تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820434715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از چهارگوشه كشور


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كوتاه از چهارگوشه كشور
بزرگداشت بيستمين سالگرد شهادت سردار صالحي در نجف‌آباد

سرويس شهرستانها: مراسم بيستمين سالگرد شهادت شهيد صالحي و گراميداشت 75 سردار شهيد با حضور سردار احمدي‌مقدم، فرمانده نيروي انتظامي كشور در نجف‌آباد برگزار شد.‌

در اين مراسم سردار احمدي‌مقدم، گفت: نجف‌آباد با دادن 2500 شهيد، 5 هزار جانباز و 35 هزار نفر نيروي جبهه رفته، نقش زيادي در 8 سال دفاع مقدس داشته است.همچنين 40 شهيد نيروي انتظامي از اين شهر، نشان‌دهنده ايثارگري مردم اين شهر است.

جانشين عقيدتي‌ ---- سياسي ناجا: در برابر توطئه‌هاي دشمنان بايد هوشيار باشيم‌

يزد --- خبرنگار اطلاعات: جانشين سازمان عقيدتي - سياسي نيروي انتظامي جمهوري‌اسلامي گفت: دشمنان نظام در پي ايجاد اختلاف بين مردم و مسئولان هستند، و ما بايد در مقابل ترفندها و توطئه‌‌هاي آنان هوشيار باشيم.

حجت‌الاسلام والمسلمين محمدهادي بهشتي‌پور در مراسم معارفه رئيس جديد عقيدتي - سياسي فرماندهي انتطامي استاد يزد افزود: افتخار ما اين است كه اين نظام در چارچوپ اسلام و برپايه حمايت مردم استوار است.

رئيس عقيدتي -‌ سياسي فرماندهي انتظامي استان يزد نيز در اين مراسم، تأمين امنيت را مديون همدلي و هماهنگي مجموعه نيروي انتظامي دانست.

حجت‌الاسلام سيدحسن ميررحيمي از تلاش مأموران نيروي انتظامي استان يزد در تأمين امنيت و انجام وظايف تقدير كرد.

در اين مراسم، حجت‌الاسلام محمد باقرزاده، به عنوان رئيس جديد عقيدتي سياسي فرماندهي انتظامي استان يزد معرفي شد.

راه‌اندازي200 كتابخانه در روستاهاي گيلان‌

سرويس شهرستانها: تفاهمنامه راه‌اندازي 200 كتابخانه در روستاهاي گيلان امضا شد. ‌

محمدجعفر عليزاده معاون عمراني استاندار گيلان، در جلسه شوراي اداري لاهيجان همچنين از اختصاص 10 درصد اعتبارات استاني به زيرساخت‌هاي خدمات‌رساني فرهنگي خبر داد. وي با اشاره به طراحي و ويژگي‌هاي خاص مجتمع فرهنگي لاهيجان اظهار داشت: اميدواريم در دو سال آينده اين مجتمع به بهره‌برداري برسد. ‌

‌ به گزارش خبرگزاري فارس، مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي گيلان نيز در اين جلسه، خواستار توجه بيشتر به مقوله فرهنگ و هنر شد و‌ اظهار داشت: دشمن هر روز يك طرح جديد براي تهاجم فرهنگي ارائه مي‌كند، بنابراين ما بايد براي مقابله با اين هجمه فرهنگي مهيا و آماده باشيم. ‌

حميد پورعيسي، تصريح كرد: بايد با بها دادن به نيروهاي فرهنگي و هنري جامعه، شناخت ماهيت فرهنگ و هنر و نيز اعتقاد به تأثيرگذاري آن، درصدد اثرگذاري بيش از پيش فرهنگ پر بار خود باشيم. ‌

همايش دهياران و شوراهاي اسلامي روستاهاي رودبار

لوشان--- خبرنگار اطلاعات: همايش دهياران و شوراهاي اسلامي روستاهاي شهرستان رودبار زيتون برگزار شد.‌

صمد مرعشي نماينده مردم منطقه در مجلس شوراي اسلامي در اين همايش با بيان اين كه دهياران بايد در مناطق خود مورد توجه ويژه مسئولان قرار داشته باشند، به اختصاص 2 هزار ميليارد تومان اعتبار خشكسالي اشاره كرد.‌

وي گفت: در حل مشكل خشكسالي و بررسي خسارات وارده مشكل دامداران نيز بايد مورد توجه قرار گيرد.‌

مردانپور فرماندار رودبار نيز در اين همايش گفت: دهياران بايد به عنوان راهكار اقتصادي نسبت به تشكيل تعاوني‌ روستاها اقدام كنند.

معرفي فرمانده جديد نيروي انتظامي نجف‌آباد

نجف‌آباد --- خبرنگار اطلاعات: فرمانده نيروي انتظامي شهرستان نجف‌آباد در مراسمي با حضور سرتيپ صدرالسادات فرمانده نيروي انتظامي استان اصفهان، امام جمعه و فرماندار نجف‌آباد و جمعي از مسئولان منطقه معرفي شد.‌

در اين مراسم سرهنگ محمد صالحي به عنوان فرمانده جديد نيروي انتظامي نجف‌آباد معرفي و از خدمات سرهنگ خوانساري فرمانده پيشين نيروي انتظامي اين شهرستان قدرداني شد.

لازم به يادآوري است سرهنگ خوانساري به سمت فرمانده نيروي انتظامي شهرستان اصفهان منصوب شده است.

‌71 خادم مسجد در كرج بيمه شدند‌

كرج --- خبرنگار اطلاعات: 71 نفر از خادمان مساجد كرج زيرپوشش بيمه تامين اجتماعي قرار گرفتند

رئيس اداره اوقاف و امور خيريه كرج با بيان اين مطلب گفت: اين عده در اجراي طرح سراسري بيمه خادمان مسجدها و توافق‌نامه‌هاي منعقده بين وزارت رفاه و تامين اجتماعي و سازمان اوقاف و امور خيريه در سال گذشته مشمول اين خدمات شدند.

مهدي نجفي افزود: در اجراي اين طرح به منظور استفاده از تسهيلات بازنشستگي و درماني، هفت درصد از حق بيمه توسط خادم و 20درصد آن توسط وزارت رفاه و تامين اجتماعي پرداخت مي‌شود.

نجفي از خادماني كه تاكنون از اين قانون برخوردار نشده‌اند خواست تا به اداره اوقاف و امور خيريه شهرستان مراجعه و براي تشكيل پرونده اقدام كنند.

انتشار ماهنامه در ساوجبلاغ‌

كرج --- خبرنگار اطلاعات: نخستين شماره نشريه فرهنگي بي‌سيم‌چي در شهرستان ساوجبلاغ منشر شد.

سرهنگ پاسدار محمد ملانوري فرمانده سپاه ناحيه ساوجبلاغ با اعلام اين مطلب گفت: اين نشريه كه در آن زندگينامه شهداي والامقام هشت سال دفاع مقدس به چاپ مي‌رسد با هدف ترويج تفكر بسيجي و گسترش فرهنگ ايثار و شهادت فعاليت خود را آغاز كرده است.

وي، شناساندن بيشتر نقش تجهيزات مخابراتي در عملياتهاي هشت سال دفاع مقدس و استفاده از سيستمهاي نوين و كاربردي مخابراتي از جمله شبكه اينترنت بسيج موسوم به افق را از ديگر اهداف انتشار اين نشريه عنوان كرد.

ملانوري اظهار داشت: اين نشريه به صورت ماهانه با مشاركت بسيجيان اهل قلم منتشر و در بين بسيجيان شهرستان و در تيراژ 10 هزار نسخه چاپ و در پايگاههاي بسيج توزيع مي‌شود.‌وي گفت: نشر مطالب آموزشي و فرهنگي براي بسيجيان نقش مؤثري در تداعي حماسه‌آفريني و تقويت بنيه معنوي و ترويج فرهنگ ايثار در جامعه دارد.

معرفي رئيس جديد آموزش و پرورش رحمت‌‌آباد و بلوكات‌

لوشان --- خبرنگار اطلاعات: رئيس آموزش و پرورش منطقه رحمت‌آباد و بلوكات منصوب شد.

در حكمي از سوي رئيس سازمان آموزش و پرورش گيلان، روانبخش رضايي، به عنوان رئيس آموزش و پرورش منطقه رحمت‌آباد و بلوكات رودبار زيتون معرفي شد.

ميرشمس شفيعي، معاون آموزش سازمان آموزش و پرورش گيلان در اين آيين معرفي روابخش، در خصوص اهميت تعليم و تربيت و آموزش و پرورش، نوآوري و پرورش استعدادهاي درخشان دانش‌آموزان مناطق محروم مطالبي ايراد كرد.

آغاز ساخت كتابخانه و نمازخانه بيمارستان ‌شهرضا

شهرضا ---- خبرنگار اطلاعات: ساخت كتابخانه و نمازخانه بيمارستان اميرالمومنين(ع) شهرضا آغاز شد.

اين كتابخانه و نمازخانه در زميني به مساحت 130 متر مربع با هزينه‌اي افزون بر 400 ميليون ريال كه خانواده مرحومه دكتر غزال سودائي و مرحوم آروين سودائي تامين كرده‌اند، ساخته مي‌شود. ساختمان جديد مركز بهداشتي درماني شهيد نجفي شهرضا به بهره‌برداري رسيد.

در اين مركز كه با هزينه‌اي بالغ بر 370 ميليون ريال از محل اعتبارات ملي بازسازي شده، خدمات پزشكي، دندانپزشكي - بهداشت خانواده و مامايي ارائه مي‌شود.

انتقال كارخانه روغن نباتي شيراز به خارج از شهر ‌

شيراز --- خبرنگار اطلاعات:كارخانه روغن نباتي شيراز به خارج از شهر انتقال مي‌يابد. به گفته عزيزي فرماندار شيراز كارهاي نهايي براي واگذاري زمين مورد نياز اين كارخانه واقع در شمال شيراز حدفاصل شيراز و مرودشت در حال انجام است.

فرماندار شيراز تصريح كرد: به منظور رفع آلودگي و بوي بد اين كارخانه در زمان توليد نيز مقرر شده است همزمان با توليد از اسپريهاي خنثي‌كننده بوي بد استفاده شود. وي افزود: نمايندگان شهرداري و محيط زيست به طور محسوس و غير محسوس استفاده از خنثي كنندگان بو را تحت كنترل دارند و در صورت تخلف، براساس قوانين با اين كارخانه برخورد خواهد شد.

برگزاري جشنواره تخصصي سازهاي زهي در تبريز

تبريز --- خبرنگار اطلاعات: سومين جشنواره تخصصي سازهاي زهي به مدت دو روز در تالار مجتمع فرهنگي و هنري تبريز برگزار شد.‌

به گزارش واحد ارتباط با رسانه اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي، خانه موسيقي تبريز با همكاري اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان با هدف رشد خلاقيت‌هاي هنري، شناساندن جايگاه ممتاز هنر موسيقي، بازشناسي توان و از زندگي هنرمندان متعهد، ايجاد انگيزه براي رقابت سالم و هدفمند در حراست از هنر ملي و اسلامي اين جشنواره را برگزار كرد.‌رئيس خانه موسيقي تبريز گفت: در اين جشنواره 150 نفر از نوازندگان سازهاي زهي در دو بخش جنبي و رقابتي در رده‌هاي سني مختلف با هم رقابت كردند.‌

حسين ساجدي گفت: اين رقابت‌ها در رشته‌هاي كمانچه آذري و ايراني، ويلن ايراني و كلاسيك، ويلنسل و قيچك به صورت تكنوازي و گروه‌نوازي بود.‌

وي گفت: برگزيدگان به جشنواره بزرگ سراسري ، و راه مي‌يابند.‌




 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 333]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن