تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس حريم خدا را حفظ كند، حرمتش حفظ مى‏شود و هر كس خدا را اطاعت كند، اطاعت مى‏شود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820717946




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده ميناب در مجلس دولت و مجلس به مقابله جدي با تورم برخيزند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نماينده ميناب در مجلس دولت و مجلس به مقابله جدي با تورم برخيزند
سيد علي ميرخليلي در نطق پيش از دستور خود در نشست علني روز يكشنبه مجلس با تاكيد بر اينكه دولت و مجلس بايد با جلسات مشترك دغدغه خاطر مردم را به حداقل برسانند، افزود: مشكل بيكاري، تورم، بالا بودن هزينه توليد و سيستم دلال بازي موجب فقر و فساد شده است و اگر اصلاح قانون در اين زمينه لازم است ، بايد انجام شود و اگر نظارت ضعيف است ، بايد دنبال شود .

ميرخليلي در بخش ديگري از سخنان خود با تقدير از تلاش دولت براي گسترش عدالت در شرق استان هرمزگان ، به استاندار اين منطقه پيشنهاد داد كارگروه ويژه‌اي براي توسعه شرق استان تشكيل دهد.

اين نماينده مجلس با تشكر از رييس جمهوري به خاطر تاكيد بر استفاده از نيروهاي بومي در استان ، خواستار توجه و عمل به اين امر شد و بر لزوم اجراي مصوبات سفر هيات دولت به ويژه پروژه‌هاي راهسازي ، احداث كارخانجات و ارتقاي سطح آموزش در استان تاكيد كرد.

اين نماينده مجلس با بيان اينكه ميناب با ‪ ۸۰‬سال سابقه داشتن شهرداري ، دومين شهر هرمزگان محسوب مي‌شود ، به بيان مشكلات و كمبود امكانات در ميناب و جاسك پرداخت و با اشاره به اينكه درآمد پايين شهرداري جوابگوي طرح‌هاي عمراني به ويژه آسفالت كوچه‌ها و خيابانهاي اين شهرها نيست ، خواستار كمك ويژه دولت براي بهبود وضع ظاهري اين شهرها شد.

وي با اشاره به تاثير شديد خشكسالي بر باغ‌ها و فعاليت‌هاي كشاورزي منطقه و نيز با بيان اينكه كشاورزان بدهي‌هاي زيادي به بانك‌ها دارند، خواستار بخشودگي بدهي‌هاي كشاروزان از سوي دولت شد .

نماينده جاسك و ميناب همچنين از انتقال آب كشاورزي به خارج از اين منطقه انتقاد كرد و خواستار حمايت از تعاوني‌ها براي خريد محصولات كشاورزان و قطع دست دلالاني شد كه محصولات كشاورزان را به كمترين قيمت خريداراي به قيمت بالا به فروش مي‌رسانند.

ميرخليلي با انتقاد از نحوه سهميه بندي بنزين و اشاره به اينكه مردم مناطق گرمسير براي استفاده از خودروهاي خود نياز به سوخت بيشتري دارند، خواستار توجه به اين موضوع شد و گفت : اگر تهران هم مثل هرمزگان گرم بود، باز هم همين قدر سهميه سوخت مي‌دادند؟
وي افزود: حق اين است كه امتيازات ويژه‌اي به شرق استان هرمزگان داده شود تا كوتاهي‌هاي گذشته جبران شود.

اين نماينده مجلس با بيان اينكه مبادلات مرزي ، كشاورزي و صيادي شغل اصلي مردم شرق هرمزگان بوده ، گفت : امروز در هر سه زمينه راه بر مردم بسته شده و نمي‌دانند درد و رنج خود را كجا ببرند و سهم خود را در تخصيص بودجه و اعتبارات بسيار ناچيز مي‌بينند و نتيجه تلخ آن بيكاري و مشكلات امنيتي است .

ميرخليلي در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه توطئه‌ها براي جلوگيري از ادامه مسير و تغيير نگرش مردم ، باعث عدول از آرمان‌ها نشده است، گفت : به رغم تمام اين توطئه‌ها ريشه‌هاي انقلاب محكم تر شده و جوانان با عبور از مرزهاي علم و دانش به موثرين علوم دست يافته و آن را به غرور ملي تبديل كرده‌اند .

وي با اظهار اينكه نظام سلطه ملل آزاده را دشمن خود مي‌داند گفت : نظام سلطه هزينه حق طلبي را چنان بالا برده تا مبارزه‌اي صورت نگيرد. ولي به صلاح نظام سلطه است واقعيت‌هاي موجود را قبول كند .
 يکشنبه 16 تير 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 246]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن