تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس از خدا خير بخواهد و به آنچه خدا خواسته راضى باشد، خداوند حتما براى او خير خواه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820286419




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارشرييس سازمان وظيفه عمومي ناجا بيمه مكمل سربازان اجرايي شد/پزشكان مراقب سودجويان باشند


واضح آرشیو وب فارسی:موج: گزارشرييس سازمان وظيفه عمومي ناجا بيمه مكمل سربازان اجرايي شد/پزشكان مراقب سودجويان باشند
خبرگزاري موج - گروه اقتصاد اجتماعي رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا اعلام كرد: با تلاش هاي صورت گرفته در طول سال جاري و بر اساس برنامه هايي كه از سال گذشته در راستاي بيمه مكمل سربازان و خانواده هاي اين افراد تدوين شده بود، سربازان و خانواده هاي آنان بيمه شدند.


به گزارش خبرنگار موج، سردار محمد جواد زاده كمند در حاشيه برنامه ارتباط مستقيم مردم با مسوولان كه از طريق تلفن 197 صورت مي گيرد در جمع خبرنگاران با بيان اين مطلب يادآور شد: از خرداد ماه سال جاري و بر اساس ابلاغي كه از سوي وزارت دفاع انجام گرفت، تمامي سربازان با كسر هزار تومان از فيش حقوقي و خانواده هاي آنان با كسر هزار و 700 تومان از فيش حقوقي تحت پوشش بيمه مكمل قرار گرفتند.
وي افزود: بر اساس اين نوع بيمه تمامي سربازان مي توانند با مراجعه به بيمارستان هاي نيروهاي مصلح تحت پوشش ، به طور رايگان، مراجعه به بيمارستان هاي ساير نيروهاي مصلح و مراكز خصوصي تحت پوشش سازمان وظيفه عمومي با فرنشيز بسيار پايين تحت درمان قرار بگيرند .
زاده كمند يادآور در ادامه با اشاره به اينكه برخورد جدي ناجا با جاعلان مدارك حوزه نظام وظيفه تاكيد كرد: در طول سه ماهه اول سال جاري 10 باند جعل اسناد در تهران و شهرستان ها كشف و طي آن 30 جاعل دستگير شدند.
وي به پزشكان هشدار داد كه مهر و سربرگ خود را در اختيار منشيان قرار ندهند و خاطر نشان ساخت: بسياري از دستگير شدگان را افرادي تشكيل مي دادند كه با سوء استفاده از مهر پزشكان اسنادي را ارائه ميكردند.
رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا در ادامه با اشاره به اينكه از اين پس تكميل فرم هاي نظام وظيفه در مراكز پليس + 10 صورت مي گيرد يادآور شد: پس از اجراي آزمايشي اين طرح در دفاتر پليس + 10 تهران بزرگ اين امر از بيستم تيرماه سال جاري در تهران اجرايي شد و اميد مي رود تا دو ماه آينده در سراسر كشور به اجرا درآيد.
وي تاكيد كرد: در جريان اين طرح مشمولان براي تكميل فرم اعزام به خدمت خود تنها به دفاتر پليس + 10 مراجعه كرده و ديگر از طريق پست فعاليتي را انجام نمي دهند.
زاده كمند با اشاره به اينكه اين طرح در راستاي توسعه خدمات و رسيدگي به وضعيت مشمولان است ادامه داد: اين طرح مي تواند باعث كاهش زمان رسيدگي به پرونده ها و رفع نواقص در محل تكميل آن شود.
رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا توسعه و تقويت رد ه هاي وظيفه عمومي را از ديگر فعاليت هاي سه ماه گذشته سازمان وظيفه عمومي ناجا دانست و گفت: بر اساس برنامه هاي سال 86 و در راستاي توسعه و تقويت رده هاي وظيفه عمومي توسعه نيروي انساني، اماكن و تجهيزات در دستور كار قرار گرفت و اميد مي رود كه تا پايان سال به طور كامل صورت پذيرد.
وي با اشاره به اينكه ساماندهي شوراي پزشكي موضوع ديگري است كه در سازمان وظيفه عمومي رسيدگي مي شود يادآور شد: در اين راستا با همكاري تمامي مبادي ذيربط شوراهاي پزشكي تكميل و موانع موجود در راستاي حق الزحمه پزشكان مرتفع شد.
زاده كمند تصريح كرد: ارتقاي سطح آموزش كاركنان وظيفه عمومي از ديگر برنامه هايي بود كه در سه ماهه اول سال جاري موجب شد تا 300 نفر از مديران و كاركنان ضمن ارتقاي توان تخصصي و افزايش مهارت، تمامي امور و روابشان نيز استاندارد شود.
وي خاطر نشان ساخت: ساماندهي بر سيستم اطلاعات مشمولان از ديگر برنامه هايي بود كه طي سه ماهه نخست سال جاري صورت گرفت و طي آن تمامي پرونده هاي مربوط كه سالهاي پيش از 82 الكترونيكي شد.
رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا ادامه داد: اين فرآيند مي تواند سرعت پاسخگويي را افزايش دهد و از سوء استفاده هاي احتمالي جلوگيري كند.
وي از ديگر برنامه هاي سازمان نظام وظيفه به ارائه تسهيلات براي دانشجوياني كه به منظور مطالعات قصد خروج از كشور را دارند اشاره كرد و گفت: سال گذشته ميزان وثيقه اي كه دانشجويان بايد براي خروج از كشور ارائه مي كردند 15 ميليون تومان بود به 5 ميليون تومان كاهش پيدا كرد.
رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا ادامه داد: در صورتي كه نقصي در مدارك اين افراد وجود داشته باشد رسيدگي به نواقص گذرنامه آنها طي يك روز صورت مي گيرد.
وي در خصوص سفرهاي زيارتي دانش آموزان و دانشجويان ياد آور شد: با هماهنگي هاي صورت گرفته با ستادهاي عمره دانشجويي و دانش آموزي تمامي اين افراد بدون كمترين مشكلي به حج مسافرت كردند و ورزشكاراني كه براي مسابقات ملي قصد خروج از كشور را دارند نيز تحت تسهيلات ويژه قرار مي گيرند.
وي در خصوص كارت هوشمند مشمولان گفت: اين موضوع هنوز به مرحله اجرايي درنيامده است چرا كه اين امر بايد در ابتدا در راهنمايي و رانندگي اجرايي شود و سپس در وظيفه عمومي به مرحله اجرا درآيد.
رييس سازمان وظيفه عمومي ناجا خاطر نشان ساخت: بر اساس مصوبه ستاد كل مشمولان نخبگاني كه نخبگي آنها به تاييد بنياد ملي نخبگان برسد مي توانند با تاييد يك پروژه تحقيقاتي در داخل يا خارج از نيروهاي مصلح انجام آن كارت پايان خدمت خود را دريافت كنند.
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 340]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن