تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هيچ مرد و زن مؤمنى نيست كه دست محبت بر سر يتيمى بگذارد، مگر اين كه خداوند به اندازه ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820653629




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

«گذري بر زندگي نوح و آدم عليهم‌السلام» مكتوب شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: «گذري بر زندگي نوح و آدم عليهم‌السلام» مكتوب شد
گروه ادب: كتاب «گذري بر زندگي نوح و آدم عليهم‌السلام» به گردآوري و تأليف «وحيد سپاسي» توسط نشر هم‌پا منتشر شد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) اين كتاب با يادآوري چگونگي آغاز آفرينش انسان به روايت رويدادهاي مربوط به دوره زندگي حضرت آدم(ع) و حضرت نوح(ع) پرداخته‌است.

اين كتاب در دو بخش كلي وقايع مربوط به دوره حيات «آدم و حوا» و «زندگاني حضرت نوح(ع)» را مورد بررسي قرار داده‌است. از موضوعات بخش اول اين اثر مي‌توان به خلقت حوا، هبوط، توبه آدم و هوا، فرزندان آدم، سبب قتل هابيل، وفات آدم و حوا اشاره كرد.

بخش دوم اين اثر به مباحثي چون؛ عبد شكور، نام و اوصاف حضرت نوح، عمر حضرت نوح، دعوت به توحيد، كشتي حضرت نوح، آغاز طوفان عذاب، پسر حضرت نوح، طوفان حضرت نوح، پس از طوفان، يك حديث درس آموز، قبر حضرت نوح و جانشينان او اختصاص يافته‌است.

در اين كتاب علاوه بر قرآن كريم، كتاب‌هاي تفسير مجمع‌البيان، فرهنگ عميد، تاريخ طبري، اعلام قرآن»، مفردات، المنجد و تاريخ مروج‌الذهب در نگارش اين اثر استناد شده است.

كتاب «گذري بر زندگي نوح و آدم عليهم‌السلام» را انتشارات هم‌پا در قطع جيبي، 32 صفخه، شمارگان 5000 نسخه و بهاي 3000 ريال به بازار نشر عرضه كرده‌است.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 279]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن