تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820472804




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشكلات داخلي دولت انگليس ادامه دارد براون: اعضاي كابينه خود را براي تغييرات آماده كنند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مشكلات داخلي دولت انگليس ادامه دارد براون: اعضاي كابينه خود را براي تغييرات آماده كنند
خبرگزاري فارس: برخي از مقامات دولتي انگليس اعلام كردند نخست وزير اين كشور از اعضاي دولت خود خواسته است براي تغييرات آتي در كابينه آماده شوند.


به گزارش فارس به نقل از يونايتدپرس اينترنشنال، "گوردون براون" نخست وزير انگليس به اعضاي دولت گفته است تا خود را براي تغييراتي كه قرار است در ماه سپتامبر سال جاري در كابينه‌اش صورت گيرد آماده كنند.
مقامات مذكور در اين زمينه افزودند كه وي در صدد است در اولين آخر هفته ماه سپتامبر نشستي در اقامتگاه نخست وزيري برگزار كند تا تغييراتي كه قرار است در كابينه صورت گيرد بحث و بررسي شود.
قرار است اين نشست قبل از كنفرانس آخر سپتامبر حزب كارگر انگليس برگزار شود.
برخي از مقامات سياسي نزديك به دولت براون به روزنامه ديلي‌ميل انگليس اظهار كردند كه اين دگرگوني به احتمال زياد به تاخير خواهد افتاد، زيرا وي برنامه‌اي براي خارج شدن از كشور و حضور در بازي‌هاي المپيك پكن را دارد كه اواخر ماه اگوست انجام خواهد شد.
در ادامه اين گزارش آمده است كه در انتخابات مياندوره‌اي اخير انگليس، حزب كارگر متحمل شكست سنگيني شد و نظر‌سنجي‌هاي‌ اخير نيز نشان داد كه براون و حزب كارگر در پائين‌ترين سطح محبوبيت خود قرار دارند.
حزب كارگر در اين انتخابات مجبور شد 2 كرسي مطمئن خود را از دست بدهد.
در انتخابات مياندوره‌اي شرق گلاسكو در اسكاتلند، "جان ميسون" نامزد حزب ملي‌گراي اسكاتلند توانست "مارگارت كوران" نامزد حزب كارگر انگليس را شكست دهد و براي اولين بار كرسي اين حزب را در اين حوزه انتخابي به دست آورد.
در پي شكست حزب كارگر در انتخابات مياندوره‌اي اين حوزه انتخابي، سوالات متعددي درباره آينده براون به عنوان نخست وزير مطرح شد كه برخي از افراد در اين مورد با ترديد اظهار كردند كه وي و برخي از افراد برجسته اين حزب كرسي‌هاي خود را نيز از دست خواهند داد.
حزب ملي‌گراي اسكاتلند توانست بيست و پنجمين كرسي امن حزب كارگر را از آنها بربايد.
براون به دليل افزايش هزينه‌هاي زندگي، طرح‌هاي اقتصادي اخير دولت وي و شيوه رهبر‌ي‌اش تحت فشار شديد قرار دارد.
پس از انتخابات مياندوره‌اي مذكور خبرها حاكي از آن بود كه "دز براون" وزير دفاع، "آليستر دارلينگ" وزير اقتصاد و دارايي و "داگلاس الكساندر" وزير توسعه بين‌المللي در آينده‌اي نزديك كرسي‌هاي خود را از دست خواهند داد.
انتهاي پيام/.
 شنبه 12 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن