تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820708953




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بسكتبال در راه المپيك/تيم ملي بسكتبال چين آخرين حريف ايران در تورنمنت دايموندبال شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بسكتبال در راه المپيك/تيم ملي بسكتبال چين آخرين حريف ايران در تورنمنت دايموندبال شد
تيم ملي بسكتبال ايران امروز براي كسب عنوان سوم يا چهارم تورنمنت بين المللي دايموندبال چين به مصاف تيم ملي اين كشور مي رود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله مقدماتي تورنمنت شش جانبه دايموندبال چين روز گذشته با برگزاري دو ديدار در شهر نانجينگ به پايان رسيد. در يكي از اين ديدارها تيم ملي استراليا در گروه A با نتيجه 81 بر 78 ( 17 بر 1، 25 بر 19، 17 بر 24 و 22 بر 19) مقابل تيم ملي آنگولا به برتري دست يافت.

تنها ديدار برگزار شده از گروه B هم با برتري آرژانتيني ها به پايان رسيد. دراين بازي تيم ملي صربستان كه چهارشنبه مغلوب بسكتباليست هاي ايران شده بود، با نتيجه 60 بر 75 (18 بر 21، 16 بر 14، 9 بر 20 و 17) متحمل شكست شد.

در پايان ديدارهاي مرحله مقدماتي تورنمنت دايموندبال چين تيم هاي استراليا، چين و آنگولا رده هاي اول تا سوم گروه A را به خو اختصاص دادند. درگروه B نيز تيم ملي كشورمان دررده دوم ايستاد. تيم هاي آرژانتين و صربستان هم به ترتيب اول و سوم شدند.

امروز و در آخرين روز پيكارهاي بين المللي دايموندبال چين، تيم هاي آرژانتين و استراليا براي كسب مقام اول ودوم به مصاف هم مي روند. ديدار تيم هاي ملي ايران و چين و همچنين مصاف ملي پوشان آنگولا و صربستان هم به ترتيب براي كسب عنوان هاي سوم تا ششم برگزار خواهد شد.

برنامه هاي بازي هاي امروز به اين شرح است: (ساعت ها به وقت ايران است)

* آنگولا - صربستان (ساعت 10:30)
* چين - ايران (ساعت 12:30)
* آرژانتين - استراليا (ساعت 14:30)
 جمعه 11 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن