تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820376239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: اخبار ويژه
رهبر انقلاب با عفو تعدادي از محكومان موافقت كردند
حضرت آيت الله خامنه اي به مناسبت ايام خجسته و عيد مبعث پيامبر عظيم الشان اسلام با عفو و تخفيف مجازات و تبديل مجازات تعداد سه هزار و هشتاد و چهار نفر از محكومان دادگاههاي عمومي،انقلاب،نظامي و سازمان تعزيرات حكومتي موافقت كردند. آيت الله هاشمي شاهرودي رئيس قوه قضائيه در نامه اي عفو و تخفيف مجازات و تبديل مجازات 3084 نفر از محكومين كه مراحل بررسي پرونده هاي آنان در كميسيون عفو و بخشودگي به انجام رسيده درخواست كرده بود كه مورد موافقت رهبر معظم انقلاب قرار گرفت.

سفر به پاكستان ربطي به گروگانها نداشت
معاون امنيتي و انتظامي وزارت كشور گفت: سفر اخير هيئت ايراني به پاكستان ربطي به مسئله 16 گروگان ايراني نداشت.به گزارش مهر، عباس محتاج در حاشيه جلسه علني مجلس شوراي اسلامي در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر اخير هيئت ايراني به پاكستان ارتباطي با موضوع به گروگان گرفتن 16 مامور ايراني توسط گروهك تروريستي ريگي نداشته بلكه در چارچوب روابط دو جانبه ايران و پاكستان بوده است.محتاج خاطر نشان كرد: در سفر اخير به پاكستان مقرر شد كميسيون ويژه امنيتي ميان دو كشور تشكيل شود. معاون امنيتي وانتظامي وزارت كشور در پاسخ به اين سئوال كه آيا ادعاي گروهك ريگي مبني بر به شهادت رسيدن تعدادي از گروگانها را تاييد مي كنيد؟ گفت: اين اخبار را نه تاييد و نه تكذيب مي كنم.خبرنگاري خطاب به محتاج به انتشار عكس هاي به شهادت رسيدن تعدادي از اين گروگانهاي ايراني اشاره كرد كه معاون امنيتي وزارت كشور در واكنش به اين خبرنگار گفت: شما خودتان خبرنگاريد و مطلعيد كه مي توان اين عكس ها را جعل و مونتاژ كرد.وي در پاسخ به سئوال يكي ديگر از خبرنگاران درباره اقدامات وزارتخانه متبوعش جهت آزادي اين اتباع ايراني خاطر نشان كرد: شوراي عالي امنيت ملي درمصوبه اي نيروي انتظامي و وزارت اطلاعات را مسئول رسيدگي به اين موضوع كرده و درحال حاضر نيز اين دو دستگاه به فعاليت هاي خود ادامه مي دهند.

كردان: جلسه اي با لاريجاني نداشتم
وزير پيشنهادي كشور ديروز با حضور در مجلس شوراي اسلامي با نمايندگان مجامع و فراكسيون هاي مختلف و نيز اعضاي كميسيون ها ديدار و گفتگو كرد. علي كردان در حاشيه جلسه علني در جمع خبرنگاران در خصوص ديدار خود با رئيس مجلس گفت: از زماني كه براي تصدي مسئوليت وزارت كشور به مجلس معرفي شده ام تا اين لحظه با لاريجاني نه به صورت تلفني و نه به صورت حضوري هيچ ديدار يا مذاكره اي نداشته ام.وي در پاسخ به سخن يكي از خبرنگاري مبني بر اينكه گويا لاريجاني به نمايندگان پيغام داده كه شما مورد حمايت وي نيستيد، اظهار داشت: لاريجاني چنين چيزي را نگفته و نمي دانم شما چرا اين مسئله را مطرح مي كنيد. خبرنگار ديگري به كردان گفت گويا احمد توكلي از مخالفان شما هستند كه وي پاسخ داد: آقاي توكلي از دوستان استراتژيك من است و اميدوارم برنامه من را بيشتر مطالعه كنند. وزير پيشنهادي كشور در پاسخ به سئوال ديگري مبني بر اينكه آيا دوستي شما با رئيس مجلس تاثيري در دادن راي اعتماد به شما ندارد؟ بيان داشت: من كردان هستم. خبرنگاري از كردان درباره پرونده مالي او در خصوص تحقيق و تفحص مجلس از صدا و سيما سئوال كرد كه وي در پاسخ اظهار داشت: قوه قضائيه در خصوص آن پرونده راي به برائت من داد.

تصميم اقليت و اصولگرايان درباره 3وزير پيشنهادي؟
جلسه مجمع عمومي فراكسيون اصولگرايان جهت بررسي برنامه وزراي پيشنهادي راه، كشور و امور اقتصادي و دارايي امروزدوشنبه برگزار مي شود.حجت الاسلام ميرتاج الديني، عضو هيات رئيسه موقت فراكسيون اصولگرايان با اعلام اين خبر به ايسنا، افزود:اين جلسه راس ساعت 16 در محل مجلس برگزار مي شود.نيز فراكسيون اصلاح طلبان در مورد راي به سه وزير پيشنهادي به جمع بندي نرسيد.به گزارش "الف"، در جلسه فراكسيون اقليت مجلس در مورد وزراي پيشنهادي مقرر شد، هر كدام از نمايندگان به تشخيص خود به وزرا راي بدهند.

واكنش عملي مجلس به نقدي كردن يارانه ها
نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با ارايه طرحي، نقدي كردن يارانه ها را مستلزم اجازه دولت از مجلس دانستند.به گزارش "الف"، ده ها نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي، در اولين واكنش جدي به طرح تحول اقتصادي، طرحي را تقديم مجلس كردند كه بر اساس آن دولت موظف مي شود براي نقدي كردن يارانه ها از مجلس اجازه بگيرد.بنابر اين گزارش، يكي از اهداف مجلس از اين اقدام، اطلاع از ابعاد و جزييات طرح تحول اقتصادي است كه تاكنون دولت از ارايه جزييات آن خودداري كرده است.باوجود معرفي دبيركارگروه تحول اقتصادي به مجلس براي تصدي وزارت اقتصاد، دولت تاكنون از ارايه اين طرح به مجلس خودداري و در عين حال شروع به اجراي مقدمات آن كرده است.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن