تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزّوجلّ به موسى عليه‏السلام وحى كرد: اى موسى! به زيادى ثروت شاد مشو و در هيچ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820418991




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

به همين سادگي به جشنواره بوستون دعوت شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: "به همين سادگي" به جشنواره بوستون دعوت شد
فيلم سينمايي "به همين سادگي" محصول مشترك حوزه هنري و رضا ميركريمي به عنوان برگزيده آثار ايراني به جشنواره بوستون دعوت شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از واحد خبر حوزه هنري، مريم نقيبي، مسوول امور بين المللي سازمان توسعه سينمايي سوره حوزه هنري با اعلام اين خبر گفت: جشنواره بوستن آمريكا از 24 آبان تا 10 آذر برگزار مي شود. اين فيلم همچنين به جشنواره هاي هامبورگ آلمان، وارنا بلغارستان، ياري سوئد و آنتاليا تركيه نيز دعوت شده است.

به گفته نقيبي جشنواره وارنا بلغارستان از هشتم تا 14 شهريور، ياري سوئد از دوم تا پنجم مهر، هامبورگ از چهارم تا 11 مهر و آنتاليا از 19 تا 28 مهر ميزبان اين محصول مشترك سازمان توسعه سينمايي سوره حوزه هنري و ميركريمي هستند.

فيلم سينمايي "به همين سادگي" پس از نمايش موفق در جشنواره كن، تاكنون جايزه هاي ويژه منتقدين و نخست جشنواره بين المللي مسكو و همچنين سيمرغ بلورين بهترين فيلم جشنواره فجر سال گذشته را نيز كسب كرده است.

نشست بررسي مسايل و مشكلات ناشران موسيقي كشور، به همت مركز موسيقي حوزه هنري اواخر شهريور در تهران برگزار مي شود.

امير بكان مدير اجرايي مركز موسيقي درباره اين همايش گفت: بيش از اين نيز اعلام كرديم كه گرچه حوزه هنري از توليد كنندگان مطرح موسيقي است اما ميزباني همايش بررسي مسايل و مشكلات تهيه كنندگان را برعهده گرفته است تا با همفكري و بحث و تبادل نظر به راهكارهاي مناسبي براي ارتقاي سطح موسيقي كشور به ويژه در بخش هاي توليد و توزيع دست يابيم.

وي ادامه داد: با برنامه ريزي هاي انجام شده قرار بر اين بود كه اين نشست در ماه جاري برگزار شود اما از آنجا كه چنين برنامه هاي تحليلي و پژوهشي نياز به آماده سازي زمينه هاي لازم دارد تصميم گرفتيم اين همايش را براي حضور در انگيزش هرچه بيشتر ناشران با يك ماه تاخير برگزار كنيم.

بكان ابراز اميدواري كرد كه با حسن نظر و توجه ساير متوليان كشور، زمينه مشاركت و همفكري كليه ناشران و دست اندركاران توليد و توزيع موسيقي كشور در اين نوع همايش ها فراهم شود.

مهلت ارسال آثار ششمين جشنواره سراسري شعر و داستان جوان "ساوالان" تا 15 مرداد ماه تمديد شد.

بنابر اعلام دبيرخانه اين جشنواره، به علت استقبال شعرا و داستان نويسان جوان كشور و كثرت متقاضيان، مهلت ارسال آثار تا 15 مرداد ماه تمديد شد. از زمان انتشار فراخوان تاكنون بيش از 1500 اثر از نويسندگان و شاعران 15 تا 25 سال از سراسر كشور به دبيرخانه اين جشنواره رسيده است.

علاقمندان براي حضور در اين مسابقه تا مهلت مقرر فرصت دارند آثارشان را به امور ادبي استان هاي مركز آفرينش هاي ادبي حوزه هنري واقع در خيابان حافظ تقاطع سميه ارسال كنند.

جشنواره شعر و داستان جوان با نام ساوالان، به كوشش مركز آفرينش هاي ادبي حوزه هنري و با موضوع آزاد ششم و هفتم شهريور در اردبيل برگزار مي شود.

نمايشگاه آثار كاريكاتور محمدحسين نيرومند تا پايان مرداد در موزه هنرهاي معاصر اصفهان برپا است. در اين نمايشگاه 45 كاريكاتور موضوعي (زندان ابوغريب) و آزاد اين كاريكاتوريست در معرض ديد علاقمندان قرار دارد.

نيرومند در نشست تخصصي كاريكاتور و نقد و بررسي آثار اين نمايشگاه كه ساعت 18 سيزدهم مرداد در كتابخانه مركزي اصفهان برگزار مي شود نيز حضور خواهد داشت. اين نمايشگاه به كوشش خانه كاريكاتور حوزه هنري و موزه هنرهاي معاصر اصفهان تا پايان مرداد ماه در موزه هنرهاي معاصر آن شهرستان واقع درخيابان استانداري داير است./ش
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن