تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):کسی که از روی بی میلی،بدون عذر و علت نمازجماعت را که اجتماع مسلمانان است ترک کند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820690210




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کميته فني پرسپوليس با حضور "شيث" تشکيل شد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: کميته فني پرسپوليس با حضور "شيث" تشکيل شد



اعضاي کميته فني باشگاه پرسپوليس در خصوص وضعيت شيث رضايي در تيم فوتبال اين باشگاه به جمع بندي نرسيدند تا کاپيتان دوم سرخپوشان همچنان بلاتکليف باشد.


--------------------------------------------------------------------------------



کمیته فنی باشگاه پرسپولیس امروز دوشنبه با حضور شیث رضایی تشکیل جلسه داد تا این بازیکن توضیحات خود را به کادر فنی تیم و مدیریت باشگاه ارائه کند. این جلسه با شرکت حبیب کاشانی، علی دایی، حسین عبدی و محمد رسائی از ساعت 15 آغاز و از میانه جلسه به بعد شیث رضایی نیز به این جمع اضافه شد.

محمد رسائی، مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس در مورد این بخش از جلسه گفت: مطرح کردن موارد مورد نظر کادر فنی با حضور شیث رضایی و پاسخ وی بیش از یک ساعت از زمان جلسه را به خود اختصاص داد. رضایی پس از شنیدن صحبت‌های کادر فنی توضیحاتی را ارائه داد و در پایان توضیحات خود اعلام کرد که تابع تصمیم کادر فنی و باشگاه پرسپولیس خواهد بود، چه این تصمیم مبنی بر ادامه همکاری باشد یا قطع آن.



وی افزود: در پایان قرار شد تا علی دایی و به همراه کادر فنی پس از انجام بررسی لازم نظر نهایی خود را در فرصت آینده اعلام کنند. به این ترتیب امروز راجع به جدایی یا ادامه کار با شیث رضایی تصمیمی گرفته نشد.

شیث رضایی به دنبال شکست تیم فوتبال پرسپولیس در شصت و نهمین شهرآورد تهران با نظر علی دایی از حضور در تمرینات سرخپوشان منع شد و در دو دیدار گذشته این تیم مقابل ذوب آهن اصفهان و استیل آذین تهران غایب بود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 185]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن