تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):فاطمه بانوى زنان بهشت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820397117




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ساخت و ساز فضاهاي ورزشي از سال 89 توسط بخش خصوصي انجام مي‌شود/المپياد ايرانيان پايه برنامه ريزي براي المپيك لندن است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: ساخت و ساز فضاهاي ورزشي از سال 89 توسط بخش خصوصي انجام مي‌شود/المپياد ايرانيان پايه برنامه ريزي براي المپيك لندن است
معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني گفت: ماموريت سازمان در بخش ساخت و ساز اماكن ورزشي تا پايان سال 88 است و از سال 89 و در راستاي اصل 44 بخش خصوصي به صورت صد درصد وارد بخش توسعه فضاهاي ورزشي خواهد شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران،محمد علي آبادي كه عصر امروز و در حاشيه حضور خود در شهريار و به منظور افتتاح 20 پروژه ورزشي استان تهران به مناسبت عيد مبعث پيامبر گرامي اسلام با خبرنگاران گفت و گو مي كرد، اضافه كرد: طي فعاليت دولت نهم و با توجهات اساسي رييس جمهوري به مقوله توسعه زيرساخت هاي ورزش كشور ، 2600 پروژه ورزشي احداث شده اند و 3500 پروژه نيز در دست ساخت است. اين حجم از كار توسعه زيرساخت ها نيز در سال 88 تداوم خواهد يافت تا از سال 89 سازمان ماموريت خود را در اين بخش تمام شده ديده و با امكانات و تسهيلاتي كه براي بخش خصوصي در نظر گرفته است توجه صد در صد آنان را براي سرمايه گذاري در توسعه فضاهاي ورزشي كشور جلب كند.

وي گفت: براي جلب نظر بخش خصوصي 50 درصد وام از محل بنگاههاي زود بازده و 30 درصد نيز به صورت وام بلاعوض تسهيلات در نظر گرفته خواهد شد تا بخش خصوصي با 20 درصد سرمايه گذاري به توسعه اماكن و فضاهاي ورزشي مبادرت ورزد.

علي آبادي همچنين با اشاره به رشد قابل توجه سرانه فضاي ورزش كشور از افتتاح 110 پروژه ورزشي در روز شنبه 12 مرداد ماه و به مناسبت عيد مبعث بطور همزمان در سراسر كشور خبر داد و گفت: امروز نيز با بهره برداري از 20 پروژه ورزشي در سطح استان تهران كه در آستانه عيد بزرگ مسلمين صورت مي گيرد، 42 هزار متر مربع به فضاي ورزشي استان اضافه خواهد شد و برنامه داريم تا پايان امسال نيز بين 80 تا 100 پروژه ديگر را به بهره برداري برسانيم.

وي در عين حال با اشاره به برنامه سازمان براي حضوري خوب و شايسته در بازيهاي آسيايي و المپيك گفت: براي بازيهاي گوانگجو چين برنامه ريزي ما براي حضوري 500 نفره در عرصه بازيهاي آسيايي است كه از اين تعداد 150 نفر را بانوان تشكيل خواهند داد. ضمن آن كه در نظر داريم براي المپيك 2012 لندن با 114 ورزشكار راهي رقابت ها شويم. امروز خوشحالم كه وعده داده شده براي حضور كارواني با 55 ورزشكار در عرصه بازيهاي پكن محقق شده است و اين در شرايطي است كه بر خلاف ديگر ادوار بازيها بدون استفاده از سهميه وايلد كارت در پكن حاضر خواهيم شد.

رييس سازمان تربيت بدني با اشاره به تاثيرات مثبت برگزاري المپياد ايرانيان براي ورزش كشور، المپياد را پايه برنامه ريزي ورزش كشور براي حضور در بازيهاي المپيك 2012 لندن دانست.

علي آبادي همچنين در پاسخ به سوالي در رابطه با طرح جامع ورزش كشور گفت: اين طرح يك طرح تئوريك بود و ما با توجه به اينكه نمي خواستيم در كتابخانه ها خاك بخورد طرح را عملياتي كرديم و در حال حاضر نيز بخش هاي زيادي از آن در حال انجام است.

وي در عين حال راه اندازي آزمايشگاه دوپينگ در كشور را با صرفه ندانست و گفت: در حال حاضر سالانه 300 تا 400 نمونه دوپينگ در كشور گرفته و آنها را به آزمايشگاه‌هاي خارج مي فرستيم كه با صرفه است و در شرايطي مي توانيم دست به احداث آزمايشگاه با هزينه هاي بالاي آن بزنيم كه ديگر كشورهاي همجوار نيز نمونه هاي خود را به ايران بفرستند كه در شرايط حاضر چنين امكاني فراهم نيست.

وي در پايان بر توجه سازمان بر توسعه اماكن ورزشي بانوان تاكيد كرد و گفت: با توجه به اماكن احداث شده در سال 88 ، 1500 سالن اختصاصي براي بانوان در سطح كشور وجود خواهد داشت.

علي آبادي همچنين با حضور در روستاي بيدگنه از توابع شهريار ، سالن ورزشي اين روستا را افتتاح كرد.
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن