تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819957441




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك مسوول: فرهنگ اسلامي تنها قدرتي است كه آمريكا را به زانو در مي‌آورد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: يك مسوول: فرهنگ اسلامي تنها قدرتي است كه آمريكا را به زانو در مي‌آورد
مديركل نظارت و امور استانها در شوراي نگهبان گفت:تنها قدرتي كه آمريكا را به زانو در مي‌آورد وجود فرهنگ اسلامي در خاورميانه به مركزيت ايران است.

نصرت‌الله لطفي در همايش فصلي ناظرين سبزوار و آيين گراميداشت ‪۲۶‬ تير ماه سالروز تاسيس شوراي نگهبان افزود: استكبار جهاني پي برده است كه اختلاف فرهنگها، ايدئولوژيها و باورها در جوامع منشا ستيز است و به همين دليل از طريق رواج ضد ارزشها و ايجاد جنگ رواني در كشور ما قصد رسيدن به اهداف خود را دارد.

وي با اظهار اينكه در گذشته دشمنان انقلاب و نظام، هشت سال با تمام توان عليه ما وارد ميدان نبرد شده و زمين گير شدند گفت: دشمن ديگر اين اشتباه را تكرار نمي‌كند.

او افزود: قدرتهاي استكباري دنيا اگر امروز خطايي در قبال ايران مرتكب شوند، مقابله ما با آنان سريع، قاطع و همه‌جانبه خواهد بود بطوري كه منافع آنان را در تمام دنيا به خطر خواهد انداخت.

وي بالندگي و صلابت در حال رشد ايران را سبب توطئه‌هاي بيشتر دشمنان دانست و گفت: امروز دشمنان انقلاب قصد ضربه زدن به نظام اسلامي را از درون دارند.

مديركل نظارت و امور استانها در شوراي نگهبان با اشاره به شرايط حساس كنوني افزود: شناخت ما نسبت به توطئه‌هاي دشمنان، هوشياري در مقابل عوامفريبي‌ها و جنگ رواني دشمن و كسب آمادگي براي مقابله با دشمنان در اين دوران ضروري است.

لطفي گفت: دشمنان با آگاهي از اينكه عامل اساسي سقوط رژيم پهلوي تبعيت ملت ايران از مرجعيت شيعي بود قصد ورود به فرهنگ شيعي و ضربه زدن به آن را دارند.

وي تصويب ‪ ۴۰۰‬ميليون دلار از جانب سازمان سيا براي مطالعه بر روي فرهنگ شيعي را در همين راستا ارزيابي كرد.

او با بيان اينكه آنان به وجود ارزشهاي اسلامي همچون ولايت پذيري ولايت مداري و وجود فرهنگ شهادت طلبي در مذهب شيعه واقف هستند افزود: آنان قصد جايگزين كردن اين ارزشها با ضدارزشهايي همچون رفاه‌طلبي را دارند.

مديركل نظارت و امور استانها در شوراي نگهبان نسبت به برخي عوامفريبي ها هشدار داد و گفت: دشمنان انقلاب آيت الله مطهري را با تمسك به آيه قرآن به شهادت رساندند.

وي مورد هجمه قرار گرفتن شخصيتهاي انقلابي و زيرسووال بردن آنان را در زمان حاضر توطئه‌اي يگر از جانب دشمنان دانست و تاكيد كرد: امروز يكي از بهترين ياران امام راحل و يكي از بهترين نظريه‌پردازان ما كه مقام معظم رهبري از وي به عنوان پركننده خلاء آيت‌الله مطهري و طباطبايي نام برده‌اند زير سووال رفته است.

او هوشياري همگاني در برابر توطئه‌هاي امروز دشمنان، عوامفريبي‌ها و حمله از درون را خواستار شد و بر پيروي از منويات و رهنمودهاي مقام معظم رهبري تاكيد كرد.

لطفي از مقام معظم رهبري به عنوان يكي از نعمات الهي ياد و بيان كرد:
دهها بركت به واسطه وجود ايشان نصيب نظام شده است كه از جمله آن مي‌توان به موقعيت كنوني ايران در جهان، انسجام بين قوا و پيشرفتهاي چشمگير و مستمر در كشور اشاره كرد.

وي به مقاله اخير يكي از نشريات انگليسي در مورد مقام معظم رهبري اشاره كرد و به نقل از اين نشريه گفت: متنفذترين و مقتدرترين رهبر دنيا نيست مگر رهبر جمهوري اسلامي ايران.

او افزود: امروز رهبر حزب‌الله لبنان كه به عنوان رهبري مقتدر در دنيا مطرح است خود را به عنوان سربازي از سربازان مقام معظم رهبري معرفي مي كند.

وي اظهار داشت: مقام معظم رهبري با شناخت عميق از تمام ابعاد نظام و تهديدها و فرصتهاي پيش روي كشور، براي ما يك پيام دارد. ايشان همواره و در هر فرصتي حمايت خود را از دولت نهم اعلام كرده و در بيانيه‌ها و ديدارهاي مختلف مهر تاييد بر عملكرد اين دولت زده‌اند.

مديركل نظارت و امور استانها در شوراي نگهبان هشدار داد: مبادا امروز عده‌اي به بهانه انتخابات، شعارها و آرمانهاي انقلاب را زير سووال ببرند كه اين از خواستهاي دشمنان است.

وي با اشاره به اينكه با نزديكتر شدن به انتخابات رياست جمهوري شرايط حساستر مي‌شود افزود: شايسته است با پايبندي به اخلاق انتخاباتي، پيشرفتهاي چشمگير دولت نهم زير سووال نرود.

او همچنين با اشاره به انتخابات مجلس هشتم آن را انتخاباتي باشكوه و آگاهانه توصيف كرد.

وي با اشاره به برگزاري اين انتخابات در آستانه عيد نوروز، وجود تورم خاص اين ايام و نارضايتي‌هاي ظاهري و نيز افزايش سن راي‌دهنده از ‪ ۱۵‬به ‪۱۸‬ سال گفت: حضور حداكثري مردم در اين انتخابات با وجود اين شرايط پيام خاص خود را داشت.

او قانون اساسي ايران را مترقي‌ترين قانون بين تمام ملل معرفي كرد گفت:
بر اساس اصل ششم قانون اساسي جمهوري اسلامي ايران اداره امور جامعه بايد به اتكا آراي مردم از طريق شركت در انتخابات باشد.

وي افزود: در انتخاب تمام مسوولان رده اول كشور، مردم به صورت مستقيم و غيرمستقيم نقش دارند و اين دموكراسي اسلامي به معناي واقعي كلمه است.

سرپرست دفتر نظارت و بازرسي بر انتخابات در سبزوار نيز در اين همايش گفت: همايش فصلي ناظرين هر سال در چهار نوبت برگزار مي‌شود.

حسين قلعه‌نويي با اشاره به اينكه سبزوار داراي قريب به دو هزار و ‪۹۰۰‬ ناظر است افزود: همايش فصل اول ناظرين سبزوار همزمان با سالگرد ارتحال بنيانگذار انقلاب سلامي برگزار شد.

وي گفت: همايش فصل دوم ناظرين اين شهرستان به دليل مصادف شدن سالروز تاسيس شوراي نگهبان با ايام اعتكاف، زودتر از موعد مقرر برگزار شد.

او هدف از برگزاري اين همايشها را منسجم‌تر كردن تشكيلات، آموزش ناظرين، به‌روز نگه‌داشتن اطلاعات آنان و ايجادآمادگي براي انتخابات بعد عنوان كرد.

همايش فصل تابستان ناظرين سبزوار با حضور سرپرست دفتر نظارت و بازرسي بر انتخابات استان و جمعي از مسوولان و ‪ ۶۰۰‬نفر از ناظرين اين شهرستان در محل حسينيه باقرالعلوم سبزوار برگزا شد.ك/‪۲‬
 پنجشنبه 20 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن