تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):در عمل مؤمن يقين ديده مى‏شود و در عمل منافق شك.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812847005




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روي خط حادثه


واضح آرشیو وب فارسی:ابتکار: روي خط حادثه
50 ميليون ريال رشوه براي شكستن حكم تخريب
ابتكار - فردي كه قرار بود برخلاف راي تخريب محدثات مبلغ 50 ميليون ريال رشوه دريافت كند توسط حراست شهرداري تهران با هماهنگي پليس امنيت بازداشت شد.به گزارش روابط عمومي حراست شهرداري تهران فرد مذكور قرار بود با دريافت رشوه فوق حكم تخريب شهرداري تهران را ابطال كند.گفتني است كه نامبرده پس از تشريفات قضايي راهي زندان شد.

كلاهبردار هزار چهره در دام پليس
سارق و كلاهبردار حرفه اي در استان گيلان كه با سپردن ضمانت از زندان آزاد و با متواري شدن مجدد، اقدامات مجرمانه خود را از سر گرفته بود، با تلاش پيگير كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم خاص و رايانه اي اين استان به دام افتاد. اين كلاهبردار حرفه اي پس از خروج از زندان با شيوه هاي مختلفي اقدام به سرقت از فروشندگان سطح شهر رشت مي كرد. وي در چند مرحله اول، سرقت هاي خود در ساعات معيني كه صاحب مغازه حضور نداشته به فروشگاه ها مراجعه كرده و با ظاهر فريبنده و آراسته به كارگر يا شاگرد مغازه اعلام مي كرد كه مبلغي بابت فروش كالا از صاحب مغازه طلبكار است و خود وي نيز در جريان موضوع است، سپس با خونسردي با نشان دادن يك مكالمه صوري و اين كه در حال صحبت با صاحب مغازه است، شاگرد يا كارگر آن ها را فريب داده و با دريافت وجه نقد متواري مي شد. وي همچنين در برخي موارد با پوشيدن لباس سياه و ظاهر عزادار به مغازه ها مراجعه كرده و با عنوان اين كه به دليل برگزاري مراسم فوت پدرش، به مقادير زيادي مواد غذايي احتياج دارد، با خودرويي كه از قبل آماده كرده بود، اجناسي مانند برنج، روغن و گوشت را در صندوق عقب ماشين بارگيري مي كرد و صاحبان مغازه ها نيز كه فريب خورده بودند، به احترام عزادار بودن او اجازه مي دادند، متهم بدون پرداخت پول اجناس را به درون خودرو منتقل كند كه در اين هنگام كلاهبردار به سرعت از محل متواري مي شد. كارآگاهان متوجه شدند كه وي به اتهام كلاهبرداري چند سال قبل دستگير و روانه زندان شده بود كه با سپردن ضمانت از زندان مرخصي گرفت و متواري شد. با وجود اين كه متهم از كلاهبرداران حرفه اي بود و مرتبا محل اختفاي خود را عوض مي كرد، اما كارآگاهان با به كارگيري تمام توان اطلاعاتي خود موفق شدند، يكي از پاتوق هاي كلاهبردار را شناسايي و سرانجام وي را در يك عمليات ضربتي دستگير كنند. متهم در بازجويي ها به ده ها فقره سرقت با شيوه هاي ذكر شده اعتراف و با صدور قرار وثيقه بار ديگر روانه زندان شد.

سرقت مرگبار
فردي كه به قصد سرقت وارد منزلي شده بود، با ورود صاحبخانه خود را از طبقه چهارم ساختمان به پايين پرتاب كرد و جان باخت. ساعت دو بامداد روز جمعه زنگ تلفن همراه بازپرس كشيك قتل پايتخت به صدا درآمد و افسر نگهبان كلانتري 135 آزادي قاضي محمد شهرياري را در جريان يك فقره سقوط منجر به مرگ در شهرك شهيد فكوري قرار داد. با صدور دستورات قضايي لازم از سوي بازپرس، اكيپ تشخيص هويت به محل گزارش شده اعزام و به همراه ماموران اداره دهم آگاهي بررسي هاي پليسي جهت كشف حقيقت اين حادثه آغاز شد. در بررسي هاي اوليه، فردي مدعي شد كه حدود ساعت دو بامداد از ميهماني به منزل برگشته و متوجه وجود يك جفت دمپايي جلوي درب منزلش شده است. پس از ورود به خانه مردي غريبه را كه بعدا متوجه شده از همسايه ها بوده است، مشاهده كرده و با بستن در خانه از همسرش خواسته كه با پليس تماس بگيرد. در همين حين با گذشت حدود 30 ثانيه از اين موضوع در حاليكه همه همسايه ها پشت در منزل جمع شده بودند، ناگهان صداي مهيبي مانند يك انفجار شنيده شده و وقتي داخل منزل رفتند متوجه شدند كه مرد غريبه خود را از پنجره اتاق خواب واحد مسكوني واقع در طبقه چهارم مجتمع به پايين پرتاب كرده و جان باخته است.

مرگ دختر جوان در آتش برافروخته والدين
شامگاه پنج شنبه، 10 مرداد سال جاري، دختر جوان 27 ساله اي توسط پدر و برادرش به آتش كشيده شد.ساعت 19 عصر روز پنج شنبه ماموران كلانتري 130 نازي آباد از وقوع يك فقره آتش سوزي مشكوك با خبر شدند. ماموران با حضور در صحنه دريافتند مرد ميانسالي مدعي است دختر 27 ساله اش به نام سميه خود را با بنزين به آتش كشيده كه به همين دليل فوت كرده است. بررسي از همسايه ها نشان داد مادر دختر سوخته شده پس از شعله ور شدن آتش به داخل خيابان آمده و با فرياد زدن مدعي شده است همسرش دخترش را به قتل رسانده است. با توجه به اظهارات شاهدان پرونده، پدر و برادر دختر جوان سوخته شده به اتهام قتل عمدي اين دختر جوان دستگير شدند تا تحقيقات در خصوص نحوه وقوع حادثه انجام شود.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابتکار]
[مشاهده در: www.ebtekarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن