تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خود را از تمامى مردم با بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم و قل هو اللّه‏ احد حفظ كن. آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819714561




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك نماينده مجلس: فرهنگ بومي بايد در طراحي مد و لباس مد نظر قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك نماينده مجلس: فرهنگ بومي بايد در طراحي مد و لباس مد نظر قرار گيرد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي گفت: در طراحي مد و لباس بهتر است فرهنگ بومي و محلي هر منطقه مد نظر قرار گيرد.


حجت الاسلام سيدعلي حسيني روز يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: تعريف واحد از فرهنگ در برخورداري از يك جريان سالم و مطلوب فرهنگي به لحاظ پوشش افراد بسيار موثر است.
نماينده نيشابور در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اقدامات مطلوب كميسيون فرهنگي مجلس هفتم در خصوص ساماندهي مد و لباس افزود: مجموع اين اقدامات و نيز نحوه عملكرد مطلوب نيروي انتظامي در رفع معضلات فراواني كه در دو سه سال گذشته با آن مواجه بوديم بسيار تاثير گذاشته است.
اين نماينده مجلس وضعيت ساماندهي حجاب در جامعه را در حال حاضر مطلوب ارزيابي و بيان كرد: تنها راه پيش رو، ساماندهي مد و فرهنگ پوششي در جامعه است كه آن هم نيازمند تعريف مشخصي از فرهنگ در كشور است.
وي افزود: در ارايه مد و پوشش مناسب علاوه بر رعايت حدود شرعي، بايد مطلوبيت لازم براي مصرف كننده نيز در نظر گرفته شود تا شاهد استقبال از آن باشيم و لازمه اين كار در نظر گرفتن فرهنگ بومي هر منطقه و محله است.
او گفت: با توجه به اينكه هم اكنون در نقاط مختلف كشور متناسب با آب و هوا و فرهنگ هر منطقه پوشش مشخصي براي زنان و دختران وجود دارد با در نظر گرفتن اين پوششها به عنوان الگو و هماهنگ ساختن آنها با نياز جامعه امروز و ارزشهاي اسلامي به خوبي مي توان از مطلوبيت لازم در دو جريان بهره مند شد.
عضو كميسيون فرهنگي مجلس افزود: بومي سازي فرهنگ از جمله مسايلي است كه مي تواند در ساماندهي مد و لباس نتايج ارزنده اي در پي داشته باشد.
ك/3 7496/1654/589/660 شماره 249 ساعت 12:40 تمام
 يکشنبه 30 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 138]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن