تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): هر كس باطل را يارى كند، به حق ستم كرده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820417170




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورود اشتباه جوانان به بخش زنان با قتل خاتمه يافت


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: ورود اشتباه جوانان به بخش زنان با قتل خاتمه يافت

خبرگزاري فارس: جواني كه مردي را كه به اشتباه وارد بخش زنان يك درمانگاه شده به قتل رسانده بود،‌ به قصاص محكوم شد.

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، عصر روز 6 سال 87،‌ مأموران كلانتري 148 انقلاب اسلامي از وقوع يك فقره درگيري و نزاع منجر به ضرب و جرح باخبر شدند.

مأموران با حضور در محل حادثه كه مقابل يك درمانگاه شبانه‌روزي بود متوجه شدند جوان 32 ساله‌اي به نام مهدي، بر اثر اصابت ضربات چاقو مجروح شده و به بيمارستان امام خميني منتقل شده است. مرد مجروح يك روز بعد در بيمارستان فوت كرد.

تحقيقات پليس براي مشخص شدن علت درگيري نشان داد، مقتول به همراه 2 نفر از دوستانش قصد ورود به درمانگاه را داشته ولي به اشتباه وارد بخش زنان شده و بعد از درگيري با نگهبان بخش، با پسر مالك ساختمان درگير و در نهايت به قتل رسيده است.

تحقيقات براي شناسايي متهم به قتل آغاز شد تا اينكه سرانجام صبح روز بعد اين فرد 34 ساله به نام رامين، خود را به مأموران كلانتري 148 انقلاب اسلامي معرفي كرد.

قرار مجرميت متهم ازسوي دادسراي جنايي تهران صادر و پرونده براي رسيدگي به شعبه 71 دادگاه كيفري استان تهران ارجاع داده شد كه صبح امروز به رياست قاضي نورالله عزيزمحمدي به آن رسيدگي شد.

ذبيح‌زاده، نماينده دادستان، با اشاره به مدارك موجود در پرونده مانند، شكايت اولياي‌دم، گزارش مرجع انتظامي، اظهارات شهود، نظريه پزشكي قانوني و اعتراف متهم، بزه انتسابي به متهم را محرز دانست و خواستار مجازات وي شد.

پدر مقتول در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه خواستار قصاص متهم است، مدعي شد همسرش بعد از مرگ فرزندش دق كرده است.

متهم در جايگاه قرار گرفت و با بيان اينكه اتهام قتل را قبول ندارد، گفت: من اصلا او را نزدم. او با چاقويي كه همراه داشت مرا تهديد مي‌كرد، من هم با چوب از خودم دفاع كردم. ترسيدم و به داخل ساختمان فرار كردم و دقايقي بعد يكي از پزشكان گفت، يكي از آنها مجروح شده و به بيمارستان منتقل شده است.

متهم در پاسخ به سؤال قاضي كه پس چه كسي او را به قتل رسانده است گفت: نمي‌دانم ولي احتمال دارد دوستانش در مسير بيمارستان او را به قتل رسانده باشند.

بعد از اظهارات متهم، يكي از دوستان مقتول كه شاهد حادثه بود، در جايگاه قرار گرفت و گفت: ما به ساختمان پزشكان رفتيم و با توجه به نوشته روي در آسانسور كه نوشته بود، درمانگاه در طبقه سوم است،‌ به طبقه سوم رفتيم. نگهبان با بيان اينكه اينجا بخش زنان است شروع به فرياد زدن كرد. با فريادهاي نگهبان، متهم هم متوجه و با ما درگير شد ولي من نديدم كه متهم با چاقو مقتول را بزند.

يكي ديگر از دوستان مقتول كه همراه وي بوده است در جايگاه قرار گرفت و برخلاف شاهد ديگر مدعي شد ديده است كه متهم چاقويش را وارد سينه مقتول كرده است.

قاضي عزيزمحمدي ختم جلسه را اعلام و بعد از مشورت با مستشاران دادگاه، متهم را به قصاص محكوم كرد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 181]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن