فولاد خوزستان به جاي تيم سپاهان نوين اصفهان در ليگ برتر به ميدان برود ، نقص آشكار قوانين فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) صورت گرفته است.
7132/603/ 607 شماره 788 ساعت 19:01 تمام
 دوشنبه 14 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن