تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805580715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بیمه ایران خسارت بلاتكلیف نزد بیمه گران خارجی ندارد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: مدیرعامل بیمه ایران در ۱۵ آبان ماه سالروز تاسیس این شرکت میزبان اصحاب رسانه بود؛ او ضمن یادآوری تاریخچه تاسیس بیمه ایران در سال ۱۳۱۴ به سوالات خبرنگاران درخصوص عملکرد این شرکت و برنامه های آتی آن پاسخ داد.







جواد سهامیان مقدم حاصل تجربه ۷۵ ساله بیمه گری این شرکت را اقدامات به موقع و سریع در مواقع ضروری دانست و گفت: پیش از تشدید تحریم ها و قطع ارتباط بیمه گران اتکایی با کشورمان، بیمه ایران تمامی پرونده های خسارت سنگین که پوشش اتکایی داشتند را بررسی و با اخذ سهم بیمه گران اتکایی خارجی خسارات را پرداخت کرد، به طوری که حتی یک پرونده خسارت بلاتكلیف و بلوكه شده نزد بانك های خارجی یا شركت های اتكایی خارجی درشرکت بیمه ایران نداریم.

او با بیان اینکه فرآیند پرداخت خسارات هواپیمایی در بیمه ایران ازبیش از ۶ ماه به ۴۸ روز کاری کاهش یافت، خاطرنشان کرد: بیمه ایران از ۵/۱سال پیش برنامه ریزی های مناسبی را جهت تسویه حساب با بیمه گران اتکایی درخصوص پرونده های خسارت انجام داد و به همین دلیل پس از تحریم نیز با مشكلی مواجه نشده است.

جواد سهامیان مقدم همچنین گفت: بیمه ایران فعالیت های خود را در چارچوب سند چشم انداز ۲۰ ساله تبیین كرده، به نحوی كه با تنظیم برنامه های میان مدت ۵ ساله و بلند مدت خود مطابق سیاست های كلی اصل ۴۴ توفیقات ارزشمندی را در صنعت بیمه كشور كسب كرده است.

وی در ادامه به كارنامه بیمه ایران در سال ۸۸ اشاره كرد و افزود: این سال برای بیمه ایران سال قابل تقدیری است زیرا این شركت در سال گذشته اقدامات قابل توجهی را انجام داده است كه به عنوان نمونه دستیابی به ۲۲ هزار میلیارد ریال پرتفوی حق بیمه، پرداخت بیش از ۱۶ هزار میلیارد ریال خسارت و پرداخت سود هر سهم بیش از ارزش آن سهم برای مشتریان این شركت بیمه در كشور انجام شده است.

به گفته وی، شركت بیمه ایران به ازای هر صد ریال سهم، ۱۲۰ درصد سود ارائه داده است به عبارت دیگر سرمایه بیمه ایران در سال گذشته ۲ هزار میلیارد ریال بوده است كه از این مقدار ۲ هزار و ۳۴۰ میلیارد ریال سود خالص به مشتریان خود داده است. سهامیان در خصوص «ام بی سی» این شركت بیمه خاطرنشان كرد: پرداختی ما بابت حقوق صاحبان شركت ۵۴ درصد بوده است.بیمه ایران در عملیات بیمه گری و صورت های مالی نیز نشان می دهد كه كار در این شركت با ارزیابی درست و بدون رقابت ناسالم بوده است.

وی به رشد ۱۰۲ درصدی عملیات بیمه ای در این شركت اشاره كرد و افزود: شركت بیمه ایران از ۱۵ آبان ماه سال گذشته تا ۱۵ آبان سال جاری موفقیت های بسیاری را كسب كرده است كه به عنوان نمونه می توان از دریافت تندیس بلورین «دی موند»، كسب رتبه برتر توانگری مالی و ایفای تعهدات براساس رتبه بندی، دریافت جایزه مشتری مداری، دریافت جایزه بهره وری ملی و دریافت نشان ملی حمایت از مصرف كنندگان یاد كرد. مدیرعامل بیمه ایران ضمن تاكید بر اینكه این شركت بالاترین تولید سود سهام بیمه ای را در سال گذشته داشته است، گفت: امروز همزمان با سالروز تاسیس این شركت سامانه ویدئو كنفرانس مدیران بیمه در سراسر كشور را رسما افتتاح خواهیم كرد، البته طرح تخفیف بیمه ای برای كسانی كه بیمه شخص ثالث داشته و دچار تصادف نباشند نیز از امروز برای افراد به تعداد سنواتی كه تصادف ندارند، اجرا خواهد شد. مدیرعامل بیمه ایران به آغاز طرح ۱۵ تا ۱۵ این شرکت اشاره کرد و گفت: به خریداران بیمه های آتش سوزی بین ۱۵ آبان تا ۲۲ بهمن ۱۰ درصد و بیمه های بدنه نیز ۱۰ درصد تخفیف تعلق می گیرد.

وی درباره بیمه نوسانات نرخ ارز گفت: ریسك ناشی از نوسانات نرخ ارز از جمله مسائلی است كه همواره ذهن فعالان بخش های اقتصادی، تولیدكنندگان و افرادی كه در ارتباط با صادرات و واردات درحال فعالیت هستند را به خود مشغول كرده است. برهمین اساس نیز در برنامه چهارم توسعه، اتخاذ تدابیری برای مقابله با آثار سوء نوسانات نرخ ارز بر تولید و تجارت مورد توجه قرار گرفته است. وی ادامه داد: در راستای تحقق آرمان ها، این شركت به عنوان تنها شركت بیمه دولتی و در اجرای بند ۷ فرمان ۱۰ ماده ای ریاست جمهوری مبنی بر حمایت از تولیدكنندگان و سرمایه گذاران از ارائه پوشش های بیمه ای مناسب جهت افزایش امنیت مالی سرمایه گذاران و دریافت كنندگان تسهیلات ارزی كشور با مجوز بیمه مركزی اقدام به بیمه كردن نوسانات نرخ ارز كرد. وی افزود: این طرح تنها برای واحدهای صنعتی و تولیدی كه در معرض این نوع ریسك قرار دارند ارائه می شود و پس از موفقیت اجرای آزمایشی، برای بخش های تجاری نیز به مرحله اجرا درخواهد آمد.

مدیرعامل بیمه ایران گفت: بانك بیمه با حداقل سرمایه ۴۰۰ میلیارد تومان و با تركیب بانك خصوصی تاسیس می شود. وی از برنامه تاسیس شركت بیمه اتكایی خبر داد و گفت: در این راستا از شركت های فعال در صنعت بیمه، بانك ها و پول تقاضا می شود در این زمینه با بیمه ایران همكاری كنند. وی در این خصوص گفت: بیمه ایران بسته متناسب با نیاز واحدهای صنعتی را در رشته های مختلف بیمه تدوین و به صورت یكجا ارائه می كند. سهامیان یكی بودن تاریخ شروع و انقضای موارد تحت پوشش بیمه را از مزایای این طرح ذكر كرد و افزود: مجتمع ارائه خدمات مشتریان بزرگ نیز از امروز راه اندازی شد كه در قالب آن سرویس های ویژه ای به مشتریان ارائه می شود.

مدیرعامل بیمه ایران اظهار كرد: این شركت بیمه عدم النفع را برای موسسات اقتصادی، اصناف و واحدهای صنعتی در نظر گرفته كه براساس آن اگر خسارتی به آنها وارد شود، وقفه ای در تحصیل سود برایشان ایجاد نشود.

وی ادامه داد: بیمه مهر نیز یكی دیگر از خدمات بیمه ایران است كه در قالب آن ساختمان، اثاثیه منازل مسكونی و غیره زیر پوشش قرار می گیرد، ضمن آنكه مسوولیت های مالی و جانی صاحب منزل و شخص ثالث را پوشش می دهد.

وی طرح پرداخت خسارت در محل برای تمام رشته ها را از دیگر اقدامات ذكر كرد و گفت: این طرح هم اكنون برای خودرو تا سقف تعهدات

۱۵ میلیون ریال بدون گزارش پلیس ارائه می شود. سهامیان تصریح كرد: طرح پرداخت خسارت برای واحدهای تجاری نیز در دستور كار قرار گرفته است. مدیرعامل بیمه ایران سرمایه گذاری در بخش های زیربنایی نظیر نفت، گاز و پتروشیمی را از دیگر طرح های این شركت نام برد و افزود: این شركت طرح هایی را برای افزایش نظارت در دستور كار خود قرار داده است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن