تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819888023




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افشارزاده: رضازاده را به كلاسهاي بين المللي مربيگري اعزام مي كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: افشارزاده: رضازاده را به كلاسهاي بين المللي مربيگري اعزام مي كنيم
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رييس فدراسيون وزنه برداري ايران بااشاره به تاثر رييس فدراسيون بين المللي وزنه برداري از كناره گيري رضازاده گفت: "حسين رضازاده" را به كلاس هاي بين المللي مربيگري اعزام مي كنيم.


سايت سازمان تربيت بدني روز شنبه نوشت: "بهرام افشارزاده"‌ با اشاره به خداحافظي حسين رضازاده از ورزش قهرماني افزود: درخواست انصراف و خداحافظي حسين رضازاده از دنياي قهرماني سخت ترين خواسته اي بود كه شنيدم و بدترين روزهاي ساليان اخير را برايم رقم زد.
وي اظهارداشت: ‌حالا چاره اي به جز حفظ او به عنوان الگويي بي مانند و استفاده از تجربيات سالها حضور در عرصه قهرماني نيست.
افشارزاده با اشاره به نامه تاماش آيان رئيس فدراسيون جهاني وزنه برداري گفت: تاماش آيان در نامه اي كه برايم ارسال كرد خبر خداحافظي رضازاده را شوك بزرگي به وزنه برداري دنيا عنوان كرد و گفت اي كاش نبودم و اين خبر را نمي شنيدم، براي من المپيك بدون رضازاده رنگ و بوي خاصي ندارد.
افشارزاده تصريح كرد:‌ قصد داريم رضازاده را به كلاس هاي بين الملي مربيگري و مدرسي اعزام كنيم تا در آينده بازهم بتوانيم از وجود اين ابر مرد وزنه برداري ايران استفاده كنيم.
وي بيان داشت: او مي تواند در وزنه برداري ايران و جهان يك اسوه باشد و اين بار تلاش خواهيم كرد كه از او به عنوان مشاور عالي فدراسيون استفاده كنيم.
رئيس فدراسيون وزنه برداري بيان داشت:‌ درخواست انصراف حسين رضازاده از حضور در بازيهاي المپيك 2008 پكن و وداع با دنياي قهرماني سخت‌ترين خواسته عمرم بود اما چاره‌اي نداشتيم چرا كه سلامت قويترين مرد جهان و پرچمدار اين رشته برايمان در اولويت قرار دارد.
وي ادامه داد: حدود دو سال پيش وقتي كه با حكم رييس سازمان تربيت بدني مسئوليت اداره فدراسيون وزنه برداري به من واگذار شد از بدو ورودم تست پزشكي و بررسي سلامت ورزشكاران را در دستور كار قرار دادم.
به گفته وي، نتيجه آن نيز مشخص شدن برخي آسيب ديدگي‌ها و بيماري‌هاي كهنه در بين اردونشينان بود، درهمين راستا زانوي وحيد ربيعي، هر دو زانوي نواب نصيرشلال و كتف اصغر ابراهيمي مورد عمل جراحي قرار گرفت و بيماري قويترين مرد جهان نيز مشخص شد.
افشارزاده با اشاره به وضعيت جسماني رضازاده در اين تستها اظهار داشت: در اولين بررسي‌ها مشخص شد كه قند خون حسين رضازاده بالاست و مقداري نيز بيماري گوارشي دارد كه همين موضوع نگراني‌هايي را براي تيم پزشكي و فدراسيون بوجود آورد و به رضازاده توصيه شود تا تمرينات سنگين را كنار بگذارد.
وي خاطرنشان كرد: اما او به هيچ عنوان حاضر نبود اين موضوع را بپذيرد تا اينكه بيماري وي حادتر شد و ما را بر آن داشت تا طي تشكيل جلسه اين با اعضاي كميته و كادر فني و همچنين پزشكان موضوع را به وي تاكيد كرده و موكداً از او بخواهيم كه تمرينات را رها كند.
رييس فدراسيون وزنه برداري با اشاره به فعاليتهاي صورت گرفته براي حفظ و آماده سازي رضا زاده افزود:‌ در طول اين 8 و 9 ماهي كه موضوع مشخص شده بود از هيچ تلاش و كوششي براي بالابردن روحيه وي دريغ نكردم.
وي افزود: تمام تلاشمان نيز اين بود تا حسين در كنار حفظ سلامت بتواند با روحيه‌اي بالا به آمادگي لازم برسد اما دريغ از اينكه بيماري اجازه ثبات در حفظ وزنه‌هاي سنگين را به او نمي‌داد و ركوردهايش كاملاً متغير بود.
وي خاطرنشان كرد: رشيد شريفي كه به جاي رضازاده به بازيهاي المپيك پكن اعزام خواهد شد ، حدنصاب هاي خوبي را برجاي گذاشته است و در المپيك حرفي براي گفتن خواهد داشت و اگر حادثه اي پيش نيايد هر سه نماينده وزنه برداري ايران نتايج خوبي كسب خواهند كرد.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن