تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من براى (احياى) مكارم و نيكى‏هاى اخلاقى مبعوث شدم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819862083




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاكيد روساي دانشگاه هاي غيرانتفاعي بر لزوم اجراي طرح ساماندهي شهريه


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: تاكيد روساي دانشگاه هاي غيرانتفاعي بر لزوم اجراي طرح ساماندهي شهريه
روساي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي غيردولتي غيرانتفاعي بر اجراي طرح ساماندهي شهريه و افزايش شهريه متناسب با نرخ تورم تاكيد كردند.
به گزارش گروه علمي و آموزشي «شبكه خبر دانشجو» ، در قطعنامه نشست روساي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي غيردولتي غيرانتفاعي كه در روزهاي 25 و 26 تير در موسسه آموزش عالي شهر آمل برگزار شد، بر اجراي طرح ساماندهي شهريه و افزايش شهريه متناسب با نرخ تورم، تدوين معيارها و شاخص‌هاي كمي و كيفي ارزيابي موسسه‌هاي غيردولتي غيرانتفاعي و اختصاص تسهيلات و امكانات مناسب مورد نياز براي توسعه فعاليتهاي فرهنگي و ارتقاي معنوي دانشجويان تاكيد شد.

روساي دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي غيردولتي غيرانتفاعي همچنين در اين قطعنامه بر ضرورت توسعه دانايي محوري و ارتقاي علمي كشور در راستاي چشم انداز بيست ساله نظام مقدس جمهوري اسلامي و در سال «نوآوري و شكوفايي» تاكيد كردند.

شركت كنندگان در اين گردهمايي در راستاي كاهش هرچه بيشتر تصدي هاي دولتي بويژه در عرصه آموزش عالي درخواست كردند تا نسبت به تقويت و حمايت از دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي غيردولتي غيرانتفاعي توجه ويژه داشته باشند؛ بويژه در زمينه ساماندهي شهريه درخواست كردند كه در اسرع وقت با اعمال نظرات كارشناسي نسبت به تصويب و اجراي طرح ساماندهي شهريه اقدام و ميزان شهريه متناسب با نرخ تورم افزايش يابد.

در اين قطعنامه آمده است: نظارت بر عملكرد دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي و ارزيابي كارشناسانه فعاليت آنها لازمه ارتقاي كيفيت و توسعه ضابطه مند آنهاست؛ در اين راستا ضمن تدوين معيارها و شاخص هاي كمي و كيفي ارزيابي موسسه‌هاي غيردولتي غيرانتفاعي اين شاخص‌ها در اختيار مومسسات قرار گيرد.

در ادامه اين قطعنامه آمده است: با هدف تشويق موسسات موجود بر مبناي نتايج ارزيابي هاي انجام شده و بر اساس شاخص‌هاي كمي و كيفي در جهت ارتقاي موسسه‌هايي كه حداقل امتيازات مورد نظر را جهت ارتقا به دانشگاه كسب كرده‌اند، اقدام لازم به عمل آيد.

همچنين تسهيلات و اعتبارات وجوه اداره شده مختص دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي غيردولتي متناسب با توسعه فعاليت‌هاي آموزشي آنها در نظر گرفته شود.

به منظور جذب و ارتقاي اعضاي هيئت علمي مورد نياز دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي در جهت ادامه تحصيل مربيان شاغل براي حمايت بورسيه آنها تسهيلات و امكانات مورد نياز فراهم شود.

در پايان اين قطعنامه آمده است: در جهت توسعه فعاليت هاي فرهنگي و ارتقاي معنوي دانشجويان كه بسيار ضروري و مهم است، درخواست مي‌شود به دانشجويان دانشگاه‌هاي غيردولتي نيز مانند دانشجويان دانشگاه‌هاي دولتي، تسهيلات و امكانات مناسب مورد نياز اختصاص يابد./انتهاي پيام/
 يکشنبه 30 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن