تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820095775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تأكيد بر ضرورت توسل به آموزه‌هاي ديني در تربيت نسل جوان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تأكيد بر ضرورت توسل به آموزه‌هاي ديني در تربيت نسل جوان
خبرگزاري فارس: مسئول همايش دبيران كميته‌هاي همكاري‌هاي آموزش و پرورش و حوزه‌هاي علميه استان‌هاي منطقه 4 كشور گفت: نياز به آموزه‌هاي ديني در تربيت نسل جوان با وجود تهاجم فرهنگي بيش از پيش احساس مي‌شود.


به گزارش خبرگزاري فارس از تبريز، محمد خالقي امروز در جمع خبرنگاران افزود: همايش دبيران كميته‌هاي همكاري‌هاي آموزش و پرورش و حوزه هاي علميه استان هاي منطقه 4 كشوري، ششم مرداد امسال برگزار مي شود.
وي تصريح كرد: اين همايش با هدف تبيين اهداف و برنامه هاي تعامل و همكاري آموزش و پرورش و حوزه‌هاي علميه براي اعضاي كميته هاي منطق و نواحي استان همچنين تعميق ارتباط فرهنگي و تربيتي طلاب و فضلاي حوزه هاي علميه در تربيت صحيح دانش‌آموزان و پاسخ دادن به سئوالات در ابعاد مختلف برگزار مي شود.
خالقي افزود: در اين همايش اعضاي كميته هاي همكاري هاي آموزش و پرورش و حوزه هاي علميه استان‌هاي كردستان، كرمانشاه، همدان، زنجان، اردبيل، آذربايجان غربي و آذربايجان شرقي شركت خواهند داشت.
وي همچنين اظهار داشت: در اين همايش يك روزه كه در اردوگاه الغدير فتح آباد تبريز برگزار خواهد شد، آيت‌الله مجتهد شبستري، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه تبريز، مهندس معمارزاده استاندار آذربايجان شرقي، ذوعلم، مشاور وزير آموزش و پرورش و دبير ستاد همكاري‌ها و فيروز رضايي، رئيس سازمان آموزش و پرورش استان سخنراني خواهند كرد. همچنين در ادامه همايش برنامه هاي كارگروه كميته ها اجرا خواهد شد.
خالقي تصريح كرد: اين همايش دومين همايش كميته‌هاي همكاري هاي آموزش و پرورش و حوزه هاي علميه استان‌هاي منطقه 4 كشوري بوده و نخستين همايش در سال گذشته در استان زنجان برگزار شد.
خالقي در بخش ديگري از سخنان خود با اعلام اينكه، نياز به آموزه‌هاي ديني در تربيت نسل جوان با وجود تهاجم فرهنگي بيش از پيش احساس مي‌شود، خاطرنشان كرد: هرقدر ارتباط بين حوزه‌هاي علميه و آموزش و پرورش بيشتر شود به راحتي مي‌توان در برابر دشمنان ايستادگي كرد و براي اجراي بهتر اين امر نياز به ارتباط و برنامه‌ريزي صحيح داريم.
دبير كميته هماهنگي و مسئول برگزاري اين همايش در ادامه سخنان خود گفت: همانگونه كه هميشه شاهد بوديم، هرجا از علما و فقهاي ديني در بحث تربيتي استفاده و نظر آگاهانه و عالمانه اين عزيزان كاربردي شده، سلامتي جامعه از نظر اعتقادي و فرهنگي از سطح بالايي برخوردار بوده است.
وي همچنين اعلام كرد: بايد توجه داشت، از زماني كه وحدت حوزه و دانشگاه پايه‌گذاري شد، اين تعامل و همكاري بين اين دو نهاد علمي و فرهنگي انجام گرفت و اكنون نيز مي توان با اقدام خوب تعامل بين آموزش و پرورش و حوزه‌هاي علميه را شاهد بود.
خالقي همچنين گفت: نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه تبريز به عنوان رئيس كميته، رئيس سازمان آموزش و پرورش استان به عنوان نايب رئيس كميته، مديران حوزه هاي علميه، رياست سازمان تبليغات اسلامي استان و معاونان سازمان آموزش و پرورش استان عضو اين كميته هستند.
دبير كميته هماهنگي حوزه‌هاي علميه و آموزش و پرورش استان در ادامه سخنان خود تصريح كرد: دبيرخانه دائمي اين كميته در سازمان آموزش و پرورش استان داير بوده و جلسه‌هاي ماهانه به صورت مرتب برگزار مي‌شود. همچنين از طرف دبيرخانه ستادهاي همكاري، براي آشنايي بيشتر دبيران استان‌ها جلسه‌هايي در شهر قم تشكيل مي‌شود.
وي همچنين اعلام كرد: نخستين جلسه هماهنگي حوزه‌هاي علميه و آموزش و پرورش استان، هفدهم مرداد امسال برگزار شده بود.
انتهاي پيام/م
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن