تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 18 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):به راستى كه اين زبان كليد همه خوبى‏ها و بدى‏هاست پس شايسته است كه مؤمن زبان خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805518823




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دانشجو يا قاليباف; مساله اين است


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: دانشجو يا قاليباف; مساله اين است
درحالي كه جلسات كميته اجرايي كاهش آلودگي هواي تهران بيش از 7 ماه است كه تشكيل نمي شود و رييس كميته نيز از بازنگري شيوه برگزاري جلسات خبر داده است، دبير كميته اجرايي كاهش آلودگي هواي تهران از ارائه پيشنهاد جديدي براي اصلاح ساختار و تهيه طرح جامع كاهش آلودگي هواي پايتخت خبر داد و گفت: بر اين اساس پيشنهاد شده است رييس كميته استاندار يا شهردار تهران باشد.
دكتر محمد باقر صدوق، دبير كميته اجرايي كاهش آلودگي هواي تهران و مدير كل محيط زيست استان تهران با اشاره به اينكه كميته اجرايي كاهش آلودگي هواي تهران متاسفانه قابليت خود را از دست داده است، در گفت وگو با ايسنا، افزود: بر اين اساس اصلاح ساختار كميته و تهيه طرح جامع كاهش آلودگي هواي تهران در برنامه سفرهاي دور دوم رياست جمهوري قرار گرفته است.
وي با اشاره به طرح جامع كاهش آلودگي هواي تهران گفت: اين طرح شامل 9 محور است كه برخي از محورهاي آن انجام شده و بخشي نيز به ستاد تبصره 13 سپرده شده است و بدين ترتيب اين مسايل موجب شده سطح كميته كاهش آلودگي هواي پايتخت كاهش يافته و اين كميته عملا كارايي خود را از دست بدهد.
مدير كل محيط زيست استان تهران با اشاره به نظرسنجي انجام شده از اعضاي كميته كاهش آلودگي هواي تهران گفت: نظر اعضا به رياست سازمان منعكس شده است.
وي به ايسنا گفت: از سوي ديگر متاسفانه دستگاه هاي مسئول حرف محيط زيست را گوش نداده و به دليل اينكه كميته حالت ملي دارد بايد رييس آن فردي باشد تا دستگاه هاي مسوول وظايف خود را به نحو احسن انجام دهند.
مهندس وحيد نوروزي، مشاور محيط زيست معاون ترافيك شهردار تهران و نماينده شهرداري تهران در كميته اجرايي كاهش آلودگي هواي تهران نيز در اين خصوص به ايسنا گفت: نحوه برگزاري جلسات كميته از سال 79 طبق مصوبه هيات وزيران مشخص و تعيين شده است و نمايندگان تام الاختيار وزارتخانه ها و سازمان ها در اين كميته عضو هستند.
وي ادامه داد: حدود دو سال قبل هم مجددا با نامه اي كه رييس سازمان حفاظت محيط زيست به وزرا و روساي سازمان هاي زيربط ارسال كرد، نمايندگان تام الاختيار براي حضور در جلسه تعيين شدند.
مشاور محيط زيست معاون ترافيك شهردار تهران با اشاره به اينكه نحوه و ساختار جلسات مشخص است، افزود: اينكه گفته مي شود در مورد نحوه آن قرار است تصميم گيري شود معناي آن را نفهميديم؟!
وي با ابراز تعجب از اظهارات معاون سازمان حفاظت محيط زيست مبني بر اينكه سياست هاي كميته با جابه جايي مدير كل محيط زيست استان تهران تغيير كرده است گفت: بايد اين سوال را پرسيد آيا 7 ماه زمان لازم است تا تصميم گيري شود كه نحوه تشكيل جلسات چگونه باشد؟ مشاور محيط زيست معاون ترافيك شهردار تهران با اشاره به اينكه هدف برنامه جامع كاهش آلودگي هواي تهران و تمام پروژه ها و زيرپروژه هاي آن، مبالغ و بودجه هاي لازم، زمان انجام پروژه ها و مجري آنها همگي مشخص هستند، افزود: به نظر مي رسد تنها دور هم نشستن افراد مديريت ويژه اي مي خواهد نه چيز ديگر!
وي با ابراز تعجب از اينكه رييس كميته كاهش آلودگي هواي تهران در سازمان حفاظت محيط زيست از عدم اتخاذ تصميمات اجرايي در اين كميته خبر مي دهد مدعي شد: بهتر است نگاهي به صورتجلسه هاي سه سال اخير كميته انداخته شود تا ميزان حضور رييس كميته اجرايي در جلسات مشخص گردد و بعد معلوم مي شود چرا كميته تصميمات اجرايي نمي گيرد؟!
مشاور محيط زيست معاون ترافيك شهردار تهران با استقبال از اينكه كميته بايد قدرت اجرايي قوي داشته باشد گفت: تصميم گيري در خصوص كيفيت هواي تهران مدتهاست كه روي هوا مانده و سازمان حفاظت محيط زيست به عنوان متولي قانوني آن هنوز نپذيرفته است كه آيا آنقدر اختيار دارد كه بتواند كيفيت هواي تنفسي را در قالب برنامه جامع كاهش آلودگي هواي تهران به وضعيت مطلوب برساند يا خير؟ وي افزود: نكته ديگر كه بارها اعلام شد آن است كه برنامه جامع كاهش آلودگي هواي تهران در سال 78 حول 7 محور خودروهاي فرسوده، خودروهاي نو، حمل و نقل عمومي، مديريت ترافيك، سوخت، معاينه فني و آموزش تهيه و صرفا بخشهايي از آن در ارديبهشت 79 به تصويب هيات وزيران رسيد و بدين ترتيب تنها همين بخش ها محمل پيگيري دارد و مابقي بخش ها صرفا بر روي كاغذ آمده و هيچ گونه محمل قانوني پيدا نكرده است. اين در حاليست كه آقايان طرح جامع كاهش آلودگي هواي تهران را 9 محوره مي خوانند و آنرا به اشتباه به وزارتخانه ها و سازمان ها براي اجرا ابلاغ نموده اند، در حالي كه محل پرداخت بودجه ها را مشخص نكرده اند. جالب است كه سايت رسمي سازمان حفاظت محيط زيست هم در معرفي كميته اجرايي كاهش آلودگي هواي تهران محورهاي طرح جامع را 7 محور دانسته است!
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن