تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820533799




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آشوبى : با مصطفوى به توافق نرسيدم


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: آشوبى : با مصطفوى به توافق نرسيدم
فرزاد آشوبى هافبك فصل گذشته تيم فوتبال پرسپوليس تهران كه به تازگى با تيم مس كرمان قرارداد امضا كرده است در گفت وگويى اختصاصى به سؤالات ما پاسخ داد:
• شرايط تيم مس كرمان چطور است؟
- خيلى خوب است. تمرينات خوبى را انجام داديم. چند بازى تداركاتى خوب انجام داديم و به مرز آمادگى رسيده ايم. تيم ما تيم جوان و با انگيزه است. امسال شرايط براى رشد فوتبال كرمان مهيا است و آماده ايم تا كارهاى بزرگى در ليگ انجام دهيم و معاملات را به هم بريزيم.
• چرا تيم مس اينقدر حاشيه دارد؟
- اكثر اين حاشيه ها از خود باشگاه نيست. برخى ها نمى خواهند مس موفق باشد و به همين خاطر در كار ما سنگ مى اندازند. مظلومى مربى بزرگى است كه مى داند با حاشيه ها چگونه برخورد كند حاشيه سازان بدانند هيچ احدى نمى تواند در تيم ما تفرقه بيندازد و مانع پيشرفت مس و فوتبال كرمان شود. ما امسال همه دور هم جمع شده ايم تا مس را به جايگاه واقعى اش برسانيم و قطعاً به هدف خود مى رسيم.
• چطور شد كه نتوانستى به پرسپوليس برگردى؟
- من قلباً دوست داشتم به پرسپوليس برگردم و در خدمت اين تيم باشم در اين رابطه قطبى نيز با من تماس گرفت و صحبت هايى را انجام داديم اما در كل قسمت نبود به تيم محبوبم برگردم. البته اين را هم بگويم براى بازگشت من به پرسپوليس حضور قطبى مهم بود اما در صورتى كه با آقاى مصطفوى بر سر مسائل مالى به توافق نمى رسيدم باز هم به كرمان باز مى گشتم.
• آشوبى تيم مس كرمان با آشوبى پرسپوليس چه تفاوتى دارد؟
- تفاوت خاصى ندارد. قطعاً در كرمان هم همان بازيكن سر به زير پرسپوليس خواهم بود و سعى مى كنم در مس وجهه هاى فنى و اخلاقى ديگرى هم از خود نشان دهم. خيلى ها فكر مى كنند من بازيكنى هستم كه ميل به دفاع كردن دارم و كارهاى دفاعى را بيشتر دوست دارم اما در كرمان به همه ثابت خواهم كرد كه در كارهاى هجومى موفق تر خواهم بود.
• چه صحبتى با هواداران پرسپوليس دارى؟
- دوست ندارم اين آخرين صحبتم با هواداران پرسپوليس باشد. به هر حال از همه آنها تشكر مى كنم. آنها كه در سرما و گرما به استاديوم آمدند و از ما حمايت كردند ۲ سال به عنوان سرباز باشگاه پرسپوليس در كنار اين هواداران بودم و از آن ها چيزى جز محبت و احترام نديدم براى پرسپوليس آرزوى موفقيت مى كنم و اميدوارم در هر ۳ جام مقام بياورد.
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن