تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820637781




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خلاصه خبر مهمترين رخدادهاي ايران ازساعت 19 آدينه تا 7 بامداد روزشنبه


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خلاصه خبر مهمترين رخدادهاي ايران ازساعت 19 آدينه تا 7 بامداد روزشنبه
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا):


تهران - همزمان با پانزدهم رجب المرجب سالروز شهادت پيام آور نهضت كربلا حضرت زينب (س ) ، مشهد الرضا(ع) روز جمعه جامه ماتم به بر كرد. همچنين در سالروز وفات شير زن كربلا ، خواهر سيد الشهدا ، حضرت زينت كبري (س ) شهر مقدس قم امروز يكپارچه سياهپوش و سوگوار شد.
******
اهواز - آيت الله موسوي جزايري نماينده ولي فقيه در استان خوزستان با تاكيد بر نقش ائمه جماعات در تعليم مباني ديني به مردم ، اين قشر را پشتوانه معنوي جامعه دانست.
وي روز جمعه در آيين معارفه امام جمعه انديمشك افزود : در سايه اين پشتوانه اعتقادي است كه پيشرفت ها از جمله پيشرفت هاي عمراني حاصل مي شود.
*******
تهران - محمد مهدي شهرياري نماينده مردم بجنورد، جاجرم و مانه و سملقان در مجلس شوراي اسلامي از جهاد دانشگاهي به عنوان نهادي موثر در ارتقاي فرهنگ و دانش جامعه ياد كرد.
وي روز جمعه در بازديد از جهاد دانشگاهي واحد خراسان شمالي افزود: برنامه ها و فعاليت هاي جهاد دانشگاهي مي تواند در رشد علم و ارتقاي فرهنگ جامعه تاثيرگذار باشد.
*******
يزد - سرهنگ علي علي اكبريان فرمانده انتظامي استان يزد ، از كشف و ضبط 693 كيلوگرم مواد مخدر در شهرستان مهريز خبر داد.
وي جمعه شب د رگفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: 673 كيلوگرم از اين ميزان مواد مخدر ترياك و 20 كيلوگرم بقيه هم هروئين است.
*******
تهران - اصغر مجيدي رييس سازمان مسكن و شهرسازي چهارمحال و بختياري گفت: با بهره برداري از پروژه شقايق شهركرد ، يك هزار و 200 نفر در واحدهاي اين پروژه اسكان مي يابد.
مجيدي " روز جمعه در بازديد خبرنگاران از روند اجراي پروژه مسكن شقايق شهركرد افزود : در اين پروژه عمراني 350 واحد مسكوني در دست احداث است و هم اكنون واحدهاي مسكوني آن آماده اسكان است.
******
تهران- خانه سينما روز جمعه در سوگ درگذشت "خسرو شكيبايي" بازيگر بزرگ سينما و تلويزيون ايران بيانيه اي صادر كرد. خانه سينما در بيانيه خود آورده است: يكي از پرفروغ‌ترين ستارگان آسمان سينماي ايران ديگر نمي‌درخشد.
******
تهران - "مهرداد اسكويي" از كارگردانان حوزه سينماي مستند معتقد است كه حوزه تئوريك عرصه فيلم مستند از سازو كار مناسبي برخودار نيست .
وي در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: مجلات تخصصي و كتاب‌هايي در زمينه سينماي مستند در كشور منتشر نمي‌شود و اين در حالي است كه اين بخش از سينما به دليل واقع گرا بودن حائز اهميت مي‌باشد.
******
تهران - مسابقه قهرماني هندبال بانوان كشور در قالب دومين دوره المپياد ورزشي ايرانيان در رده سني جوانان با حضور مسوولان و ورزش دوستان هرمزگاني عصر جمعه در بندرعباس آغاز شد.
******
تهران - در سومين روز رقابتهاي وزنه برداري جوانان المپياد ورزشي ايرانيان ركورد يكضرب آسيا به ميزان يك كيلوگرم در دسته بعلاوه 105 كيلوگرم شكسته شد .
بنا به گزارش ايرنا؛ مسابقات كشوري كونگ فوتوتايما رده هاي جوانان و بزرگسالان ، انتخابي تيم ملي روز جمعه با قهرماني تيم مازندران در رامسر پايان يافت.
كيش - تيم جزيره كيش با غلبه بر تيم استان يزد فاتح مسابقات اسكواش دومين دوره المپياد ايرانيان در بخش آقايان شد.
شبد ** 1499 **1647
 شنبه 29 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن