تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812722390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

228 فيلم داخلي به جشنواره فيلم ارسال شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: 228 فيلم داخلي به جشنواره فيلم ارسال شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): دبير هفتمين جشنواره بين المللي فيلم هاي ورزشي از ارسال 228 فيلم داخلي به اين جشنواره خبر داد.


"محمدرضا ملا محمد"روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران در ابتدا به توضيح پيرامون تاريخچه شكل گيري جشنواره بين المللي فيلم هاي ورزشي در تهران پرداخت كه با همكاري كميته ملي المپيك، سازمان تربيت بدني و ساير نهادهاي فرهنگي ذيربط برگزار مي شود.
وي با اشاره به 228 اثر داخلي ارسالي به هفتمين دوره گفت: به اين دوره از برگزاري جشنواره بيشترين اثر ارسال شد كه در مقايسه با سال هاي گذشته در نوع خود بي نظير است.
وي ادامه داد: 856 اثر در بخش مستند، 45 اثر در بخش تلويزيوني، 26 اثر در بخش داستاني (كوتاه و بلند)، 24 اثر در بخش ورزش و معنويت، 19 اثر در بخش نما آهنگ، 18 اثر در بخش ورزش و جامعه ،18 اثر در انيميشن، هشت اثر در بخش داستاني و تلويزيوني، 6 اثر در بخش ورزش و آموزش، چهار اثر در بخش سينما و ورزش، دو اثر در بخش ايده ورزشي و دو اثر در بخش خارج مسابقه در اين جشنواره حضور يافتند.
ملا محمد ادامه داد: 42 اثر از شركت كنندگان خانم و 172 اثر نيز از سوي شركت كنندگان مرد به اين جشنواره ارسال شده است.
دبير هفتمين جشنواره بين المللي فيلم هاي ورزشي با اشاره به كشورهاي شركت كننده در اين جشنواره گفت: كشورهاي آمريكا، تاجيكستان، سنگاپور، بوتان، روماني، امارات، پاكستان، لبنان ، هندوستان، افغانستان، عراق، قطر، عربستان سعودي و سريلانكا با 35 اثر دراين رقابتها حضور يافتند.
وي در رابطه با داوران بخش فيلم، فيلمنامه و داوران هيات بازبيني خاطرنشان كرد: نيكي كريمي، دكتر حسيني راد، محمود كلاري، محمود اربابي و رسول صدر عاملي داوران بخش فيلم، محبوبه گشايشي، هادي كريمي و عبدالله قندهاري داوران بخش فيلمنامه و مهدي احمدي، مهدي يادگاري و داريوش بابايان داوران بخش هيات بازبيني هستند.
ملا محمد گفت: از پروفسور اسكاتي رييس فدراسيون بين المللي فيلم هاي ورزشي از ايتاليا به عنوان مهمان ويژه مراسم افتتاحيه دعوت شده است.
اين مسوول ادامه داد: جنيد جوغتاي مدير شبكه PTV پاكستان، ورد عبدالله كارگردان فني از كشور قطر، فاروق المنصوري كارگردان ورزش قطر، محمد علي اكبري مدير روابط عمومي راه فردا از كشور افغانستان، علي هارون و خليل كلا هر دو كارگردان از لبنان ديگر مهمانان خارجي مراسم افتتاحيه هستند.
دبير هفتمين جشنواره بين المللي فيلم هاي ورزشي اظهارداشت: برندگان اين جشنواره در جشنواره بين المللي فيلم هاي ورزشي كه امسال بيست و ششمين دوره آن از 10 تا 15 آبان سال جاري در ميلان برگزار مي شود حضور خواهد يافت.
وي تصريح كرد: در كنار ايران، كشورهاي چك، روسيه، ويتنام، هند، ازبكستان، اوگاندا، مجارستان ، لهستان و ايتاليا نيز به صورت منطقه اي جشنواره بين المللي فيلم هلي ورزشي را برگزار مي كنند.
ملا محمد با اشاره به اين كه ايران پس از كشور چك با سابقه دارترين كشور در برگزاري جشنواره بين المللي فيلم هاي ورزشي است، افزود: اين جشنواره هر ساله از سال 81 به طور منظم برگزار شده است.
وي خاطرنشان كرد: اگر چه برخي افراد مي خواستند ما اين جشنواره را هر دو سال يكبار برگزار مي كنيم اما ما هر سال به برگزاري آن مبادرت كرديم.
وي گفت: اين در حالي است كه ما توانستيم نمايندگي فدراسيون جهاني را در ميان كشورهاي اسلامي به مدت چهار سال كسب كنيم و به تازگي در جشنواره هانوي ويتنام نيز صاحب سه تنديس و لوح افتخار شديم.
همچنين رييس هفتمين جشنواره بين المللي فيليم هاي ورزشي نيز گفت: امروزه يكي از بهترين هدف گذاري و اثرات مردم از طريق اثرات عاطفي و روحي و رواني است كه ساخت فيلم هاي ورزشي در زمينه هاي مختلف مي تواند به اين مهم جامعه عمل بپوشاند.
عبدالرضا ساور افزود: در ورزش نيز با توجه به اين كه امكان دارد زمينه هاي خشونت و بدرفتاري وجود داشته باشد ما با همفكري كه با دست اندركاران توليد داستان به انجام رسانديم مي خواهيم در موضوعات مختلف اثرات ويژه اي را توليد كنيم.
وي كه رييس كشورهاي اسلامي از سوي فدراسيون بين المللي فيلم هاي ورزش است از ساخت فيلم هاي مشترك ورزشي با مفاهيم اخلاقي اثرگذار در ورزش با همكاري كشورهاي اسلامي خبر داد.
ساور بيان داشت: براي همه شركت كنندگان در اين مراسم آرزوي موفقيت كرد و قول مساعد داد تا جاي ممكن از آنها حمايت شود.
 چهارشنبه 19 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن