تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بعد از من با خوارج نجنگيد (آنان را نكشيد)؛ زيرا كسى كه طالب حق باشد و به آن نرسد، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819961007




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

چهار بازیکن جدید در تیم ملی آلمان


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: یواخیم لو، مربی آلمان 22 نفر را برای دیدار دوستانه مقابل سوئد که چهارشنبه هفته بعد، 17 نوامبر برگزار می‌شود دعوت کرده است.

لو برای این دیدار که در شهر یوته‌بوری برگزار می‌شود چهار بازیکن را برای اولین بار به تیم ملی دعوت کرده است: مارسل شملتزر، ماریو گوتزه، لوییس هولتبی و آندره شوئرله.

به علاوه، کوین گروسکروتز و ماتس هوملز، دو بازیکن نسبتا بی‌تجربه بروسیا دورتموند هم دعوت شده‌اند. آندریاس بک مدافع هوفنهایم و پاتریک هلمز مهاجم بایرلورکوزن هم به تیم ملی برمی‌گردند.

لو گفت: «این بازی در سوئد فرصتی عالی برای آن است که بازیکنان جوان‌تر ارزش خود را ثابت کنند. آنها در این فصل نمایش‌های خوبی داشته‌اند و می‌توانند در آینده برای تیم ملی مفید باشند.»

غایبان بزرگ این بازی فیلیپ لام و توماس مولر از بایرن مونیخ، و مسعود اوزیل از رئال مادرید هستند. این سه نفر فصلی بسیار شلوغ داشته‌اند و به استراحت نیاز داشتند.



بازیکنان دعوت‌شده

دروازه‌بان‌ها: رنه آدلر (لورکوزن)، مانوئل نویر (شالکه)

مدافعان: آندریاس بک (هوفنهایم)، ژروم بواتنگ (منچسترسیتی)، ماتس هوملز و مارسل شملتزر (بروسیا دورتموند)، پر مرتساکر (وردربرمن)، ساشا ریتر (ولفسبورگ)، هایکو وسترمن (هامبورگ)

هافبک‌ها: باستین شواین‌اشتایگر، تونی کروس (بایرن مونیخ)، ماریو گوتزه، کوین گروسکروتز (بروسیا دورتموند)، سامی خدیرا (رئال مادرید)، لوییس هولتبی (ماینس)، کریستین ترائش (اشتوتگارت)

مهاجمان: مارکو مارین (وردربرمن)، آندره شوئرله (ماینس)، کاکائو (اشتوتگارت)، پاتریک هلمز (لورکوزن)، لوکاس پودولسکی (کلن)، ماریو گومز (بایرن مونیخ).





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن