تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع): فضاى هر ظرفى در اثر محتواى خود تنگ‏تر مى‏شود مگر ظرف دانش كه با تحصيل علوم، فضاى آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820414775




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خادمان قرآني شمال غرب كشور در اردبيل تجليل شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خادمان قرآني شمال غرب كشور در اردبيل تجليل شدند
داخلي. اجتماعي. مذهبي. قرآن.

همايش تجليل از خادمان قرآني شمال غرب كشور روز سه شنبه در سالن ولايت شهر اردبيل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل در اين همايش گفت : بهترين شيوه مديريت ترويج فرهنگ قرآني در جامعه كنار گذاشتن تصدي گري دولت در بخش فرهنگ و معنويت است.

حجت‌الاسلام والمسلمين سيد حسن عاملي ، افزود : همانطوريكه در بسياري از فعاليت‌هاي اقتصادي كشور تصدي گري دولت حذف و موسسات عام‌المنفعه ايجاد شده‌اند بايد امور مربوط به ترويج فرهنگ قرآني نيز به خود مردم واگذار شوند.

وي اظهارداشت : بايد از طريق ايجاد مدارس قرآني افراد جامعه از همان دوران كودكي با فرهنگ قرآني آشنا و پرورش يابند و اين كتاب مقدس آسماني وارد متن زندگي روزمره مردم شود.

او گفت: راز و رمز بسيار مهمي در قرآن نهفته است كه با آن مي‌توان تمام مشكلات جامعه در زمينه‌هاي مختلف را رفع كرد.

وي با انتقاد از افزايش بعضي ناهنجاري‌ها و بزه‌هاي اجتماعي در جامعه افزود : آستانه تحمل مردم بسيار پايين آمده است و افراد بر سر كوچكترين موضوع با همديگر درگير مي‌شوند كه اين موضوع با جامعه اسلامي و آموزه‌هاي قرآن منافات دارد.

حجت‌الاسلام عاملي تصريح كرد : اگر در زمينه اقتصادي بهترين و بيشترين فعاليت‌ها در جامعه انجام شود اما پايه‌هاي اعتقادي مردم ضعيف باشد جامعه دچار مشكلات جدي خواهد شد.

وي افزود : خانواده‌هاي متدين استان اردبيل براي تربيت نسل سالم از فرستادن كودكان خود به دارالقرآن‌ها و مراكز قرآني استقبال مي‌كنند و براي پاسخگويي به اين استقبال مردم بايد چنين مراكزي از نظر كمي و كيفي تقويت شوند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، رييس سازمان تبليغات اسلامي استان اردبيل نيز در اين همايش گفت : اين سازمان به اين نتيجه رسيده است كه بايد امور فرهنگي و مذهبي را به مردم واگذار نمايد.

حجت‌الاسلام و المسلمين مهدي ستوده ، ايجاد تشكل‌ها ، انجمن‌ها و هيات‌هاي ديني و مذهبي را از اولويت‌هاي سازمان تبليغات اسلامي استان اردبيل براي واگذاري امور فرهنگي و مذهبي به مردم اعلام كرد و گفت : در اين زمينه اقدامات زيادي انجام گرفته است.

در اين همايش كه جمعي از مديران موسسات و مراكز قرآني و فعالان قرآني استان‌هاي آذربايجان شرقي ، آذربايجان غربي ، زنجان و اردبيل شركت داشتند از ‪ ۴۰‬نفر از فعالان برتر قرآني با اهداي جوايزي تجليل شد.ك/‪۳‬
 سه شنبه 25 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن