تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس روزه دارى را سير نمايد، خداوند از حوض (كوثر) من شربتى نصيب او خواهد كرد كه پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820558115




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دو نمايشگاه «كاريكاتور غزه» و «زن و مقاومت» راهي مراكز استان شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: دو نمايشگاه «كاريكاتور غزه» و «زن و مقاومت» راهي مراكز استان شدند
خبرگزاري فارس: موزه هنرهاي معاصر فلسطين در ادامه نمايشگاه‌هاي دوره اي و استاني خود اين بار نمايشگاه بين المللي كاريكاتور غزه را كه با حضور گسترده هنرمندان 60 كشور جهان در تهران برگزار شده بود، به همدان و نمايشگاه عكس "زن و مقاومت" را به قزوين مي‌برد.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از روابط عمومي موزه هنرهاي معاصر فلسطين وابسته به فرهنگستان هنر، اين موزه در ادامه سلسله نمايشگاه‌هاي دوره‌اي و استاني خود،‌ كه به منظور فراهم آوردن فضا و فرصتي براي ديدن آثار هنري نمايشگاه‌ها و دوسالانه‌هاي ملي و بين المللي و تعامل هنرمندان استانها و مناطق مختلف ايران صورت مي‌گيرد، اين بار نمايشگاهي از آثار منتخب مسابقه بين المللي كاريكاتور غزه را در شهر همدان برگزار مي‌كند.
همچنين دومين نمايشگاه اين موزه "زن و مقاومت" است كه در قزوين گشايش مي يابد.
نمايشگاه كاريكاتور غزه كه با همكاري اداره كل ارشاد اسلامي استان همدان از روز 30 تيرماه در اين شهر گشايش مي يابد، با حضور و مشاركت وسيع هنرمندان كاريكاتوريست 60 كشور جهان، عرصه چشمگيري از يك هم انديشي هنري فراگير و بين المللي را در اعتراض به جنايات و اشغالگري هاي رژيم صهيونيستي و اعلام حمايت از ملت مظلوم فلسطين با زبان هنر كاريكاتور به نمايش گذاشت. در اين مسابقه شمار زيادي از كاريكاتوريستهاي برجسته و شاخص جهان نيز آثار خود را ارائه كردند.
مسابقه بين المللي كاريكاتور غزه پس از مسابقه هولوكاست، دومين حركت جهاني كاريكاتوريستها بود كه توسط موزه فلسطين شكل گرفت و با بازتاب وسيع رسانه اي در سراسر دنيا همراه شد.
همچنين نمايشگاه زن و مقاومت كه با همكاري اداره كل ارشاد اسلامي قزوين در اين شهر برگزار مي شود، روايت تصويري حضور و مشاركت زنان درعرصه پشتيباني هاي تداركاتي، مالي، عاطفي و معنوي به رزمندگان و جلوه هاي به يادماندني، از اين حضور، در سالهاي خاطره انگيز دفاع مقدس را به نمايش مي گذارد.
انتهاي پيام/ش
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن