تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819967607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گردهمايي رزمندگان تخريب چي استان هاي شمالي كشور در چابكسر برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: گردهمايي رزمندگان تخريب چي استان هاي شمالي كشور در چابكسر برگزار شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): اولين گردهمايي رزمندگان تخريبچي استان هاي گلستان، مازندران و گيلان روز پنجشنبه در مجتمع فرهنگي، تربيتي شهيد مطهري چابكسر برگزار شد.


"حسن حسن نيا" مسئول اجرايي اين گردهمايي در حاشيه برگزاري اين مراسم به خبرنگار ايرنا گفت: تجديد خاطره و ديدار رزمندگان تخريبچي استان هاي شمالي كشور با يكديگر ، همفكري راهبردي به منظور ثبت خاطره دوران دفاع مقدس، شناسايي شهداي تخريبچي استان هاي شمالي كشور و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت از اهداف اين همايش است.
وي افزود: براي برگزاري اين گردهمايي، هشتاد ميليون ريال از محل كمك هاي مردمي و همرزمان شهدا تامين شده است.
به گفته وي، در اين گردهمايي 350 تخريبچي دوران دفاع مقدس از سه استان شمالي كشور شركت داشتند.
وي يادآور شد: استان هاي شمالي كشور 360 شهيد تخريبچي تقديم انقلاب و نظام كرده اند.
امام جمعه شهرستان لاهيجان در اين گردهمايي گفت: تخريبچي جزء نيروهاي جان بركف و در حقيقت خط شكن هاي اصلي ميدان هاي نبرد هستند و اگر اينها نبودند شايد ميزان تلفات و به همان تناسب ميزان موفقيت بسيار سخت مي شد.
" حجت الاسلام حامد رنجبر" افزود: تخريبچي در حقيقت پا به جايي مي گذارد و گام در مسيري مي نهد كه هنوز هيچ رزمنده اي در آنجا قدم نگذاشته است و بايد گفت كه حتي نيروهاي اطلاعات و عمليات هم به نحوي بايد از مواهب و هنرنمايي هاي تخريبچي بهره مند باشند.
وي اظهار داشت: اميدواريم كه همواره رزمنده هاي ما چه در جهاد اصغر و چه در جهاد اكبر سدها و موانع خيالي شياطين را بشكنند و به عقبه دشمن راه پيدا كنند.
وي در ادامه افزود : تخريبچي بايد با انواع موانعي كه در خطوط مقدم جبهه كار گذاشته مي شود آشنا باشد و امروزه بايد گفت يك كار تخصصي فوق العاده است.
وي گفت: مين ها و سدهاي آتشين، سيم هاي خاردار متصل به برق و ديگر موانعي كه در دوران دفاع مقدس نيروهاي بعثي ايجاد كردند بخش عمده ازكار انداختن آنها به عهده تخريبچي ها بوده و لذا علاوه بر آموزش هاي عمومي دوره هاي ويژه تخصصي را بايد يك تخريبچي بگذراند و بتواند در مقابل دشمن براي صيانت از حدود و محورهاي لشكر اسلام موانع ايجاد كنند.
به گفته وي، بيشترين شهدا و جانبازاني كه از ناحيه صورت، دستها و پا ها آسيب مي بينند نوعا نيروهاي تخريبچي هستند و بايد اذعان كرد كه يك تخريبچي در هر مرحله از خنثي سازي مين يك معامله جدي با خداوند بر سر نقد عمر دارد.
امام جمعه لاهيجان گفت: ما همپيمان شهدا هستيم و اين اصرار بر همپيماني شهدا مساله مهمي است و ما نيامده ايم در جلسه بنشينيم و براي تكريم شهيدان دلمان را خوش كنيم شهدا با همه مقامي كه دارند رفقاي ديروز و اوليا الله امروز هستند.
وي تصريح كرد: تبيين خاطرات شهدا يك سير تاريخي نيست بلكه يك درس و راه درستي است كه بايد به نسل جديد منتقل كنيم و اين گردهمايي نشان مي دهد دغدغه شهدا دغدغه مردم ولايت مدار ايران اسلامي است.
ك/ 2 506/7290/516/1552 شماره 506 ساعت 18:50 تمام
 پنجشنبه 3 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن