تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819660928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار بوشهر: رفع بحران بيكاري سياست اساسي استانداري بوشهر است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار بوشهر: رفع بحران بيكاري سياست اساسي استانداري بوشهر است
خبرگزاري فارس: استاندار بوشهر گفت: سياست اصلي ما در استان بوشهر، تلاش براي برون رفت از بحران بيكاري است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بوشهر، ابوطالب شفقت ظهر امروز در جلسه كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري استان بوشهر افزود: براي رفع معضل بيكاري، همه مديران، نمايندگان مجلس، ائمه جمعه، بخش خصوصي و رسانه‌ها بايد با يك اتحاد منطقه‌اي با استفاده از همه ظرفيت‌ها تلاش كنند.
وي با بيان اينكه اشتغال مهم‌ترين مسئله امروز كشور است، اظهار داشت: طرح بنگاه‌هاي زود‌بازده اقتصادي بهترين برنامه‌اي بود كه در دولت نهم ابلاغ و اجرا شده و آثار مثبت فراواني هم در كشور داشته است.
شفقت تصريح كرد: هر چند رقم بيكاري در كشور تك رقمي شده اما با توجه به اينكه ايران يك كشور جوان است و بر تعداد افرد جوياي كار هم افزوده مي‌شود همه متوليان امر اشتغال بايد نسبت به موضوع اشتغال حساسيت بيشتري داشته باشند.
استاندار بوشهر با اشاره به بسته سياستي نظارتي بانك مركزي گفت: با توجه به شرايط و ظرفيت‌هاي استان، اين سياست بايد بومي و پيشنهادات منطقي در اين ارتباط به بانك مركزي ارائه شود.
شفقت با بيان اينكه شاخص‌هاي استان در بخش اشتغال پايين است، تصريح كرد: مديران مرتبط با حوزه اشتغال بايد با سياستگذاري‌هاي جديد نسبت به تغيير شاخص‌هاي اشتغال در استان بوشهر اقدام كنند.
وي تشكيل كميته تخصصي مشورتي كارگروه اشتغال در بوشهر را ضروري خواند و افزود: نماينده بانك‌ها، دو نفر از فرمانداران، مديران كل سازمان جهاد كشاورزي و صنايع و معادن، رئيس سازمان كار به عنوان دبير كميته، مدير كل امور اقتصادي استانداري، مسئول كميته نظارت كارگروه اشتغال، رئيس اتاق بازرگاني و معاون برنامه‌ريزي استانداري به عنوان رئيس كميته، اعضاي اين كميته خواهند بود.
استاندار بوشهر افزود: اين كميته وظيفه سياستگذاري، هدايت و نظارت بر طرح‌هاي اشتغالزايي را برعهده خواهد داشت.
رئيس سازمان كار و امور اجتماعي استان بوشهر نيز در اين جلسه گفت: طي 20 روز گذشته 44 طرح اشتغالزايي در استان بوشهر به بهره‌برداري رسيده است.
حسين باشي‌زادگان ادامه داد: همچنين در اين مدت 33 ميليارد تومان طرح‌هاي اشتغالزايي در بانك‌هاي عامل استان تاييد شده است.
انتهاي پيام/ر
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن