تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820347248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قائم مقام موسسه نشر آثار امام : خمين نگين جغرافياي كشور است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: قائم مقام موسسه نشر آثار امام : خمين نگين جغرافياي كشور است
فرهنگي. هنري . ميراث فرهنگي
خمين - قائم مقام موسسه تنظيم و نشرآثار امام خميني (ره) گفت: خمين نگين جغرافياي كشور ايران است از اين جهت كه مولودي را در دامن خود تربيت كرده كه جهان معاصر را دگرگون كرد.

حميد انصاري روز جمعه در بازديد از بيت تاريخي امام خميني (ره ) در شهرستان خمين افزود: نام امام راحل در آينده تاريخ بشريت همواره به عنوان بزرگترين مصلح جهان مطرح است .

وي خاطرنشان كرد: بافت معماري منزل امام خميني (ره) كه در اين مكان متولد شده مبين بخشي از ميراث ارزشمند تاريخي و فرهنگي ملت ايران مي‌باشد كه ضروري است اين ميراث گرانبها حفظ شود.

انصاري همچنين از طراحي و راه اندازي سايت جامع با امكانات وسيع و انتشار مجموعه آثار امام (ره ) بصورت چند رسانه‌اي براي استفاده كاربران همزمان تا پايان سال جاري خبر داد.

وي گفت: جذب مخاطبين جوان و نسلي كه مستقيما امام خميني (ره) را درك نكرده‌اند و تبيين و ترويج آثار ، تاليفات و رهنمودهاي امام راحل از اهداف موسسه تنظيم و نشر است .

انصاري افزود: مسووليت و وظيقه اين مركز درقبال ميراث ارزشمند و ماندگاري كه پدران و اولياي ما نسل به نسل با فداكاري و جانفشاني حفظ كردند بسيار سنگين است و همه تلاشمان اين است كه بتوانيم اين ميراث را به درستي به نسل آينده منتقل كنيم .

وي در بازديد از قسمتهاي مختلف مجموعه فرهنگي و هنري طرح جامع بيت امام راحل و روند پيشرفت اين پروژه از مسوولين استاني و شهرستاني خواست در احيا وبازسازي اين مكان مقدس و جذب اعتبارات ملي همياري و حمايت كنند.
 جمعه 4 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن