تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):انسان بايد براى آخرتش از دنيا، براى مرگش از زندگى و براى پيرى‏اش از جوانى، توشه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819648381




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازتاب آزمايش موشكي سپاه در محافل خبري جهان


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بازتاب آزمايش موشكي سپاه در محافل خبري جهان
آزمايش موشكي سپاه، بازتاب گسترده اي در محافل خبري مهم جهان داشت.
به گزارش شبكه خبر، شبكه تلويزيوني بي بي سي با اشاره به اين آزمايش موشكي نوشت: پرتاب اين موشك ها در حالي كه آمريكا در يكي از آخرين اقداماتش عليه ايران، تحريم هاي جديد اقتصادي و مالي اعمال و اين كشور را تهديد كرده است، مفهوم خاصي دارد.

** خبرگزاري رويترز :
ايران ، 9 فروند موشك ميان برد و دوربرد از جمله موشكي را آزمايش كرده است كه تهران قبلا اعلام كرده بود مي تواند اسرائيل و پايگاه هاي آمريكا را در منطقه هدف قرار دهد.

** خبرگزاري آلمان :
موشك هايي كه ايران آزمايش كرد در منطقه اي بياباني و نامشخص آزمايش شدند. موشك دوربرد شهاب سه از برد كافي براي هدف قراردادن اسرائيل برخوردار است .

** خبرگزاري آسوشيتدپرس :
رزمايش نيروهاي سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران به منظور نمايش اقتدار و توانايي ايران در برابر دشمناني برگزار مي شود كه به تازگي ايران را تهديد كرده اند.

** خبرگزاري ايتارتاس :
ويكتور يسين، رئيس سابق ستاد نيروي موشكي استراتژيك روسيه امروز درباره آزمايش موشكي شهاب سه ايران اعلام كرد: ايران هيچ تهديد موشكي براي كشورهاي اروپايي و آمريكا نيست. وي گفت : ايران به طور هدفمند برنامه هاي خود براي توليد موشك هاي دوربرد را دنبال مي كند اما نگراني هاي جامعه جهاني درباره تهديد موشكي ايران زودهنگام است .

** فرانس پرس :
سپاه پاسداران انقلاب اسلامي ايران هدف از آزمايش موشكي امروز را نمايش اقتدار و آمادگي ايران براي دفاع از خود اعلام كرد.

** شبكه خبري الجزيره :
آزمايش موشكي امروز سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در حالي صورت گرفت كه تنش هاي لفظي بين ايران از يك سو با اسرائيل و آمريكا از سوي ديگر بالا گرفته است. موشك شهاب 3 مي تواند اسرائيل را هدف قراردهد.

** سي ان ان :
ايران ، امروز آزمايش موشكي دوربرد خود را انجام داد. به نظر مي رسد اين رزمايش پاسخي به حمله احتمالي آمريكا يا اسرائيل باشد. موشك هاي پرتاب شده شامل نمونه جديدي از موشك شهاب سه با برد دو هزار كيلومتر بوده است.
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن