تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخاوت از اخلاق پيامبران و ستون ايمان است . هيچ مؤمنى نيست مگر آن كه بخشنده است و تنها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812761524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

براى عقد قرارداد با سايپا - سيدكا: قرار است مشكلات را از سر راه برداريم


واضح آرشیو وب فارسی:ايران ورزشی: براى عقد قرارداد با سايپا - سيدكا: قرار است مشكلات را از سر راه برداريم
ايران ورزشى - «پس از مذاكراتى كه در تهران با اين باشگاه انجام دادم، به مواضع مشترك زيادى رسيديم.»
ولفگانگ سيدكا نامزد مربيگرى سايپا كرج با بيان اين مطلب مى گويد: به مدت چهار روز به ايران سفر كردم و ميهمان سايپا بودم. در اين مدت مذاكراتى سودمند ميان من و اين باشگاه انجام شد. به آلمان بازگشته ام و منتظرم تا تمام جزييات و پيشنهاد سايپا نهايى شده تا بتوانم دست به همكارى با آنها بزنم.
مى توان گفت مواضع من و سايپا به هم بسيار نزديك است و به عقد قرارداد بسيار نزديك شده ايم.
البته هنوز هيچ قراردادى ميان ما امضا نشده است؛ ولى به لحظه اى كه بنشينيم و قرارداد ببنديم، نزديك شده ايم.
سيدكا كه در دوران جوانى در تيم وردربرمن زير نظر مربى بزرگى مانند اتورهاگل كار كرده است، ادامه مى دهد: در مدت حضورم در تهران از اماكن ورزشى باشگاه سايپا بازديد كردم و موقعيت و شرايط آن را خيلى خوب ديده و پسنديدم. فكر مى كنم مى توانم در صورت كسب توافق نهايى، در اين تيم موفق كار كنم.
در تهران اولين سرى مذاكرات انجام شد. طبيعى بود كه طرفين شرايط خود را براى همكارى به يكديگر اعلام كنند. بعد كه به آلمان آمدم، قرار شد در خصوص شرايط همكارى تامل كرده و تلاش كنيم تا اگر مواردى براى رفع وجود دارد، با ادامه گفت و گوها از سر راه برداريم و به يكديگر نزديك شويم كه در خصوص بيشتر موارد با يكديگر تفاهم كامل داريم. خيلى براى كسب تفاهم به يكديگر نزديك شديم. از من نخواهيد درمورد موارد جزيى اختلاف كه وجود داشته، صحبت كنم.
اين مربى آلمانى در مورد همكارى با سايپا توضيح مى دهد: اگر با سايپا توافق نهايى حاصل شود، ترجيح مى دهم ابتدا راهى ايران شوم و در محل دفتر باشگاه قرارداد ببندم. بعد اگر تا آن هنگام سايپا هنوز در تركيه بود، راهى آنجا شوم.
ولفگانگ سيدكا درباره ورنر لورانت، ديگر مربى آلمانى كه دو فصل قبل به ايران آمد و هدايت سايپا را برعهده گرفت، مى گويد: براى آمدن به ايران و انجام همكارى با اين باشگاه با او مشورت نكردم. در مدتى كه در ايران بودم، با مشاهده و مطالعه وضعيت باشگاه و نيز صحبت هايى كه با آقاى سجادى كردم، به اطلاعات خيلى خوبى رسيدم.
سيدكا در مورد احتمال حضورش در راس كادر فنى سايپا توضيح مى دهد: با توجه به توضيحاتى كه دادم، فكر مى كنم در روزهاى آينده مشخص شود به طور قطع با سايپا همكارى مى كنم يا چنين امكانى وجود ندارد.
مربى آلمانى در مورد ديگر پيشنهادات حرفه اى اش مى گويد: از كشورهاى امارات و قطر پيشنهاد دارم؛ اما دوست دارم ابتدا وضعيت همكارى ام با سايپا مشخص شود تا اگر لازم شد، بعدا به همكارى در اين كشورها فكر كنم.
در مورد وضعيت فعلى تيم ملى ايران خاطر نشان ساخت: با فوتبال ايران از زمانى كه سرمربى بحرين شدم، آشنا هستم. على دايى سرمربى كنونى را از زمانى كه در بوندس ليگا بازى مى كرد، مى شناسم. او قابليت هاى زيادى دارد. از همه جالب تر اعتبار زيادى نيز در سطح بين المللى دارد و اين ويژگى ها به او امكان مى دهد تا ايران را به اهدافى كه دارد، نزديك سازد.
سيدكا متولد سال ۱۹۵۴ در لنگنريش در وستفالن آلمان است. در دورانى كه بازى مى كرد، در هرتابرلين، مونيخ ۱۸۶۰ و وردربرمن فعاليت كرده است.
پس از آويختن كفش هايش نيز از سال ۱۹۸۷ فعاليت مربيگرى را شروع كرد و در تيم هاى تنيس بروسيا برلين، اولدنبورگ و آرمينيا بيله فلد فعاليت كرده است. پس از آن، مربيگرى تيم ملى بحرين را در اختيار داشت و در ليگ قطر نيز مربى الغرافه بوده است.

سايپا سومين باشگاه آسيايى سيدكا
ولفگانگ سيدكا كه به تازگى به عنوان سرمربى تيم فوتبال سايپا و جانشين على دايى در اين تيم انتخاب شده است متولد ۲۴ مى ۱۹۵۴ است.
پست اصلى او هافبك بوده و در سال هاى ۱۹۷۱ تا ۱۹۸۰ در تيم فوتبال هرتابرلين بازى مى كرده است. وى سپس به تيم فوتبال مونيخ ۱۸۶۰ رفت و ۲ سال در اين توپ زد . سال هاى ۱۹۸۲ تا ۱۹۸۷ روزهايى بود كه سيدكا در باشگاه وردربرمن بازى كرده و پس از آن به عنوان مربى در باشگاه بورسيا برلين به مربيگرى پرداخت.
سرمربى كنونى سايپا در سال هاى ۱۹۸۹ تا ۱۹۹۲ دوباره ميل بازى پيدا كرد و اين بار به عنوان مربى - بازيكن در باشگاه اولدن بورگ آلمان به كار پرداخت. 1993 تا ۱۹۹۴ يعنى تنها يك سال كافى بود تا او دوباره به تيم فوتبال بورسيا برلين بازگردد و به عنوان مربى بر روى نيمكت اين تيم بنشيند. پس از آن تجربه مربيگرى در كنار تيم بيله فلد آلمان را نيز تجربه كرد و در سال ۱۹۹۵ تا ۱۹۹۷ در باشگاه اوبرنولند مشغول به فعاليت شد.
سيدكا به عنوان دستيار در سال ۱۹۹۷ به تيم وردربرمن پيوست و يك سال بعد توانست در اين تيم جانشين مربى وقت آن زمان اين باشگاه گردد. سال هاى ۱۹۹۹ تا ۲۰۰۰ او به عنوان مربى تيم فوتبال اوسنانبروگ مشغول فعاليت شد و بعد از اين مدت با سفر به قاره آسيا در سال هاى ۲۰۰۰ تا ۲۰۰۳ به عنوان مربى تيم ملى فوتبال بحرين كار خويش را آغاز كرد.
وى ۲ سال نيز مربى تيم فوتبال العربى بوده و در سال ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۵ دوباره روى نيمكت تيم فوتبال بحرين نشست. سال ۲۰۰۶ سيدكا تجربه مربيگرى را در باشگاه نوروپين به كارنامه خود افزود و يك سال نيز در تيم فوتبال الغرافه به كار مربيگرى پرداخت.
آخرين فعاليت سيدكا به سال ۲۰۰۸ -2007 باز مى گردد كه وى مربى تيم فوتبال برلينر اسپورت بوده و امروز نيز در ايران حضور دارد تا سايپا را همراهى كند.
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايران ورزشی]
[مشاهده در: www.iran-varzeshi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن