تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820491607




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شايعه ملاقات نيكبخت ‌و ‌قلعه‌نويي


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: شايعه ملاقات نيكبخت ‌و ‌قلعه‌نويي


فوتبال- ناصر قراگزلو:
اواخر هفته گذشته باز هم پيرامون ستاره پرسپوليس حرف و حديث‌هاي زيادي به‌وجود آمد. گويا عليرضا نيكبخت واحدي و حاشيه‌ها يكديگر را رها نمي‌كنند.

پنجشنبه هفته گذشته يك خبر عجيب دو تيم استقلال و پرسپوليس را تحت تأثير قرار داد؛ «ملاقات نيكبخت و امير قلعه‌نويي».

قطعاً رابطه نه‌چندان خوب قطبي و ستاره سرخپوشان مي‌تواند انگيزه خوبي براي ملاقات قلعه‌نويي با او باشد.

شايعه ديدار نيكبخت و قلعه‌نويي در منزل سرمربي استقلال، موضوعي بود كه بار ديگر درخصوص ستاره جنجالي پرسپوليس به وجود آمد.

نيكبخت در اين ملاقات از تمايل خود به حضور در استقلال مي‌گويد و به قلعه‌نويي تاكيد مي‌كند كه دوست دارد به اين تيم بازگردد.

او در اين رابطه به قلعه‌نويي گفته كه با سرمربي پرسپوليس در فصل گذشته مشكلات و اختلاف زيادي داشته است و حتي در جلسه‌اي كه چند روز پيش با قطبي در حضور اعضاي هيأت‌مديره داشته طرفين نتوانستند يكديگر را براي ادامه همكاري متقاعد كنند.

گفت‌وگوي اين دو نفر كه چندان با يكديگر رابطه خوبي نداشتند، نيكبخت را تا بازگشت قطبي در ليست انتظار سرمربي سرخ‌ها قرار داد.

سرپرست استقلال هم چندي قبل در مصاحبه‌اي عنوان كرده: «نيكبخت را استقلالي مي‌دانيم و مطمئناً هر وقت بخواهيم او را مجدداً به استقلال خواهيم آورد.» نظري جويباري دليل جذب نكردن ستاره سابق تيم‌شان را به وجود نيامدن تنش بين دو باشگاه پايتخت برشمرده بود.

صحبت‌هاي نظري جويباري درحالي تأييد مي‌شود كه در ملاقات پنجشنبه سرمربي استقلال با وجود شنيدن حرف‌هاي نيكبخت درخصوص تمايل او به پوشيدن پيراهن استقلال، پاسخ صريحي به اين بازيكن نمي‌دهد.

امير قلعه‌نويي دلايل موجهي براي اين كار خود دارد و دوست ندارد بي‌محابا اقدام به جذب ستاره پرسپوليس كند.

سرمربي استقلال كه چندي قبل عامل اصلي جدايي نيكبخت از اين تيم و پيوستن او به پرسپوليس بود، شايد اين بار دليل اصلي بازگشت ستاره‌اي باشد كه چند سال قبل با وجود تمايل شديدش او را از تيمش كنار گذاشت.

البته در آن مقطع فتح‌الله‌زاده در اين تيم حضور نداشت، چه بسا كه اگر مديرعامل فعلي استقلال در آن مقطع نيز فتح‌الله‌زاده بود تحت هيچ شرايطي اجازه نمي‌داد كه نيكبخت از استقلال جدا شود.

رابطه خوب نيكبخت و فتح‌الله‌زاده دليل خوبي بر اين مدعاست كه ستاره جنجالي پرسپوليس را در شرايط فعلي به تيم آبي‌پوش نزديك مي‌كند.

نيكبخت اما با شنيدن خبر ملاقاتش با امير قلعه‌نويي براي حضور در استقلال با ناراحتي به همشهري مي‌گويد: «واقعاً از حرف‌هاي شما تعجب مي‌كنم. چه كسي گفته من با قلعه‌نويي ملاقات داشتم. روحم از اين ملاقات خبر ندارد.»

ستاره سرخپوشان براي حرف‌هاي خودش دليل نيز مي‌آورد: «من در روزي كه گفته مي‌شود با امير قلعه‌نويي حرف زدم، اصلاً در تهران نبودم. چند روزي است كه براي استراحت به جزيره كيش رفتم و تا چند روز ديگر هم در اين جزيره به‌سرخواهم برد.»

نيكبخت با اشاره به اينكه اختلافي با سرمربي پرسپوليس ندارد،‌ گفت‌وگويش را به پايان مي‌رساند: «من مشكلي با قطبي ندارم. در جلسه‌اي كه به طور مشترك با سرمربي تيم و با حضور اعضاي هيأت‌مديره داشتيم، هيچ مشكلي با يكديگر نداشتيم.

در اين جلسه كه البته با خواست مديرعامل باشگاه تشكيل شد، من در حضور اعضاي هيأت‌مديره مشكلات فصل قبل با سرمربي تيم كه باعث به وجود آمدن سوءتفاهماتي شده بود را تشريح كردم.

فكر مي‌كنم در اين نشست، همه مشكلات و اختلافات در فضايي دوستانه برطرف شد. مطمئن باشيد من در پرسپوليس مي‌مانم و با بازگشت قطبي از كشور نيز مشكلي بين من و او به وجود نخواهد آمد.»

لازم به ذكر است قطبي در گفت‌وگو با مصطفوي به وي اعلام كرده بايد با نيكبخت صحبت كند تا با اين بازيكن با مشكلاتي نظير مسائل فصل گذشته روبه‌رو نشود.

با وجود تكذيب خبر ملاقات نيكبخت و قلعه‌نويي اما به راحتي نمي‌توان از شايعه بازگشت نيكبخت به استقلال گذشت، البته در عين حال برخي اخبار از تمايل سايپا براي مذاكره با نيكبخت حكايت دارد.

تاريخ درج: 21 تير 1387 ساعت 18:44 تاريخ تاييد: 21 تير 1387 ساعت 20:07 تاريخ به روز رساني: 21 تير 1387 ساعت 20:07
 جمعه 21 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن