تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه مؤمن بيمار شود سپس خداوند شفايش دهد، آن بيمارى كفّاره گناهان گذشته و پندى بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803808255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خلاصه خبرهاي مهم ايران از ساعت 19 روز چهارشنبه تا 7 بامداد پنجشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خلاصه خبرهاي مهم ايران از ساعت 19 روز چهارشنبه تا 7 بامداد پنجشنبه
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا):


تهران - اجلاس پانزدهم وزيران جنبش عدم تعهد چهارشنبه شب با تصويب اسناد و صدور بيانيه اي به كار خود پايان داد.
*****
تهران - وزراي خارجه 118 كشور عضو جنبش عدم تعهد با صدور بيانيه اي در پانزدهمين اجلاس وزراي امور خارجه اين جنبش در تهران، از برنامه هسته اي صلح آميز جمهوري اسلامي ايران حمايت كردند
وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران با اعلام تشكر ويژه از تمامي نمايندگان و وزراي خارجه حاضر در پانزدهمين اجلاس وزيران خارجه جنبش عدم تعهد در تهران به خاطر حمايت از سند مربوط به برنامه مسالمت آميز هسته اي ايران ؛ اين حمايت را براي ايران بسيار ارزنده دانست .
*****
تهران - وزيرامور خارجه ايران در سخنراني خود در پايان اجلاس وزيران جنبش عدم تعهد در تهران گفت : جمهوري اسلامي ايران و گروه 1 + 5 بايد در گفت وگوهاي آتي محورهاي مشترك مداليته ها طرفين را استخراج كرده و در يك روند سازنده به سمت توافق حركت كنند.
*****
"همراه خان ظرايفي" وزير امور خارجه تاجيكستان بعد از ظهر روز چهارشنبه با دكتر علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت و گو كرد و اظهار اميدواري نمود كه مجلس ايران از گسترش مناسبات دو كشور حمايت كند.
*****
تهران - "بيلاهاري " معاون وزير امورخارجه سنگاپور ، عصر روز چهارشنبه با دكتر علي لاريجاني ، رييس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفت وگو كرد .
بيلاهاري اظهار اميدواري كرد كه مناسبات دو كشور با حمايت مجلس شوراي اسلامي بيش از پيش گسترش يابد.
******
تهران - منوچهر متكي درحاشيه اجلاس غيرمتعهدها در تهران در ديدار وزير خارجه سنت وينسن گفت: دولت نهم در ادامه سياست هاي گذشته براي ايجاد توازن در سياست خارجي طي سه سال گذشته حجم رابطه تجاري و اقتصادي با آسيا را به دو برابر افزايش داده است.
*****
تهران - وزير امور خارجه جمهوري اسلامي ايران با اشاره به سهم ويژه دو رهبر بزرگ آفريقايي جمال عبدالناصر و قوام نكرومه در تاسيس جنبش عدم تعهد، از حضور وزير امور خارجه و هيات گينه اي در تهران تشكر كرد.
******
تهران - عليرضا اسماعيلي فرمانده پليس راه كشور گفت: با رانندگاني كه قوانين راهنمايي و رانندگي را در جاده هاي كشور رعايت نكنند بدون اغماض برخورد خواهد شد و ضمن اعمال قانون از ادامه حركت خودروهاي پر خطر جلوگيري به عمل خواهد آمد.
وي افزود: به كليه مامورين پليس راه مستقر در جاده هاي كشور ابلاغ شده كه در قالب گشتهاي محسوس و نا محسوس نسبت به كنترل تخلفات حادثه ساز ،‌ سرعت غير مجاز ،‌ سبقت غير مجاز و انحراف به چپ اقدام نمايند .
******
تهران - علاءالدين بروجردي نماينده مردم بروجرد و رييس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس شوراي اسلامي از انعقاد قرارداد مستقيم شركت سايپا با شركت خودروسازي پروتون مالزي انتقاد كرد و آن را مغاير با سياست دولت در توجه به مناطق محروم خواند.
به گفته وي هرگونه قرارداد طرف ايراني با اين شركت مالزيايي، بايد با هماهنگي شركت زاگرس خودرو صورت بگيرد.
*****
تهران - منوچهر متكي وزير امور خارجه در ديدار با همتاي سوداني خود تصريح كرد‌:‌ معتقد هستيم مجموعه تحولات به نفع كشورهاي مستقل و به ضرر دشمنان آنان است و دشمنان در ضعيف ترين شرايط هستند و سياست آنان شكست خورده است
******
تهران - "شيه شيا ئوين" سفير چين در ايران كه به عنوان نماينده چين و يكي از كشورهاي ناظر بر پانزدهمين اجلاس وزراي خارجه جنبش عدم تعهد حضور دارد، گفت:پكن معتقد است گفت و گو و انعطاف تنها را ه حل موضوع هسته اي ايران است.
******
تهران - جهت بهينه سازي و توسعه شبكه‌هاي توزيع برق، انتقال آب موردنياز شهرها و روستاها، بهره‌برداري از سدهاي نيروگاهي، تامين نيازهاي آبي طرحهاي توسعه اي و تسريع در احداث تاسيسات فاضلاب شهري استان چهارمحال و بختياري ، دولت با اتخاذ 18 تصميم براي انجام پروژه هاي وزارت نيرو در اين استان موافقت كرد.
******
كرمان - مجتبي ملك زاده عضو شوراي ارزشيابي هنري انجمن خوشنويسان ايران بر توجه به امر پژوهش ، تحقيق و كيفيت در اين هنر تاكيد كرد.
ملك زاده روز سه شنبه در حاشيه برگزاري چهارمين همايش خوشنويسي آيات قران كريم در كرمان به ايرنا گفت: عدم تحقيق و پژوهش از كمبودهاي شاخص اين انجمن در كشور محسوب مي شود.
شبد ** 1499 **1856
 پنجشنبه 10 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن