تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كوتاه كردن ناخن، از آن رو لازم است كه پناهگاه شيطان است و فراموشى مى آورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820357894




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تصويب كليات اجراي طرح آمايش صنعت و معدن در آذربايجان غربي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تصويب كليات اجراي طرح آمايش صنعت و معدن در آذربايجان غربي
اروميه - خبرگزاري مهر: كليات اجراي طرح آمايش بخش صنعت و معدن آذربايجان غربي در جلسه عصر پنجشنبه كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان تصويب شد.

به گزارش خبرنگار مهر در اروميه، استاندار آذربايجان غربي در اين جلسه با اشاره به اينكه استان باشتاب فزاينده اي به سوي صنعتي شدن حركت مي كند گفت : اجراي طرح هاي بزرگ صنعتي از محل اعتبارات ملي علاوه بر اشتغالزايي در منطقه، به ايجاد صنايع پايين دستي در استان نيز كمك مي كند.

رحيم قرباني با اعلام اينكه امسال اعطاي تسهيلات با اولويت حمايت از واحدهاي توليدي و صنعتي در دست اجرا و طرح هاي نيمه تمام استان صورت مي گيرد، افزود: اعطاي سرمايه در گردش به واحدهاي به بهره برداري رسيده هم در اولويت قرار دارد.

وي با اشاره به سياستهاي جديد كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري كشور ادامه داد: طرحهاي جديد بايد به صورت كارشناسي طبق قوانين و مقررات آيين نامه اي پذيرفته شوند.

قرباني همچنين بر تقويت هرچه بيشتر كميته نظارت كارگروه اشتغال و سرمايه گذاري استان براي نظارت بر روند اجراي طرح هاي مصوب اين كارگروه تاكيد كرد.

در اين جلسه اعطاي تسهيلات سه ميليارد و 820 ميليون ريالي براي اجراي 2 واحد صنعتي در زمينه هاي كشاورزي و سلولزي در اروميه به تصويب رسيد.
 جمعه 21 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 175]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن