تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خوشى و آسايش، در رضايت و يقين است و غم و اندوه در شكّ و نارضايتى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820650626




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فارس صدرنشين هفته اول ليگ شنا بسيج كشور


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: فارس صدرنشين هفته اول ليگ شنا بسيج كشور
بخش ورزشي : هفته اول ليگ شنا بسيج كشور با صدرنشيني فارس بپايان رسيد.
به گزارش روابط عمومي سازمان تربيت بدني و ورزش بسيج هفته اول اين رقابت ها با حضور 120 شناگر در قالب ده تيم در شيراز و در دو گروه و پنج رده سني در قالب 20 ماده برگزار شد كه در پايان فارس با 499 امتياز در صدر جدول قرار گرفت تهران با 452 امتياز دوم شد و قم با 385 امتياز جايگاه سوم را كسب كرد .
علي اكبر حسن پور رئيس هيئت ورزش هاي آبي بسيج گفت : « مسابقات در سطح بسيار خوبي برگزار شد و با توجه به بخشنامه ممنوعيت حضور ملي پوشان و شناگران باشگاهي بهترين ورزشكاران سطح 2 كشور در مسابقات حضور يافتند كه انگيزه فراواني براي رسيدن به سطح تيم ملي داشتند. »
وي در ادامه افزود : « فدراسيون ليگ شنا بسيج را به عنوان مسابقات معتبر پذيرفته و حتي عدم حضور ملي پوشان و شناگران باشگاهي را بصورت كتبي اعلام كرده تا اين مسابقات بستري براي آينده شنا كشورمان باشد. »
گفتني است قهرمان ليگ شنا بسيج كشور پس از پايان هفته چهارم مشخص خواهد شد كه رقابت نزديكي ميان استانهاي فارس تهران وقم براي كسب عنوان قهرماني وجود دارد.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 136]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن