تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه قرآن ظاهرش زيباست و باطنش عميق، عجايبش پايان ندارد، اسرار نهفته آن پايان نم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820662521




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سارق مأمورنما به دام افتاد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: سارق مأمورنما به دام افتاد
خبرگزاري فارس: فردي كه با همدستي زني تحت عنوان مأمور اداره برق وارد منازل مردم مي‌شد از سوي مأموران نيروي انتظامي استان تهران مورد شناسايي قرار گرفت و دستگير شد.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرج به نقل از ستاد فرماندهي نيروي انتظامي استان تهران، در پي شكايت زني مبني بر اينكه از سوي فردي ناشناس كه خود را مأمور اداره برق معرفي كرده و وارد منزل او شده، مورد آزار و اذيت قرار گرفته است، تحقيقات پليس براي شناسائي متهم آغاز شد.
در مرحله اول چهره‌نگاري از متهم مشخص شد كه فردي به نام فرشيد است كه داراي سوابق متعدد كيفري است و بارها به جرائم مختلف از جمله رابطه نامشروع و فروش مال غير به زندان رفته است و پس از تحمل حبس و آزادي از زندان، مجددا به جرائم خود ادامه داده است.
بر اساس اين گزارش، با توجه به سوابق قبلي متهم، كليه مخفيگاه‌هاي وي تحت كنترل نامحسوس قرار گرفت تا اينكه هنگامي كه قصد داشت به منزل پدري خود برود، دستگير شد.
متهم در بازجويي پليس به جرائم خود اعتراف كرد و گفت: در سال 85 پس از اينكه به جرم رابطه نامشروع به زندان افتادم داخل زندان از طريق يكي از هم سلولي‌هاي خود شماره تلفن دختري به نام افسانه را به دست آوردم و پس از آزادي از زندان با او رابطه برقرار كردم.
متهم ادامه داد: افسانه دختري فراري و نزديك به هشت سال بود كه به تنهايي زندگي مي‌كرد بنابراين اكثر وقت را در منزل وي سپري مي‌كردم.
اين متهم اظهار داشت: زماني كه وجه نقدمان به پايان رسيد تصميم گرفتيم كه تحت عنوان مأمور دولت، از مردم اخاذي كنيم.
وي ادامه داد: در اين راستا قرار شد افسانه با شناسائي زنان مطلقه پولدار و ايجاد زمينه دوستي با آنان آدرس منازل آنان را به من دهد تا در يك فرصت مناسب از اين افراد اخاذي كنيم.
فرشيد با گرفتن آدرس‌هايي از زنان تنها در منزل به بهانه مأمور برق وارد منزل آنان شده و با بستن درب منزل و تهديد و آزار و اذيت آنان با گرفتن مبالغ هنگفت و گرفتن طلا و جواهرات از آنان اخاذي مي‌كرده است.
در اين راستا هشت نفر از شكات و مالباختگان شناسائي شده‌اند و تحقيقات پليس جهت شناسائي همدست فرشيد همچنان ادامه دارد.
چنانچه شهروندان با اين شگرد مورد آزار و اذيت قرار گرفته‌اند و شكايتي در اين خصوص دارند به اداره آگاهي استان تهران مراجعه كنند.
انتهاي پيام/ف
 دوشنبه 31 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 279]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن