تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زبان مؤمن در پس دل اوست، هرگاه بخواهد سخن بگويد درباره آن مى انديشد و سپس آن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820315696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مراسم اعتكاف در 50 مسجد اصفهان برگزار مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: مراسم اعتكاف در 50 مسجد اصفهان برگزار مي‌شود
گروه اجتماعي: بنا بر اعلام معاون فرهنگي و پژوهشي اداره‌كل تبليغات اسلامي استان اصفهان در سال جاري مراسم اعتكاف در 50 مسجد اصفهان برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، «سياوش رمضان‌زاده» معاون فرهنگي و پژوهشي اداره‌كل تبليغات اسلامي استان اصفهان در اين‌باره گفت: ثبت‌نام معتكفين از طريق پايگاه‌هاي مساجد از هجدهم تا بيست و پنجم تيرماه سال جاري در حال انجام است و همچنين قرار است ثبت‌نام معتكفان به‌صورت آزمايشي از طريق سايت تبيان نيز انجام شود.

وي تصريح كرد: برگزاري گفتمان‌هاي ديني، برنامه‌هاي پرسش و پاسخ در حوزه مسائل اعتكاف، احكام، مشتقات اعتكاف و مسائل روز از جمله برنامه‌هاي ايام اعتكاف در مساجد استان اصفهان است.

رمضان‌زاده در ادامه گفت: اعزام قاريان ممتاز قرآن به جلسات اعتكاف، توزيع جزوه و كتب مورد نياز احكام اعتكاف و تاريخچه اعتكاف از ابتدا تاكنون در بين معتكفان از ديگر برنامه‌هاي اين ايام است.

رمضان‌زاده با بيان اينكه در سال گذشته 263 مسجد برگزار‌ كننده مراسم اعتكاف در استان اصفهان بودند، افزود: از 63هزار و 250 معتكف استان در سال گذشته، 45هزار و 398 معتكف زن و 16هزار و 790 معتكف، مرد بودند.

معاون فرهنگي و پژوهشي اداره‌كل تبليغات اسلامي استان اصفهان گفت: سال گذشته نيز در 36 مسجد برپا كننده مراسم اعتكاف در شهر اصفهان، 14هزار زن و شش‌هزار و 300 مرد حضور داشتند.

وي در ادامه با بيان اينكه ستاد برگزاري اعتكاف شامل سازمان تبليغات اسلامي، صدا و سيما، اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي، هلال احمر و اداره بازرگاني است، افزود: مسئوليت برنامه‌ريزي مراسم اعتكاف بر عهده سازمان تبليغات اسلامي است.

رمضان‌زاده در پايان گفت: علاقه‌مندان به حضور در مراسم معنوي اعتكاف مي‌توانند به پايگاه اينترنتي تبيان مراجعه كنند.
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن