تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگاه دیدید که بنده ای گناهان مردمان را جستجو می کند و گناهان خویش را فراموش کرده...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812734074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) استان كرمان: كميته امداد بدون مشاركت مردم و مسئولان نمي‌تواند موفق شود


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) استان كرمان: كميته امداد بدون مشاركت مردم و مسئولان نمي‌تواند موفق شود
خبرگزاري فارس: مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) استان كرمان با تأكيد بر افزايش مشاركت خيرين در امور كميته امداد، تصريح كرد: كميته امداد بدون مشاركت مردم و مسئولان در رسيدن به اهداف خود موفق نخواهد بود.


به گزارش خبرگزاري فارس از كرمان، غلامرضا حسنخاني پيش از ظهر امروز در يك مصاحبه مطبوعاتي در جمع خبرنگاران با بيان اينكه يكي از اهداف مهم كميته امداد امام خميني (ره) توانمند‌سازي و استقلال‌بخشي به خانواده‌هاي زيرپوشش اين نهاد است گفت: در حال حاضر و پس از گذشت قريب به 30 سال از تأسيس اين نهاد، سياست مذكور مجددا" مورد توجه ويژه قرار گرفته است.
وي با اشاره به اينكه ميزان ورودي‌ها به كميته امداد بايد با ميزان خروجي از اين نهاد متناسب باشد گفت: ما اجراي اين سياست را در كميته امداد استان كرمان به صورت جدي مد نظر قرار داده‌ايم و تأكيد داريم كه هر خدمتي كه به خانواده‌ها و افراد زيرپوشش كميته امداد ارائه مي‌شود بايد در راستاي توانمندسازي باشد.
حسنخاني در ادامه افزود: كميته امداد استان كرمان هم اكنون بيش از 102هزار خانواده را با جمعيتي بالغ بر 300 هزار نفر تحت پوشش دارد كه تمامي اين خانواده‌ها مستمري‌بگير دائمي كميته امداد امام خميني (ره) هستند.
وي گفت: كميته امداد استان كرمان سالانه به 150هزار نفر نيز به صورت موردي سرويس ارائه مي‌كند.
مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) استان كرمان همچنين با بيان اينكه از كل تعداد خانواده‌هاي زيرپوشش كميته امداد امام خميني (ره) استان بيش از 45درصد قادرند توانمند شوند گفت: يكي از اقدامات اوليه براي توانمندسازي خانواده‌ها داشتن اطلاعات لازم از خانواده‌هاي زيرپوشش است كه ما هم اكنون در قالب طرح استعداد سنجي در حال جمع‌آوري اين اطلاعات هستيم.
وي افزود: ما بر اساس همين اطلاعات جمع‌آوري شده و به تناسب نوع استعداد خانوارهاي زيرپوشش براي آنها امكانات لازم را براي توانمند شدن و اشتغال‌زايي فراهم مي‌كنيم.
حسنخاني با بيان اينكه خانواده‌هاي داراي مهارت در اولويت دريافت امكانات از جانب ما هستند گفت: ما پس از پرداخت وام به اين خانواده‌ها بوسيله كارشناسان كميته امداد بر پايداري طرح اجرا شده و نيازهاي آن طي مراحل اجرايي نظارت مي‌كنيم.
وي همچنين به تعداد دانش‌آموزان و دانشجويان زيرپوشش كميته امداد استان اشاره كرد و گفت: هم اكنون بيش از 56 هزار دانش‌آموز و 5 هزار دانشجو در استان كرمان زيرپوشش كميته امداد امام خميني (ره) استان كرمان هستند.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه ميزان مستمري براي هر فرد زيرپوشش كميته امداد مبلغ 25 هزار تومان و ميزان مستمري يك خانواده 5 نفره 50 هزار تومان است، به خدمات كميته امداد استان در بخش مسكن اشاره كرد و گفت: در راستاي اجراي طرح كپر‌زدايي از جنوب استان كرمان ساخت تعداد 10هزار واحد مسكوني به كميته امداد واگذار شده است كه ما اميدواريم بتوانيم تعدادي از اين واحدها را در هفته دولت افتتاح كنيم.
مدير كل كميته امداد استان كرمان به بحث ازدواج فرزندان زيرپوشش اين كميته نيز اشاره كرد و گفت: خوشبختانه استان كرمان در زمينه ميزان طلاق فرزندان تحت پوشش كميته امداد پايين‌ترين مقام كشور را دارد.
وي افزود: ما هم اكنون در تمامي شهرستان‌هاي استان كرمان واحدهاي مشاوره‌اي را راه‌اندازي كرده‌ايم كه در آنها خدمات مشاوره‌اي مختلف به افراد و خانواده‌هاي زيرپوشش كميته امداد ارائه مي‌شود.
حسنخاني همچنين به مشاركت بيشتر مردم و مسئولان در امور مربوط به كميته امداد تأكيد كرد و گفت: حضور خيرين و مشاركت مسئولان مي‌تواند بسياري از مشكلات افراد زيرپوشش كميته امداد را حل كند.
وي تصريح كرد: در حال حاضر بيشترين تكيه ما به مشاركت‌هاي مردمي در بحث صندوق‌هاي صدقات خلاصه مي‌شود.
حسنخاني به وضعيت اجراي طرح اكرام در استان كرمان نيز اشاره كرد و با بيان اينكه در بسياري از استان‌هاي كشور تمامي ايتام يك يا چند حامي دارند گفت: ما در استان كرمان بيش از 24 هزار يتيم را شناسايي كرده‌ايم كه متأسفانه از اين تعداد فقط حدود 14هزار نفر حامي دارند و ما نتوانسته‌ايم براي بقيه حامي تأمين كنيم.
وي خاطرنشان كرد: كمك‌هاي محدود حاميان مي‌تواند كمك بسيار مناسبي براي ايتام باشد و ما اميدواريم تا پايان امسال با مشاركت مردم بتوانيم براي تمامي ايتام استان حامي فراهم كنيم.
مدير كل كميته امداد امام خميني (ره) استان كرمان به بحث زكات نيز اشاره كرد و گفت: در اين خصوص در حال انجام پيگيري‌هاي مختلفي در راستاي فرهنگ‌سازي براي پرداخت زكات هستيم.
انتهاي پيام/ك
 يکشنبه 23 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 199]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن