تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):روزه‏دارى كه زبان و گوش و چشم و جوارح خود را حفظ نكرده روزه‏اش به چه كارش خواهد آمد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524703




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تامين كارت جايگزين دفترچه هاي تامين درمان مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: تامين كارت جايگزين دفترچه هاي تامين درمان مي شود
قزوين ـ خبرنگار روزنامه جمهوري اسلامي : تا پايان سال جاري كارت هاي هوشمند تامين كارت جايگزين دفترچه هاي تامين درمان سازمان تامين اجتماعي مي شود.
محسني سرپرست اداره كل تامين اجتماعي استان قزوين به مناسبت گراميداشت هفته تامين اجتماعي در جمع خبرنگاران با اعلام اين خبر گفت اين كارت ها با واريز حقوق بيمه به طور اتوماتيك شارژ خواهد شد.
وي با تشريح مزاياي اين طرح الكترونيكي گفت مراكز درماني مستقيم و يا طرف قراردادها مجهز به كارت خوان خواهند شد. وي افزود با عملي شدن اين طرح و حذف دفترچه ها براي هميشه مهر تامين اعتبار دفترچه ها كه بخش قابل توجهي ازوقت كاركنان و مراجعين را مي گرفت به كلي برطرف خواهد شد.
محسني افزود : درحال حاضر 6 ميليون و 700 هزار نفر بيمه شده در كشور داريم كه در پايان برنامه توسعه اين رقم به 10 ميليون نفر افزايش خواهد يافت . وي به افزايش آمار بازنشستگان استان قزوين اشاره كرده و گفت در سه دهه گذشته در هر 25 نفر بيمه شده تنها يك نفر بازنشسته داشتيم و اين رقم در سال 1380 به ازاي 11 5 نفر يك نفر و حالا به ازاي هر 4 5 نفر بيمه شده يك نفر مستمري بگير داريم .
وي افزود اين آمار حكايت از آن دارد طي مدت 30 سال گذشته ميزان درآمد اين سازمان به شدت كاهش يافته است و با اين شرايط يك نياز ضروري است تا سرمايه گذاري هاي حساب شده سودآور براي سازمان طراحي و اجرا شود.
محسني به مطالبات اين سازمان در استان اشاره كرده و گفت ما مبلغ 635 ميليارد ريال مطالبات وصول نشده داريم كه 70 درصد اين رقم مربوط به 19 شركت بحراني است .
بنابر اين گزارش تعداد بيمه شدگان اين استان 157 هزار و 857 نفر و مستمري بگيران اصلي آن 33 هزار و 925 نفر مي باشد .
 دوشنبه 24 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 225]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن