تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 12 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بلند مرتبه ترين مردم نزد خداوند در روز قيامت كسى است كه در روى زمين بيشتر در نصیحت و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813751325




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عبور از خاتمي با شيخ خاموش؟!(خبر ويژه)


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: عبور از خاتمي با شيخ خاموش؟!(خبر ويژه)
شوراي مركزي خودخوانده و غيرقانوني دفتر تحكيم با عبور از خاتمي، به سراغ عبدالله نوري رفت و خواستار نامزدي وي در انتخابات شد. اين ديدار دو هفته پس از آن انجام شد كه سايت اينترنتي روز آن لاين (مديريت شده از سوي دولت هلند) به همراه عطريانفر عضو كارگزاران و احمد زيدآبادي دبير سازمان ادوار تحكيم، از ترجيح عبدالله نوري بر خاتمي سخن گفتند.
براساس گزارش مشترك «خبرنامه اميركبير» و «روزآن لاين» اعضاي مركزيت تحكيم در ديدار عبدالله نوري با تخطئه ضمني خاتمي و حاميان وي گفته اند: «متأسفانه بسياري از نيروهاي تحول خواه همچنان در سردرگمي به سر مي برند و برخي از آنها با كمال تأسف تنها به اين نكته مي انديشند كه كانديدايي را معرفي نمايند كه رد صلاحيت نشود و آن فرد با تكيه بر نارضايتي عمومي از اصولگرايان و بدون ارائه برنامه مشخص در انتخابات شركت كند. در اين ميان مشخص نيست وقتي كه چنين ترسي از رد صلاحيت و نهادهاي انتصابي وجود دارد و به بسياري از ابهامات درباره گذشته پاسخ داده نشده است اين افراد در صورت پيروزي در انتخابات چگونه عمل خواهند كرد؟»
براساس گزارش مذكور، اين عده همچنين به حضور عبدالله نوري در انتخابات پيش رو اشاره كردند و گفتند: «با وجود مشكلات عديده ساختاري موجود و ابهامات فراواني كه درباره ميزان تاثيرگذاري انتخابات در تحولات كشور وجود دارد بي شك انتخابات در هر كشوري يك فرصت است؛ البته نه با هر شرايطي و هر كانديدايي.»
عبدالله نوري در اين ملاقات از برخورد با فعالان دانشجويي ابراز نگراني كرد و درباره وضعيت اصلاح طلبان گفت؛ اكنون تحليل هاي مختلفي از سوي نيروهاي اصلاح طلب ارائه مي شود كه گاه با يكديگر در تضاد هم مي باشد اما نبايد با ديده منفي به اختلافات نگريست. وي همچنين خواستار رسيدن به برنامه اي شد كه تنها ارائه يك سراب نباشد.
سايت روز كه از نوري به عنوان شيخ خاموش ياد مي كرد، از حضور كروبي در دعاي كميل منزل عبدالله نوري و روبوسي با وي خبر داد اما نوشت: كروبي بدون اينكه گفت وگوي خاصي ميان او و ميزبان صورت گيرد ساعتي در كنار نوري نشست و پيش از پايان سخنراني، مراسم را ترك كرد.
به نظر مي رسد با توجه به احتمال ضعيف نامزدي عبدالله نوري و نيز احتمال ضعيف تر تأييد صلاحيت وي، طرح نام وي از سوي برخي افراطيون تنها در راستاي وادار كردن خاتمي به تندروي و راديكاليزه كردن عمومي فضاي سياسي كشور باشد.
اسماعيل گرامي مقدم سخنگوي حزب اعتماد ملي درباره حضور كروبي در منزل عبدالله نوري به ايرنا گفت: كروبي براي شركت در مجلس روضه به خانه نوري رفته بود و هيچ ملاقات خاصي بين اين دو نفر صورت نگرفته و صحبت خاصي به ويژه درخصوص رياست جمهوري در ميان نبوده است.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن