تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مؤمن! به تحقيق اين دانش و ادب بهاى جان توست پس در آموختن آن دو بكوش كه هر چه بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819815716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح ساماندهي متكديان در كرمانشاه مستلزم برنامه هاي از پيش طراحي شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: طرح ساماندهي متكديان در كرمانشاه مستلزم برنامه هاي از پيش طراحي شده است
مدير كل امور اجتماعي و شوراهاي استانداري كرمانشاه اعلام كرد: تداوم و اجراي طرح ساماندهي متكديان در سطح شهر كرمانشاه مستلزم برنامه هاي از پيش طراحي شده مي باشد.


به گزارش خبرنگار ايرنا " منوچهر پرويني" روز سه شنبه در جلسه كارگروه امور اجتماعي استان افزود: طرح ساماندهي متكديان با دستور استاندار دنبال و پيگيري شد و هم اكنون ايشان نيز با جديت خواستار اجراي طرح و رفع مشكلات موجود و رسيدن به اهداف مورد نظر هستند.
وي گفت: براساس برنامه ريزيهاي انجام شده شهرداري كرمانشاه بايد با جديت دنبال اجراي طرح باشد و نيروي انتظامي نيز به جمع آوري متكديان اقدام نمايد.
وي ادامه داد: براي تسريع در اجراي اين طرح لازم است يك كار ضربتي از سوي دستگاه هاي ذيربط استان صورت گيرد و طوري عمل شود تا فضاي استان براي عمل تكديگري ناامن شود زيرا تكدي گري جرم محسوب مي شود و با متكديان بايد به عنوان مجرم برخورد كرد.
وي گفت: پس از جمع آوري متكديان بايد به سرعت كار غربالگري و قرنطينه آنان صورت گيرد.
پرويني گفت: خوشبختانه دستگاه هاي اجرايي طرح در جهت روند مطلوب آن دغدغه ويژه اي دارند و با ذهنيت مثبتي براي رفع مشكلات گام بر مي دارند.
571/567/1139 شماره 627 ساعت 15:22 تمام
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن