تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819775767




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مرحله دوم طرح امنيت اجتماعي در قالب برخورد با سوداگران مرگ اجرا شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مرحله دوم طرح امنيت اجتماعي در قالب برخورد با سوداگران مرگ اجرا شد
اجتماعي. نيروي انتظامي . امنيت اجتماعي
در ادامه اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در پايتخت، مرحله دوم اين طرح در قالب برخورد با سوداگران مرگ، از شب گذشته تا ظهر امروز توسط عوامل پليس پايتخت در حضور خبرنگاران، عكاسان و فيلمبرداران رسانه‌ها در پايتخت اجرا شد.

به گزارش خبرنگار اجتماعي ايرنا ، جانشين فرماندهي انتظامي تهران بزرگ همزمان با شروع عمليات طرح ارتقاي امنيت اجتماعي گفت: مرحله دوم مبارزه با سوداگران مرگ با حفظ حقوق قانوني مجرمان به خصوص هنگام ورود به منزلشان آغاز شد.

سردار حسين ساجدي نيا در جمع خبرنگاران با تاكيد بر اين كه اين عمليات در ‪ ۷۰۰‬نقطه شهر تهران اجرا مي‌شود ، افزود: در اين طرح جمع آوري سوداگران مرگ به ويژه فروشندگان مواد مخدر در دستور كار پليس قرار دارد.

وي تصريح كرد: تفاوت اين مرحله با ساير عمليات ها، در اين است كه پليس براي غافلگير كردن اين افراد، عمليات خود را قبل از اعلام رسمي شروع كرده و خوشبختانه در ساعات اوليه اجراي طرح توفيقات خوبي بدست آورده است.

وي با بيان اين كه در اين طرح برخورد پليس با سوداگران مرگ بيش از ‪۲۴‬ ساعت طول مي‌كشد ، اظهار داشت: پليس در راستاي تداوم طرح ارتقاي امنيت اجتماعي، هر روز يك برنامه و عمليات دارد.

جانشين فرماندهي انتظامي تهران بزرگ با تاكيد بر اين كه با اجراي اين طرح به دنبال فراهم كردن رضايت شهروندان هستيم، از دستگيري چندين باند فروشندگان اصلي مواد مخدر شهر تهران در طول اجراي مرحله دوم خبر داد.

سردار ساجدي نيا خاطر نشان كرد: سال گذشته، پليس طرح‌هاي مختلفي را در راستاي ارتقاي امنيت اجتماعي به اجرا گذاشت و امسال نيز دوباره بنابر خواست مردم، مراحل مختلف طرح جمع آوري فروشندگان مواد مخدر به اجرا در مي آيد.

وي گفت: حدود ‪ ۹۰‬درصد اطلاعات پليس از طريق تماس‌هاي مردم با مركز فوريت هاي پليسي ‪ ۱۱۰‬به دست مي‌آيد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، اولين عمليات پليس در شرق تهران و محدوده نظام آباد و خيابان وحيديه انجام شد و ماموران طي عمليات ضربتي با ورود به يك منزل مسكوني كه از قبل شناسايي شده چهار قبضه قمه، چهار قبضه نيمچه قمه، سه دستگاه ريسيور، سه دستگاه ردياب ماهواره، ‪ ۲۳‬عدد گوشي تلفن همراه سرقتي، تعدادي پلاك ماشين و فشنگ جنگي، چهار دستگاه ضبط خودرو، پنج پنل ضبط به همراه انواع مواد مخدر شامل حدود يك كيلو حشيش، نيم كيلو ترياك و مقداري كراك، سوخته ترياك با ادوات مصرف آن كشف و ضبط كرده و سه مرد و يك زن را نيز دستگير شدند.

به گفته مسوولان عمليات، پليس پس از شناسايي اين مكان توسط اطلاعات مردمي و با هماهنگي دستگاه قضايي وارد عمل شد، البته متهم اصلي اين باند سرقت و توزيع مواد مخدر، متواري است.

در ادامه طرح كه از ابتداي شب گذشته آغاز شد و تا ساعاتي پس از بامداد نيز ادامه يافت، حدود ‪ ۱۵۰‬نفر از فروشندگان عمده و خرده مواد مخدر در محدوده جنوب شهر تهران از سوي پليس مبارزه با مواد مخدر، دستگير شدند.

رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ با حضور در محل اجراي طرح مبارزه با سوداگران مرگ در محدوده خيابان وحدت اسلامي در جمع خبرنگاران گفت: مرحله دوم برخورد با سوداگران مرگ در سال جديد آغاز شده كه در راستاي تداوم طرح ارتقاي امنيت اجتماعي تا رفع دغدغه‌هاي مردم در اين حوزه ادامه دارد.

سرهنگ سيد جواد كشفي افزود: تاكنون حدود ‪ ۱۵۰‬نفر از فروشندگان مواد مخدر شناسايي و دستگير شده و پيش بيني مي‌كنيم اين آمار تا پايان عمليات به مرز ‪ ۲۵۰‬نفر برسد.

وي تصريح كرد: حدود هشت كيلو انواع مواد مخدر به همراه فروشندگان عمده و يك باند بزرگ تهيه و توزيع مواد مخدر در اين طرح كشف و ضبط شد و كليه عوامل اين باندها دستگير شدند.

سرهنگ كشفي اظهار داشت: طرح مبارزه با سوداگران تا زماني كه فعاليت توزيع كنندگان مواد مخدر نگراني را براي مردم ايجاد كند، ادامه خواهد داشت.

كارشناس و مسوول آزمايشگاه مواد مخدر ستاد فرماندهي مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ هم در سخناني گفت: از افراد دستگير شده انواع مواد مخدر شامل كراك، حشيش، شيشه به صورت بسته بندي ، قرص و مواد روانگردان كه هر كدام روي يك قسمت از بدن تاثير دارند، كشف شده است.

اين كارشناس از غيراستاندارد بودن كراك ايراني اظهار نگراني كرد و اظهار داشت: كراك ايراني دست ساز بوده و با انواع مواد شيميايي خطرناك مخلوط شده و مصرف آن خطرات جبران ناپذيري به دنبال خواهد داشت.
 دوشنبه 7 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن